Studeny start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
myse7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 23 úno 2010, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Stankov

Studeny start

Příspěvek od myse7 »

Zdravim, tak jsem myslel ze ty spatny studeny starty vyresim novou a silnejsi baterkou a nepovedlo se :/ Svicky mi mechanik zkousel a vsechny zhavily.. 2 sem teda kupoval loni novy a sou jiny nez ty dalsi dve. Myslite ze i v tom by moh bejt problem ? Pokazdy kdyz ted v chladnu(i v garazi) chci nastartovat, tak se to 1-3x prevali a pak to chytne(hnusne) jakoby po dvou valcich a nee najednou :( Poradite nekdo ?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

komprese nebo nafta....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já to teď řeším, kompresí vždy začínám , ale mate mně, že za tepla auto chcípnu a musím chvíli točit než to čapne. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

jericho-3 píše:Já to teď řeším, kompresí vždy začínám , ale mate mně, že za tepla auto chcípnu a musím chvíli točit než to čapne. :o
jen se zeptám. Špatný tlaky maj vliv jen na studenej start nebo na jakejkoliv start? Já pořád řeším to, že mi auto špatně startuje jen když dlouho stojí. Je jedno jestli je venku 20 nebo -15 stupnů. Prostě jakmile to stojí cca 10hodin, vždy to déle točí. Jakmile to chytne a chcípnu to třeba za minutu, tak pak to startuje už ok. Dokud to zase nenechám déle stát. Žhavky nový zkontrolovaný, baterka nová 80ah, startér po repasku, palivák měněn před 12tis, ale dělalo to i s novým. Napadá mě že mi padá naftam tak to zkusim těma stop ventilama. Jinak už nevim fakt co dál.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

tak to je naftou, pada, me to taky nedke prisava vzduchu, ale nemuzu tu netesnost najit, je to beh na dlouhou trat
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Hele pořídil jsem ten stop ventil. Myslíš že to úbec pomůže? Radil jsem se a mam ho dát na přívod k pal filtru. Jak jinak bych to měl řešit? Vyměnit všechny hadičky bo co?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

ja sem si taky poridil ventylek, dal sem ho na privod pred filtr, dal novej filtr bosch, dal sem novej termoventyl, novy utahovaci spony a stejne jsou bublinky do cerpadla, po zastaveni se tam udela ta 4 cm dlouha bublina, ted jak je zima, tak to toci celkem dlouho, loni to startovalo lepe
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

tzn že to přisává mezi nádrží a filtrem?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
myse7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 23 úno 2010, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Stankov

Příspěvek od myse7 »

jo to sem zapomel pripsat.. ze po prvnim startu(staci ujet 100m, chcipnout a nastartovat) uz mi to chyta uplne nadherne :-) a ty bublinky v u palivovyho filtru vidim taky no.. to mi ale bylo receno ze je to normalni :D takze neni ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“