fabia BMD 1.2 HTP 6v

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

superb10 píše:
vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Když jsi teda dělal už dost hodně motorů tak ti jaksi chybí nejaký základ o diagnostice. A na to že už jsi dělal dost hodně motorů by jsi tu nějakou základní diagnostiku měl znát.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

vojta_TDi píše:
superb10 píše:
vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Když jsi teda dělal už dost hodně motorů tak ti jaksi chybí nejaký základ o diagnostice. A na to že už jsi dělal dost hodně motorů by jsi tu nějakou základní diagnostiku měl znát.

zakladnu diagnostiku? to myslis vazne???? co som kuzelnik???
pre tvoju informaciu: mam dole hlavu a to je vsetko nakolko bola sobota vecer a nechcelo sa mi s tym uz srat
tak pan macher teraz mi napis diagnostiku
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

třeba diagnostikovat jestli jsou ty ventily a sedla OK nebo jsou v hajzlu. a já ukončuji tuto konverzaci protože to je o ničem. akorát se tu hádáme jak malé děcka na písečku.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

To jsou Ti garážoví....
To je situace!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hubo44 píše:Ano ked to maš natrenovane to je radosť robiť. Ale nad 120tis. sa to musi už kružkovať.
hubo není vúl a tak to je,

všem kdo máte tyto motory doporučuju každý rok měnit olej a max 1O.OOO km předejdete těmto problémům ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Diagnostik- ty jsi asi profík a ne garážový, ale obdivuji Tvou jistotu, že jsou kruhy v pořádku. Co když Tě poslechnou a nastane situace, jak píše hubo 44? Tady je třeba se domluvit s majitelem.. a on řekne, nechám to na Vás a jsi v pasti..Já s tíhle sráčem nemám zkušenosti, když mám dělat benz.škodovku, mám chuť na uzla. aAe kdykoliv dávám na něco zkurvenýho hlavu, říkám si, kurva nejradši bych ty písty vyndal abych měl jistotu... :)
nepropadat panice...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

jericho-3 píše:Diagnostik- ty jsi asi profík a ne garážový, ale obdivuji Tvou jistotu, že jsou kruhy v pořádku. Co když Tě poslechnou a nastane situace, jak píše hubo 44? Tady je třeba se domluvit s majitelem.. a on řekne, nechám to na Vás a jsi v pasti..Já s tíhle sráčem nemám zkušenosti, když mám dělat benz.škodovku, mám chuť na uzla. aAe kdykoliv dávám na něco zkurvenýho hlavu, říkám si, kurva nejradši bych ty písty vyndal abych měl jistotu... :)

presne si to vystihol....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

se mi líbí hubo jak píše když to máš natrénované je to radost robit,

je to jak merkur tři prdele šroubků


musíš fakt přepnout aby to byla radost :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

superb10- nedavno sem resil na fabce od pribuznych stejnou zavadu, najeto 46tis, na volnobeh habrovala-spatna komprese. Po sundani hlavy ventily v poradku, chodily krasne ale pri blizsim pohledu bylo videt, ze ty sedla jsou zaklepany k jedny strane ;) takze tesnily jen setinkou milimetru.

Odvezl jsem to na opravu a tam mi bylo receno, ze ty polsky hlavy maji uz od vyroby spatnou souosos nebo co ja vim :D proste nekoresponduje voditko se sedlem v jedny rovine a po nejakym case se to sedlo zaklepe k jedny strane a spatne to tesni :) Tot moje zkusenost...



Po oprave jezdi jak z praku.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

DIAGNOSTIK píše:To jsou Ti garážoví....
až tě život poučí smekneš před garážovýma klobouk budeš se stejně jen pořád učit o tom to je ;)
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

Fulltank píše:superb10- nedavno sem resil na fabce od pribuznych stejnou zavadu, najeto 46tis, na volnobeh habrovala-spatna komprese. Po sundani hlavy ventily v poradku, chodily krasne ale pri blizsim pohledu bylo videt, ze ty sedla jsou zaklepany k jedny strane ;) takze tesnily jen setinkou milimetru.

Odvezl jsem to na opravu a tam mi bylo receno, ze ty polsky hlavy maji uz od vyroby spatnou souosos nebo co ja vim :D proste nekoresponduje voditko se sedlem v jedny rovine a po nejakym case se to sedlo zaklepe k jedny strane a spatne to tesni :) Tot moje zkusenost...



Po oprave jezdi jak z praku.

je to mozne som zvedavy ked vyberiem ventile von
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Jsem profík....Než si to rozeberu, tak si to vše prověřím. Standartní postup. Nedávám na domněnky zákazníků, jen opravdová realita...Předcházím problémům...


S těma garážovýma je to spíše naopak. Klobouk drží vruce a nesměle tahají informace a vědomosti...Těm starším už odzvonilo, někteří to pochopili, a Ti mladší se musí holt snažit...Vím, o čem píšu, je to každodenní chleba....

Polemizovat se tu může o čemkoli....Zbytečná diskuze...Jedno je, ale pravda. Značkový servis se v této problematice stává levnější, než garážista...
To je situace!
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

A co zkusit ty písty zalít olejem? A sledovat jestli těsní.
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

burton.b22 píše:A co zkusit ty písty zalít olejem? A sledovat jestli těsní.
Lepší to je když to lehce zaliješ olejem ještě z nasazenou hlavou a hned změříš tlaky.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“