2,5 tdi R5 s rotackou

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

2,5 tdi R5 s rotackou

Příspěvek od wr8 »

moc tady toho o techto motorech neni,tak zacneme
motor R5 103kw a ma jeste turbo s obtokem,jak nejsnaz to prestavet na VNT turbo?pouzit komponenty z Transportera?rad poslechnu zkusenenjsi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skus hladat, urcite to tu je tusim ze asi clen Francesco alebo tak nejak to prerabal na VGT turbo. Musis to najst.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

hledam uz nekolik dni a porad nic,tak davejte rady a napady semka
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Jaké auto?
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

Volvo V70 R5 103kw
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

resil bych to vypnutim snimace tlaku , turbo predelat na tlakovou regulaci a ridit si ho manualne
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No je toho tady dost. Ale tak rozstříštěně. Občas jako "AEL" občas jako R5 103kW atd.
Co vím, tak uživatel Andree (nebo Andre) VGT turbinu namontoval a odladil, ale snad pižlal nosník nárazníku nebo co. Zkrátka se tam nevejde.

Potom se dá dát 764ky trysky. Já je mám, ale dost to smrdí na volnoběžky a odspoda zahulí.

Pak se tu prbíraly šrouby na klice - vyměnit za pevnostní.

No a údajně se dá poladit váha vzduchu - je to potenciometrová, takže mírně přesadit.

A Richard už umí i chip do tohoto veterána. Hloupé je, že ŘJ je 8bit, takže má 2 pájené epromky a celé je to kterensky přístupné pod kobercema pod nohama spolujezdce.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

podle mě to je dobře přístupný, oproti některým jednotkám teda :-D a pokud je to ta jednotka alá /knížka/ tak tam se nepájí :-)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ne, u A6 je to hliníková krabice.
Obrázek
I když on mluví o V70, tam nevím jak se Volvo na ŘJ vyřádilo.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

hledam uz asi mesic,ale zatim nic moc poradnyho,motor je napric za motorem je mista na nekolik turb,zatim hledam cestu,libi se mi 764 a k tomu turbo s naklapenim,z rodiny 22xx, podle me kdyby se dalo turbo s ovladanim pomoci pretlaku tak by se dal naci jednotka aby z toho mela radost
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

wr8 píše:hledam uz asi mesic,ale zatim nic moc poradnyho
Tak kdybys něco našel tak dej vědět. Mám doma připravený GTV2260VK, svody z AHY transportéra, celohliníkovej intercooler a pár metrů 76mm nerezový trubky. Problém je, že s tím autem denně jezdím a dokud mi někdo neřekne jo, na 100% to vyřeším nechce se mi ho rozkuchávat a nechat se zatím sežrat mojí druhou nenažranou benzínovou potvorou.
Řídící jednotky jsou:
MSA15.7 s klapkovou váhou a DSLA 150P502 tryskama do roku 98 včetně
vs
MSA15.8 s plastovou váhou vzduchu a DSLA 93P838 od roku 99
Hledal jsem prakticky všude. Klucí z finska na TDIclubu, psali, že dodělat ovládání naklápění na MSA15 je "piece of cake".. jeden z nich navrhoval, že by se na to dala přizpůsobit mapa která ovládá EGR.

Jenže když jsem hodil dotaz jestli je někde na světě známý Volvo se starým 2.5 motorem s funkčním naklápěním lopatek řízeným jednotkou...nic..nikde... nikdo.
Dokonce jsem projel google translatorem finský fórum, kde je o úpravách starých naftových V70 topik... nic, všichni maj WG turba, maximálně nějakýho samodomo hybrida.
Řídící jednotka z Transportéra neni s Volvem kompatibiliní, tudy cesta nevede.

Na TDIclubu jeden týpek tuším z rumunska napůl rozchodil na A6 AEL ovládání naklápění pomocí jednotky z transportéra a přepletením kabelovýho svazku, což musí bejt fajn job (wallbash) Pokud vím tak to zatím nedochytal a mezitím nejdřív udělal převodovku kvůli jednohmotě a pak motor, protože si nevyměnil šrouby na klice, jestli si dobře vzpomínám.

Pak ještě někdo z Litvy, nebo Lotyšska tvrdil, že to má vyřešený, ale na Audině.

Pokud by se našel někdo, kdo to vyřeší, tak se rád přidám + vím o dalším klukovi, kterej chce VNT taky, takže by se daly snížit náklady na vývoj tím, že by se to dělalo na 3 auta najednou.

Zatím každej tam chce páchat obrácenou baňku na přetlak a to u auta na který potřebuju aby byl spoleh nechci já.
Volvo V70 2,5D
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

tak jsem jiz psal , je to resitelne ... turbo prekopat na ovladani tlakem , a v jednotce uplne vypnout snimac tlaku ( vaha vzduchu zustava ) a ridit si turbo manulane ( manualnim nebo el. boost controlerem )
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

jenom jestli můžu mít takovou ůvahu :
r5 čerpadlo : sundat vrch - dát vrch z r4 klasika tdi
dát váhu a veškěrý čidla a kabeláže z čtyřválce
a dole na řemenici udělat mezikus s 4ma výřezama a dát tam snímač
že by si jednotka myslela že je to 4 válec

výhody : flash po kabelu
klasická váha vzduchu
vnt turbo

je to reálný ???
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

bombastiq píše:je to reálný ???
U Volva určitě ne, protože tam žádná R4 rotačka s VNT neexistuje. U koncernu je to zase zbytečný, protože si můžeš pomoct ŘJ ze 111kW transportéra.
Volvo V70 2,5D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“