2,5 tdi R5 s rotackou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
2,5 tdi R5 s rotackou
moc tady toho o techto motorech neni,tak zacneme
motor R5 103kw a ma jeste turbo s obtokem,jak nejsnaz to prestavet na VNT turbo?pouzit komponenty z Transportera?rad poslechnu zkusenenjsi
motor R5 103kw a ma jeste turbo s obtokem,jak nejsnaz to prestavet na VNT turbo?pouzit komponenty z Transportera?rad poslechnu zkusenenjsi
10 sekund hledání 
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 147#261147
http://dieselpower.cz/forum/search.php?mode=results
do vyhledávače zadej "V70" je tam toho dost

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 147#261147
http://dieselpower.cz/forum/search.php?mode=results
do vyhledávače zadej "V70" je tam toho dost
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

No je toho tady dost. Ale tak rozstříštěně. Občas jako "AEL" občas jako R5 103kW atd.
Co vím, tak uživatel Andree (nebo Andre) VGT turbinu namontoval a odladil, ale snad pižlal nosník nárazníku nebo co. Zkrátka se tam nevejde.
Potom se dá dát 764ky trysky. Já je mám, ale dost to smrdí na volnoběžky a odspoda zahulí.
Pak se tu prbíraly šrouby na klice - vyměnit za pevnostní.
No a údajně se dá poladit váha vzduchu - je to potenciometrová, takže mírně přesadit.
A Richard už umí i chip do tohoto veterána. Hloupé je, že ŘJ je 8bit, takže má 2 pájené epromky a celé je to kterensky přístupné pod kobercema pod nohama spolujezdce.
Co vím, tak uživatel Andree (nebo Andre) VGT turbinu namontoval a odladil, ale snad pižlal nosník nárazníku nebo co. Zkrátka se tam nevejde.
Potom se dá dát 764ky trysky. Já je mám, ale dost to smrdí na volnoběžky a odspoda zahulí.
Pak se tu prbíraly šrouby na klice - vyměnit za pevnostní.
No a údajně se dá poladit váha vzduchu - je to potenciometrová, takže mírně přesadit.
A Richard už umí i chip do tohoto veterána. Hloupé je, že ŘJ je 8bit, takže má 2 pájené epromky a celé je to kterensky přístupné pod kobercema pod nohama spolujezdce.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Tak kdybys něco našel tak dej vědět. Mám doma připravený GTV2260VK, svody z AHY transportéra, celohliníkovej intercooler a pár metrů 76mm nerezový trubky. Problém je, že s tím autem denně jezdím a dokud mi někdo neřekne jo, na 100% to vyřeším nechce se mi ho rozkuchávat a nechat se zatím sežrat mojí druhou nenažranou benzínovou potvorou.wr8 píše:hledam uz asi mesic,ale zatim nic moc poradnyho
Řídící jednotky jsou:
MSA15.7 s klapkovou váhou a DSLA 150P502 tryskama do roku 98 včetně
vs
MSA15.8 s plastovou váhou vzduchu a DSLA 93P838 od roku 99
Hledal jsem prakticky všude. Klucí z finska na TDIclubu, psali, že dodělat ovládání naklápění na MSA15 je "piece of cake".. jeden z nich navrhoval, že by se na to dala přizpůsobit mapa která ovládá EGR.
Jenže když jsem hodil dotaz jestli je někde na světě známý Volvo se starým 2.5 motorem s funkčním naklápěním lopatek řízeným jednotkou...nic..nikde... nikdo.
Dokonce jsem projel google translatorem finský fórum, kde je o úpravách starých naftových V70 topik... nic, všichni maj WG turba, maximálně nějakýho samodomo hybrida.
Řídící jednotka z Transportéra neni s Volvem kompatibiliní, tudy cesta nevede.
Na TDIclubu jeden týpek tuším z rumunska napůl rozchodil na A6 AEL ovládání naklápění pomocí jednotky z transportéra a přepletením kabelovýho svazku, což musí bejt fajn job

Pak ještě někdo z Litvy, nebo Lotyšska tvrdil, že to má vyřešený, ale na Audině.
Pokud by se našel někdo, kdo to vyřeší, tak se rád přidám + vím o dalším klukovi, kterej chce VNT taky, takže by se daly snížit náklady na vývoj tím, že by se to dělalo na 3 auta najednou.
Zatím každej tam chce páchat obrácenou baňku na přetlak a to u auta na který potřebuju aby byl spoleh nechci já.
Volvo V70 2,5D
jenom jestli můžu mít takovou ůvahu :
r5 čerpadlo : sundat vrch - dát vrch z r4 klasika tdi
dát váhu a veškěrý čidla a kabeláže z čtyřválce
a dole na řemenici udělat mezikus s 4ma výřezama a dát tam snímač
že by si jednotka myslela že je to 4 válec
výhody : flash po kabelu
klasická váha vzduchu
vnt turbo
je to reálný ???
r5 čerpadlo : sundat vrch - dát vrch z r4 klasika tdi
dát váhu a veškěrý čidla a kabeláže z čtyřválce
a dole na řemenici udělat mezikus s 4ma výřezama a dát tam snímač
že by si jednotka myslela že je to 4 válec
výhody : flash po kabelu
klasická váha vzduchu
vnt turbo
je to reálný ???
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
