To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tuner píše:porod by to byt nemel, kdyz si pekne natahnes plny cerpadlo nafty tak vetsinou do 10s motor chytne.
som si myslel aj ja kym som nezistil, ze som netrafil regulacnu objimku (wallbash)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tak to je zavazna chyba, byl jsi sakra blizko totalni destrukci motoru :shock:
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nechte Havla Havlem, on určitě nebyl ten, kdo šel po penězích..A co se týče vložek válců, za mnou chodili hoši mercedesáci /když jsem dělal u silnic/a chtěli pořád válce z Multikar 22 , které upravovali do svým milovaných hvězd a najížděli nové porce tučných kilometrů.. :)
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tuner píše:tak to je zavazna chyba, byl jsi sakra blizko totalni destrukci motoru :shock:
az tak by som to nedramatizoval, bol som pripraveny vypnut motor skor akoby vyletel do otacok

a socializmu:
mam len 27 takze si toho moc nepamatam, ale pamatam si ze medziludske vztahy boli lepsie, rodiny sa stretavali pri kazdej prilezitosti, pili a spievali.
Teraz? starku, stryka vidim raz za rok, atd...
Je uponahlana doba, ludia sa nahanaju za peniazmi aby sa ich rodina mala dobre.
Karl Marx a Fridrich Engels splodili krasnu myslienku, ale v praxi to dojebavali LUDIA! nie rezim...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, lidi rozdělila jak závist tak pýcha.Když měla většina ho.no a musela každý den do práce, držela spolu. Ale když někdo získal restituci nebo zbohatl, popřípadě se dal na politiku v jiné straně než bylo zvykem, cesty se rozdělily..Je to dobře znát i na abiturientském srazu, kdy přijdou zbohatlí náfukové a zchudlí jedničkáři a nemají si co říci. Nejlepší pokec je s lidmi, kteří byli bohatí vždy, ti jsou na prachy zvyklí a již ví, že jsou to jen prachy..Ale nejhorší je zbohatlík, který měl dřív ho.no, ale teď je honorace..Ale naštěstí člověk tyhle pitomce hned pozná.. :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3708
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A víš co je nejhorší když už je tu takový OT?My dostali(otec) v restituci nějaký pozemky od JZD nazpět.Asi 12ha luk.Dřív celá dědina si dělala na tom svým políčku 50x50m a nikdo si nic nezáviděl,jenže co teď s takovým množstvím.Takse začalo podnikat a dodnes si se mnou nikdo v hospodě ze starších nesedne,páč každý závidí to co si tam vyděláš.Je to hovno hovno nic s touhle výměrou,je to tak na pokrytí nákladů a semtam za pár let na zakoupení nějakýho staršího stroje.A ty ku*vy závidí i to málo.To že po práci nedělám nic jiného a v létě při senoseči dokážu týden nevypadávat z traktoru dřív jak v 9 večer to nikdo nevidí.Dneska si lidi závidí i to že máš pěkné počasí na funuse.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

no ono to vypnout nejde totiz pokud ta regulacni objimka je na plne davce zrovna ;) jedine kvalt a brzda, ale nez se vzpamatujes z toho ze to klickem vypnout nejde je vetsinou pozde.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Blbost, by musel být vadný chcípací el. ventil. A to. Stále otevřený.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

jsi na omylu i se zavrenym ventilem a v dobrym stavu , pokud je regulacni objimka v poloze max davky jde motor do otacek, vyzkousej a uvidis.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Můžu se zeptat, když mi u pětiválce u zahřátýho motoru lítá předvstřik +-0,5° je to způsobený tím vyběhaným obalem čerpadla? Bylo mi řečeno, že prej stačí čerpadlo vymontovat a dovézt na seřízení do jakýhokoli bosch servisu.... Když to tady čtu, tak bych to viděl spíš na ten obal a tím pádem nic co by bylo možný seřídit?
Volvo V70 2,5D
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

Zdravim

Tohle vypadá taky na vydřenej obal? Předvstřik nějak lítá moc. A čerpadlo se mi zdá že začlo enormě cvakat, teda doufám, že to cvakání čerpadlo je

Obrázek

Milan
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Moj novy poznatok je, ze za vydieranie hlinikoveho obalu moze na 99% vacka v cerpadle. Takisto < vykon = rychlejsie opotrebenie.
Viac neprezradim. (noteeth)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

takže tdi ježděný dědkostylem bude mít všechno zanesený sazema ale čerpadlo v kondici (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

origoš píše:
tehdy nebylo nic v podstate, napr loziska do zadnich kol se upravovali z zigulika
To máš pravdu, pořád na tu dobu vzpomínám ve zlém. Že dnes někdo volí bolševika nechápu. Já bych mu hlas nedal, ani kdyby mne tam před bajonetama přivlíkli.
já se nedivím milion lidí pod hranicí bídy myslíš si že budou volit květinovou alternativu? Solární podvod století který budeš platit i Ty v každé kWh ještě 15 let, kuponová privatizace která přímo či nepřímo poslala tisíce lidí na mizinu, nemluvím o zmrdech typu babiška, balkaláře, ten vytuneloval myslím že 40 tisíc bytů na ostravsku, poslal nepřímo desetitisíce lidí pod most...., na byt si nikdo dneska nevydělá, zadlužení domácností 2 BILIONY KORUN

kdo si myslí opak, ten se plete.

Opusť někdy vrata svojí dílny a projeď se na vysočinu, na moravu, po vesnicích, uvidíš věci. Tuhle jsem byl někde na moravě městečko, uprostřed areál obehnaný ostnatým drátem solární elektrárna, kolem domy rozbité, otevři oči děkuju.

nechci hájit komunisty, nevolím je, ale to, že zrovna Ty máš náhodou štěstí a něco jsi třeba podědil, dostal jsi základ na kterém jsi něco vybudoval, přeju Ti to, ale měj taky pochopení pro dění kolem sebe. Možná, že když nebudeme držet huby, něco se změní....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Řekl bych že asi ne, čerpadlo nemá rádo vibrace, takže honit spotřebu tím, že jezdím na velký kvalt krokem mu jistě dost škodí. Neustále lidé zapomínají , že TDI je rychloběžný motor a ne stabilák v buldozeru..Takže se musí točit, /a čerpadlo s ním/což znamená, že ten, kdo motor točí , ten motor a čerpadlo vlastně šetří... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“