1.6 TD zlé studené štarty neviem si rady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.6 TD zlé studené štarty neviem si rady
Mám taký problem na golfe mk1 1.6td zle statuje zakazdým ked je studený cez leto to bola celkom pohoda ale teraz v zime je to hroza nepomáha ani predsuvník. Vymenil som vstreky skontroloval zhaviče a problém pretrváva.Ked naskočí vačšinou na 3-4krát ide nepravidelne trasie celým motorom ako keby išiel na tri valce musim mu furt pridávat lebo si sám nevie udrzat volnobehked sa zohreje ide pekne pravidelne.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33812
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33812
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.6 TD zlé studené štarty neviem si rady
Jestli ti nepadá nafta, tak to bude komprese...Rossowich píše:Mám taký problem na golfe mk1 1.6td zle statuje zakazdým ked je studený cez leto to bola celkom pohoda ale teraz v zime je to hroza nepomáha ani predsuvník. Vymenil som vstreky skontroloval zhaviče a problém pretrváva.Ked naskočí vačšinou na 3-4krát ide nepravidelne trasie celým motorom ako keby išiel na tri valce musim mu furt pridávat lebo si sám nevie udrzat volnobehked sa zohreje ide pekne pravidelne.

zásadní...
hele, ta 1.6ka bude mít za sebou to co tři normílní auta, nevyplatí se to řešit / opravovat v dnešní době
doby kdy jsme vložkovali bloky atd. jsou pryč...

měl jsem kdysi G II 1.6GTD, dával jsem to pryč když měl najeto přes 700tis.km a v podstatě jen proto že byla zhnilá podlaha
ale starty když bylo víc jak -10°C byly už problém, to jo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33812
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
"Slabý" motor je otázka, v Golfu 1 to bylo letadlo a utáhnul v pohodě i dodávku a jak upaloval. Samozřejmě dnes jsou jiné požadavky, naložit a probrat se až na kopci, samí chip a přecpané turbo. Já mám raději menší obsah anebo už V 8 s pořádným spodkem. Jestli ani po přídání předvstřiku a dobrém žhavení a naftě v pořádku motor nechytá je asi již vymetený .Dobře se to pozná, že při teplém motoru se při startu musí přižhavit, nebo několikrát zatočit než chytne...Teď jsem laboroval s obdobným motorem 1,9 TD Peugeot, kdy se muselo dlouho točit než to chytlo, a nakonec to dělala hadice mezi filtrem a čerpadlem ,která přisávala /bylo toho na naftě trochu víc/a po chcípnutí "zmizela"nafta z filtru a při startu se musela nejdříve dočerpat a motor točil než chytil...Jestli je ta 1,6 TD vymetená .buď jí nechat na léto nebo opravit, což je dost drahé..Já bych v tom jezdil raději/sehnat zázračný a zachovalý kus/ než v nějakém nacpaném, nafetovaném sráči, kde čidlo a nějaký tranzistor rozhoduje o tom, zda pojedu nebo ne...Tenhle motor je krásná práce, ale bohužel pouze pro fajnšmekry, kteří si jej umí opravit a udržovat... 

nepropadat panice...