Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

Příspěvek od mvolesko2 »

Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jaká bude životnost ?
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Vici píše:jaká bude životnost ?

stejná jak u serie,možná vyšší !
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

z čeho usuzuješ?
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Jayson píše:z čeho usuzuješ?
z omezení EGR , viděl si to už někdy rozebrané ? (rofl)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

pokornasek.pepan píše:
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
hezkej pohled na věc. :D . sem tam rozvodak, sem tam prasklá klika.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
CFGB ma garrett ;-) KKK CEGA
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

TDIfun píše:Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4
cca jak u PD? nebo vyšší či nižší?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
Ok, to mi stačí ;)

pepan: neviděl :D
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

od pumpy spotreba asi o liter menej a hlavne maju dlhšie prevodovky mne tiež drží 81 kw crko a to mu tiež nakladam fest
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Re: Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

Příspěvek od Octava »

mvolesko2 píše:Obrázek
Helee superb co jsem byl chipovat :D , auto slape jak hodinky a jede paradne ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Kami3120
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2011, 11:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kami3120 »

pokornasek.pepan píše:
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.

Co to ze praskaj kliky, poddimenzovane? Mam CFGB remen tam uz praskl.. pak delala bordel volnobezka, sramotila...

Moje zkusenosti ze ten motor tak svaty neni:

Ted se mi stalo ze po nastartovani uplne klepal motor, litali otacky nahoru dolu jak kdyby siemens pd jel na tri vallce malem mi jeblo.. nastartoval jsem znovu zase stejny.. pockal jsem chvili a na po třetí v pohode... nechapu co to bylo.. podotýkám ze v nadrzi je rakouska nafta a stalo to v garazi 10C. Napada vas co to bylo?

Spotreba v passatu s dsg je spis na 7litrech mesto i 9..

A jeste mam problem ze i po vymene termostatu nedrzi teplotu vody pri plynulejsi jizde za nulove teploty... coz taky moc nevim jak resit..


Co stin zpetnym vedenim resit to nějak?
PASSAT 10/2006 2.0TDI 16V DSG BKP chip 180tis.km
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“