Problem s filtrem pevnych castic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

tak jasně adblue bych tam u stojanu neládoval (LOL)

co se tam leje nevím,nemám s tím zkušenost,jen vim že spousta lidí co tohle auto používá,ani netuší,že něakou nádržku v autě navíc maj.

jak se to projevuje když dojde,netuším,jen upozornuji na možný zdroj problému.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 04 srp 2012, 15:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza 3C2 »

No bohužel jestli má najeto přes 200 tis tak je hotovo, chce to repas nebo novej ... Ono totiž DPF a PD není dobrá kombinace, neumí se tak dobře regenerovat jako CR ...
luis216
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 03 lis 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od luis216 »

mne prave krome rosvicovani kontrolky trapi,ze se mne nekdy zvednou otacky na 1 nebo zacou trochu litat,tak jekstli to muzu davat za vinu tomu filtru?
GIV GTI TDI
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

filtr

Příspěvek od John0x »

a nebo sehnat obyčejnet kat. kterej se daval do zemí, jako rusko ukrajina, a pravostraná, jinak nejlevnější odstranit
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

JENDA T4 píše:tak jasně adblue bych tam u stojanu neládoval (LOL)

co se tam leje nevím,nemám s tím zkušenost,jen vim že spousta lidí co tohle auto používá,ani netuší,že něakou nádržku v autě navíc maj.

jak se to projevuje když dojde,netuším,jen upozornuji na možný zdroj problému.
Ta kapalina se jmenuje Satacen a stojí ve Škoda maloobchodně asi 1500kč/l.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Re: ....

Příspěvek od DOLPH »

ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....

a co ti asi ty čidla řeknou,když tan dude díra jak do prdele?řeknou že je v prdeli (LOL)


ten protitlak je tam vždy,i u úplně nového FAPu a samozřejmě roste v závislosti na zatížení motoru....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Re: ....

Příspěvek od ajk »

DOLPH píše:
ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....

a co ti asi ty čidla řeknou,když tan dude díra jak do prdele?řeknou že je v prdeli (LOL)


ten protitlak je tam vždy,i u úplně nového FAPu a samozřejmě roste v závislosti na zatížení motoru....
proč by měly říkat že jsou v prdeli???budou pořád měřit tlak a ten bude na obou +- stejnej...při zatížení bude tlak stoupat ale to zase na obou...nedojde k tomu rozdílu aby FAP požadoval regeneraci.... (hm)
Autoservis pneuservis geometrie Brno
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ale to je právě ten problém zaplnění filtru se nepočítá jen z dif snímače takže je jen otázka času kdy jednotka označí signál jako nevěrohodný.
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Já jsem udál 3 díry o průměru 10mm na peugetu 307 2.0hdi 79kw najeto 240000km a od tý doby má klid
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nakupte si kola a potom budete resit proc se neda dychat. a doufam, ze po vytlucenych filtrech pujdou. at to zaplati ti co si to nechali udelat a 2x ti co to udelali. neni nad to si koupit treba A6 do obchodu 500m a do prace 600m. potom prijede na servis. me tu sviti kontrolka a nehlede na to, ze baterka do pul roku kantare.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

(LOL) chichichi, ja som zastanca nevrtat, nedavat von
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Shef píše:Já jsem udál 3 díry o průměru 10mm na peugetu 307 2.0hdi 79kw najeto 240000km a od tý doby má klid
To jsem udělal na C5 1.6 HDI při posledním pokusu o spřátelení s DPF a nejelo to vůbec. Nalítalo tam hafo chyb a konec. Žralo to a hulilo jak dýmovnice. Tak jsem objednal od kámoše z Německa origo a i s poštou vyšel na 240 Eur a pán jezdí v pohodě už 50 tkm. :)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

opráším tohle staré téma...


jak je to s těma rakušákama, a vůbec kontrlou emisí a DPF...??

já mám BMM, s filtrem a mám euro 4.motory BKD,nemají filtr-jen kat a mají taky euro 4

takže když se DPF vyhodí a šoupne se tam jen kat,tak by auto pořád mělo splnovat emisní limity pro euro 4 ne???
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

jo a ještě jedna věc-potřeboval bych dílenskou příručku,kde je posaný motor s filtrem pevných částic...porádíte kde hledat?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Motor BMM je ostmi ventil,kdežto BKD je 16V.Takže BMM bez filtru určitě neplní Euro 4.BKD plní díky 16V-lepší spalování.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“