Felda 1.9D: Jak nastavit časování vstřiku "na ucho"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Felda 1.9D: Jak nastavit časování vstřiku "na ucho"

Příspěvek od hranicka »

Zdravím všechny,
měnil jsem žhaváky a měl sundaný čerpadlo, po zpětný montáži jsem to nastavil tak nějak podle poslechu - teplej motor při jízdě na 1/4 plynu ve vyšších otáčkách malilinko klape, po přidání jede v tichosti. Startuje to taky slušně.
Ale zdá se mi, že to při otáčkách okolo 1500rpm s plynem na podlaze dost kouří (EGR off) a při popojížděčkách po městě chlastá trochu víc, než je zdrávo. S vagem se to ani nespojí (timeout)
Jak to ladíte bez hodinek? Díky.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Setrvák na 0, čerpadlo na kolík a dotáhnout 3 šrouby, pak napnout kladku, nastartovat a zkontrolovat jestli není něco volného. Dělal jsem to tak několikrát a nebyl se základním nastavením problém. Když už nějaká felda moc kouřila, tak jsem posunul cca o 1mm čerpadlem po směru hodin.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ak ti to kúri a žere,pokopni kusoček čerpadlo od motora.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A tím VAGem hledáš jednotku motoru 01? Tu to nebere, je potřeba hledat jednotku čerpadla, tuším adresa 46...?
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Díky všem, hnul jsem s tím a uvidíme. :)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pavoucisit"]Setrvák na 0, čerpadlo na kolík a dotáhnout 3 šrouby, pak napnout kladku, nastartovat a zkontrolovat jestli není něco volného. Dělal jsem to tak několikrát a nebyl se základním nastavením problém.

setrvák na O v okně blíž k motoru, čerpadlo na kolík, sražené kolo vačky, vačka na pravítko, 3 šoubky na čerpadle povolené,
a pak teprve napnout kladku a vše utáhnout

čj motoru je na adrese 41 ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hranicka »

Já se neptal, jak to naladit, aby to jelo, ale spíš na doladění na milimetry.
Doposud jsem měl za to, že jako u benzínu, kterej je nejefektivnější těsně před hranící klepání. Když jsem tak nastavil nafťák, tak to chlastá.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rozvody jsem ti psal a pak se ladí vagem zátěžák co je na čerpadle na adrese 41

tu tvoji efektivitu u feldy pochopíš nejlépe zde http://www.youtube.com/watch?v=02wB3om_Mbo

;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“