ohřívače vody???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nieco to stale blokuje. Cez vikend som zase pozeral zapinanie ohrevu vody. Teplota v nasavani 1.5 stupna, teplota vody tiez do 5 stupnov a ohrev vody zostal ajtak zablokovany. Skusal som nastavit kurenie na maximum, niekto raz pisal, ze to s tym suvisi, ale prd.
EGR ventil na to nema vplyv?
Predtym mi to fungovalo, takze nieco este ma na to vplyv, len co?
Pls help....
EGR ventil na to nema vplyv?
Predtym mi to fungovalo, takze nieco este ma na to vplyv, len co?
Pls help....
Jestli to nevadí budu citovat Marka /Marek 77/ Systém je aktivní při splnění následujících tří podmínek současně:
Dokumentace ŠkodaAuto píše:
Systém je aktivní při splnění následujících tří podmínek současně:
1) Teplota okolí nižší než +5°C
2) Knoflík ovládání topení musí být zapnutý minimálně na 80%
3) Volná kapacita alternátoru DF+ musí být dostatečně veliká
Pokud jsou splněny současně první dvě podmínky, řídicí jednotka motoru vyhodnocuje dle signálu svorky DF+ volnou kapacitu alternátoru (množství proudu, který je k dispozici) a na základě tohoto vyhodnocení spíná buď obě relé (tři svíčky) nebo jedno relé (dvě svíčky) či druhé relé (jedna svíčka) anebo nemusí sepnout žádné relé (protože prostě nestačí proud).
Čili jednoduše řečeno - i v případě, že bude venku mráz jak na Sibiři a knoflík topení budeš mít nadoraz do červeného, topné okruhy ohřívání chladicí kapaliny nemusejí sepnout. Stačí, abys po startu nechal motor vrčet ve volnoběhu (alternátor tudíž nemá otáčky) a zapnul světla, výhřev okna a zrcátek, vytápění sedačky a autorádio. Není dostatek šťávy.....................
Dokumentace ŠkodaAuto píše:
Systém je aktivní při splnění následujících tří podmínek současně:
1) Teplota okolí nižší než +5°C
2) Knoflík ovládání topení musí být zapnutý minimálně na 80%
3) Volná kapacita alternátoru DF+ musí být dostatečně veliká
Pokud jsou splněny současně první dvě podmínky, řídicí jednotka motoru vyhodnocuje dle signálu svorky DF+ volnou kapacitu alternátoru (množství proudu, který je k dispozici) a na základě tohoto vyhodnocení spíná buď obě relé (tři svíčky) nebo jedno relé (dvě svíčky) či druhé relé (jedna svíčka) anebo nemusí sepnout žádné relé (protože prostě nestačí proud).
Čili jednoduše řečeno - i v případě, že bude venku mráz jak na Sibiři a knoflík topení budeš mít nadoraz do červeného, topné okruhy ohřívání chladicí kapaliny nemusejí sepnout. Stačí, abys po startu nechal motor vrčet ve volnoběhu (alternátor tudíž nemá otáčky) a zapnul světla, výhřev okna a zrcátek, vytápění sedačky a autorádio. Není dostatek šťávy.....................
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Jak je napsáno v příspěvku výše. Pokud všechno splňuješ (zjistíš vagem), a pořád to neběží, tak bych postupoval takto.p3ktouran píše:Nieco to stale blokuje. Cez vikend som zase pozeral zapinanie ohrevu vody. Teplota v nasavani 1.5 stupna, teplota vody tiez do 5 stupnov a ohrev vody zostal ajtak zablokovany. Skusal som nastavit kurenie na maximum, niekto raz pisal, ze to s tym suvisi, ale prd.
EGR ventil na to nema vplyv?
Predtym mi to fungovalo, takze nieco este ma na to vplyv, len co?
Pls help....
Zkusit akční členy, zda jednotka ovládá relé. Pokud cvakaj, tak bych se mrknul k relé, zda prochází 12V přes pojistku do relé a na žhaviče. Pokud je napětí až na žhavičích a přesto nejedou, tak jsou v háji a nejde do nich proud.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Zapnutie ohrevu vody som pozeral cez VAG. RJ neda pokyn na zapnutie rele, pretoze je blokovana jednym vstupom. Inak odkontroloval som aj akcne cleny, su v poriadku.
V RJ na kanale 16 drhuhe policko je myslim 8 bitove cislo, kde kazdy bit znamena nejaku funkciu blokacie. Alternator to nie je. Problem robi posledny bit, co by malo byt podla toho co som nasiel na internete blokovanie od teploty vzduchu v sani (malo by byt vecsie ako 5 stupnov) a od teploty vody (malo by byt mensie ako 70 stupnov). Skontrolovane cez VAG.
Lenze aj ked su tieto dve podmienky splnene, mne stale svieti ten bit a blokuje zapnutie zhavicov.
Z toho mi vyplyva, ze tam musi byt aj nieco tretie. Skusal som pustit kurenie naplno, ale to nepomohlo.
Co teda to moze byt?
V RJ na kanale 16 drhuhe policko je myslim 8 bitove cislo, kde kazdy bit znamena nejaku funkciu blokacie. Alternator to nie je. Problem robi posledny bit, co by malo byt podla toho co som nasiel na internete blokovanie od teploty vzduchu v sani (malo by byt vecsie ako 5 stupnov) a od teploty vody (malo by byt mensie ako 70 stupnov). Skontrolovane cez VAG.
Lenze aj ked su tieto dve podmienky splnene, mne stale svieti ten bit a blokuje zapnutie zhavicov.
Z toho mi vyplyva, ze tam musi byt aj nieco tretie. Skusal som pustit kurenie naplno, ale to nepomohlo.
Co teda to moze byt?
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Je to blokovane jednotkou, aby to fungovalo musi se to upravit.p3ktouran píše:Zapnutie ohrevu vody som pozeral cez VAG. RJ neda pokyn na zapnutie rele, pretoze je blokovana jednym vstupom. Inak odkontroloval som aj akcne cleny, su v poriadku.
V RJ na kanale 16 drhuhe policko je myslim 8 bitove cislo, kde kazdy bit znamena nejaku funkciu blokacie. Alternator to nie je. Problem robi posledny bit, co by malo byt podla toho co som nasiel na internete blokovanie od teploty vzduchu v sani (malo by byt vecsie ako 5 stupnov) a od teploty vody (malo by byt mensie ako 70 stupnov). Skontrolovane cez VAG.
Lenze aj ked su tieto dve podmienky splnene, mne stale svieti ten bit a blokuje zapnutie zhavicov.
Z toho mi vyplyva, ze tam musi byt aj nieco tretie. Skusal som pustit kurenie naplno, ale to nepomohlo.
Co teda to moze byt?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
No super tajne, treba FUN aniz bych se ho chtel zastavat na to musel prijit = stravit nad tim zrejme hodiny hrani = chce si to nechat zaplatit, cemuz naprosto rozumim.
Neni to vec, ktera je u auta dulezita pro provoz, tak proc se o to delit? To je jako chiptuning, taky ti nikdo nenapise co v hexa na jakym radku prepsat, aby to jelo lip (alespon nikdo tady na foru).
EDIT: A odvazim se tvrdit, ze za to Fun nebude chtit 3000,-, tak proc si to od nej nenechat upravit...
Neni to vec, ktera je u auta dulezita pro provoz, tak proc se o to delit? To je jako chiptuning, taky ti nikdo nenapise co v hexa na jakym radku prepsat, aby to jelo lip (alespon nikdo tady na foru).
EDIT: A odvazim se tvrdit, ze za to Fun nebude chtit 3000,-, tak proc si to od nej nenechat upravit...
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Me se neptej ja to nikdy neupravoval, ale zrejme to sam doma neudelas.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

najhorsie je, ze to nefunguje ako ma z vyroby, teda nesuvisi to s upravou, aby to hrialo skor.
Je jasne, ze ked sa upravi RJ, ze mi to pojde, ale ono by to malo fungovat aj teraz, ked je vsetko v poriadku a chybu som v RJ nenasiel. Zacina ma to vazne zaujimat co to moze byt.
Teoreticky Climatronic, na ktorom mi blbne displej, ale to ze nejde displej by to nemalo sposobovat.
Alebo potom este EGR, zaslepoval som ho, ci tam to nie je. Priblizne aj casovo to sedi, odkedy to mam zaslepene, nefunguje ohrev.
Je jasne, ze ked sa upravi RJ, ze mi to pojde, ale ono by to malo fungovat aj teraz, ked je vsetko v poriadku a chybu som v RJ nenasiel. Zacina ma to vazne zaujimat co to moze byt.
Teoreticky Climatronic, na ktorom mi blbne displej, ale to ze nejde displej by to nemalo sposobovat.
Alebo potom este EGR, zaslepoval som ho, ci tam to nie je. Priblizne aj casovo to sedi, odkedy to mam zaslepene, nefunguje ohrev.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Reknu to asi sto padesate, je to softwerove omezeno, neni to zadna chyba. Proste myslenka toho co stvoril program byla takova a prez to vlak nejede... To same je i se zhavenim, nastavili softwerove cas tak jak je a hotovo.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
xxxxxxx1 Teplota chladicí kapaliny větší než 70 – 80 şC
nebo teplota nasávaného vzduchu větší než +5 şC
xxxxxx1x Vadný alternátor
xxxxx1xx Napětí akumulátoru pod 9 V
xxxx1xxx Otáčky motoru pod 800 1/min
xxx1xxxx Start motoru během posledních 10 sekund
xx1xxxxx Vadný snímač teploty chladicí kapaliny –G62
nebo snímač teploty nasávaného vzduchu –G72
x1xxxxxx -
1xxxxxxx -
nebo teplota nasávaného vzduchu větší než +5 şC
xxxxxx1x Vadný alternátor
xxxxx1xx Napětí akumulátoru pod 9 V
xxxx1xxx Otáčky motoru pod 800 1/min
xxx1xxxx Start motoru během posledních 10 sekund
xx1xxxxx Vadný snímač teploty chladicí kapaliny –G62
nebo snímač teploty nasávaného vzduchu –G72
x1xxxxxx -
1xxxxxxx -
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg