tds mechanicke za elektricke

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

by mě zajímalo na kolik taková hračka příjde :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

Problém s maximální dávkou ani tak není, spíš je problém to tam dostat ve vysokých otáčkách, uvidíme co s tím udělají nový rozdělovací hlavy[/quote]
napsal jsem to zjednodusene. cetl jsem, co resite... ;-)
a ty mercedesacky radovky jsou stejny pro D i TD? myslim, ze pro zacatek by to bohate stacilo, vykon z toho jde dostat solidni.
dat tam nejaky ten motorpal, to by bylo asi hodne jiny kafe.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Z D nemá přidavač.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

tak jsem si spatne precetl prispevek od mev1, proto jsem se tak blbe ptal ;-) predpokladal jsem, ze by td cerpadlo (i radove) melo mit pridavac....
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

k5ynd1 píše:tak jsem si spatne precetl prispevek od mev1, proto jsem se tak blbe ptal ;-) predpokladal jsem, ze by td cerpadlo (i radove) melo mit pridavac....
TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

k5ynd1 píše:
mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)
v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavace
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
k5ynd1 píše:
mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)
v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavace
Taky e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

oldaf píše:[e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.
presne tak. proto taky spotreba u 2,4d byla takove jaka byla oproti 2,4td. snad kazdy td motor nehlede na vyrobce by mel mit pridavac.
Odpovědět

Zpět na „BMW“