výměna vodítek ventilů Octavia 1,9 TDI AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výměna vodítek ventilů Octavia 1,9 TDI AGR
Zdravím, tak jsem dnes rozebral hlavu po přetrženém řemeni, výsledek jsou promáčknutý všechny hydroštele, jeden ventil prasklej, jeden ohlej, jinak ostatní části vypadaj že jsou dobrý, chtěl bych se zeptat jak se měněj ty vodítka ? Ty trubičky vypadaj že jsou nalisovaný v tom hliníku, tak jestli se jen vyklepnou na jednu stranu, případně na jakou ? Nebo jestli je k tomu potřeba nějaký přípravek ? Předem děkuji za odpovědi.
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Voditka se vyklepnou nahoru, tycka prumeru driku ventilu s vhodnym osazenim je na to idealni.
Po nalisovani novych voditek je ale dobre opravit sedla, protoze nove voditko muze mit osu diry o kousek jinde nez stare, a na to musis mit nastroje. Idealni je to dat nekomu, kdo dela hlavy a specialni frezy vlastni.
Po nalisovani novych voditek je ale dobre opravit sedla, protoze nove voditko muze mit osu diry o kousek jinde nez stare, a na to musis mit nastroje. Idealni je to dat nekomu, kdo dela hlavy a specialni frezy vlastni.
hlava s ventilama je kolem 3000 dobrá kolem pěti už musí být s vačkou a srovnaná a repáslá. Kontrolu rovinyse zabroušením do 500kč vodítka měnit myslím nutné není záleží na vůlích. Gufírka 100% vyměnit cena gufírek cca 200kč cca 3700 a čas nebo 5000 a bez času
No pokud si chce opravovat svou je nutné vodítka měnit?? kdyby náhodou ano cca 1000kč. ventily bych koupil nový cca 1500kč gufírka cca 200kč rovinu bych neřešil když je to potkan a jiný problémy neměl a uvařený nebyl 2700 a čas strávený
No pokud si chce opravovat svou je nutné vodítka měnit?? kdyby náhodou ano cca 1000kč. ventily bych koupil nový cca 1500kč gufírka cca 200kč rovinu bych neřešil když je to potkan a jiný problémy neměl a uvařený nebyl 2700 a čas strávený
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
no ale nevidim moc důvod proč bych měl kupovat jinou hlavu, když bych ji stejně musel zgenerálkovat, navíc na tej mej není žádné viditelné poškození jako na sedlech ani ve vodítkách, ale pro jistotu chci ty vodítka a guferka vyměnit a ty špatné ventily, jen mě zajímá teda jestli se musí frézovat sedlo když dávám novej ventil nebo jestli se to poladí jen brusnou pastou a nebo nic ? Navíc náhradní hlava může bejt taky po potkanoj.
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
vodítka vyměň jen pokud v nich má dřík ventilu velkou vůli,potom by jsi ale měl zafrézovat sedla,jaku už se tu psalo. Pokud dáš jen nové ventily,stačí je vetšinou jen zabrousit na pastu...podle stavu sedla. Na dosedací plošce /sedla i ventilu/ potom krásně po očištění od pasty uvidíš,jak si to "sedlo" ..a nebo nemichalbo píše:no ale nevidim moc důvod proč bych měl kupovat jinou hlavu, když bych ji stejně musel zgenerálkovat, navíc na tej mej není žádné viditelné poškození jako na sedlech ani ve vodítkách, ale pro jistotu chci ty vodítka a guferka vyměnit a ty špatné ventily, jen mě zajímá teda jestli se musí frézovat sedlo když dávám novej ventil nebo jestli se to poladí jen brusnou pastou a nebo nic ? Navíc náhradní hlava může bejt taky po potkanoj.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..