starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="Fantomas"]Jj, předtím to nedělalo, ale jak se vyměnily trysky a snížily tlaky na 1,4 - 1,6 (staré tlačily 1,8), tak to začalo kolísat. Když dáš plyn, nebo jedeš tak je to v pohodě, ale jak zastavíš, hned chcípne.[/quote]

Píšu další info, jak na tom jsem:
Vyměněné žhavky, trysky ve vstřikovačích, přepadové hadičky, palivový filtr, kontrola sacího koše v nádrži, vyměněné čerpadlo, profouknuté komplet potrubí a teď již to ani nestartuje. Před výměnou trysek a změny tlaků bylo vše OK. Teď již nevím co s tím (wallbash)
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru
radkuk se mi to nechce ani číst promin mám rozlítaný mozek, ale fachá to tak že stlačuješ paivo v čerpadle a vzniká teplo te=lá nafta odschází k termoventilu a ten ji vrací k čerpadlu nikoliv do nírže a tak se palivo ohřívá až je víc ja 3O tak se termoventil otevře a pustí palivo do nádrže
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru
radkuk se mi to nechce ani číst promin mám rozlítaný mozek, ale fachá to tak že stlačuješ paivo v čerpadle a vzniká teplo te=lá nafta odschází k termoventilu a ten ji vrací k čerpadlu nikoliv do nírže a tak se palivo ohřívá až je víc ja 3O tak se termoventil otevře a pustí palivo do nádrže
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku? :? Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku? :? Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.[/quote]

Jj, to už mě taky napadlo, ale nějak si nechci připustit tu myšlenku, že na původní čerpadlo se to nastartovalo a pak už nic. Namontovalo se druhé čerpadlo nastartovalo se a pak už zase nic.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nechce se mi moc bádat o co go ale

řidicí jednotka motoru u feldy komunikuje na adrese 41 ne na adrese řj motoru O1

pokud se mění čerpadlo musí se přizpůsobit na adrese 25


volnoběh se u feldy šteluje tou malou dvoupáčkou na 92O až 96O otáček

čerpadlo má na volnoběh přidavač paliva ovládaný podtlakem a elektroventilem
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne? (wallbash) Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne? (wallbash) Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.
když imo nepustí proud na stopventil tak čerpadlo naftu necucá, přizpůsobit, přehodit jak píšeš nebo na stopventil připojit kostru a 15+
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="slovacek.milos"][quote="radluk"]Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne? (wallbash) Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.[/quote]

když imo nepustí proud na stopventil tak čerpadlo naftu necucá, přizpůsobit, přehodit jak píšeš nebo na stopventil připojit kostru a 15+[/quote]

Dnes ráno se na čerpadlo dala jednotka z původního čerpadla na který to do poslední chvíle jelo a ........ po 15m. startování to chytlo, ale nedrží volnoběh, jinak už jede, až na ten start a volnoběh. Takže asi ještě nějaká kokotina tam bude (wallbash)
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

A to mas lucas? A palivo nafta? Jestli ano, tak to bude nakonec cerpadlo? :?
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]A to mas lucas? A palivo nafta? Jestli ano, tak to bude nakonec cerpadlo? :?[/quote]

ano, lucas s naftou.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tak to je na hovno ,pokud zhavi vsechny zhavky, spricuje naftu (funkcni imo, prisun paliva) a mas serizenou kliku-vacku-cerpadlo tak neni mozne aby neblaflo na prvni sup.
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]Tak to je na hovno ,pokud zhavi vsechny zhavky, spricuje naftu (funkcni imo, prisun paliva) a mas serizenou kliku-vacku-cerpadlo tak neni mozne aby neblaflo na prvni sup.[/quote]

To máš pravdu, žhavky jak temelín, palivová soustava komplet profouknutá, filtr novej, vstřik.jehly nový, imo laděný, rozvody laděný a pořád na hovno.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co ten volnoběh přidává ti ta banka na čerpadle tím táhlem?

jak nastane volnoběh banka přitáhne táhlo zvednou se točky povolí táhlo je tam pohyb :? nebo přitáhni rukou

a volnoběh se šteluje jak táhlem přidáváš plyn tak na konci je taková dvoupáčka a šroubek a tím šrubkem naladíš

vonoběch ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Kdyz pada u Lucase nafta, v zime, v lete je vse ok, co za tim muze byt? Zmena typu filtru moc nepomohla. Hadicky na vstriky pruhledne a nove... (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“