Trozku bych to upresnil a uvedl na pravou miru priklad O1 nebo G4 benzin 1,4 1,6 1,8 SDi TDi 66, 81, a 74KW nemaji tzv turbo tedy sundavaci drzak trmenu ten je soucasti tehlice a prumer kotouce 280/256 mm
NELZE PREDELAT pouze vymenou tehlice za tehlici se sundavacim drzakem
1,8T 110KW 2,3 2,8 vč. 4 Motion tehlice mely sundavaci drzek trmenu promer kotouce 288/312 mm LZE JE KOMBINOVAT "staci" vymenit drzak jaky koliv, ktery je namontovan na prumeru kotouce 312mm treba z A6 2,5 TDi dost bezny a nejlepe sehnatelny z O1 RS se spatne shani a chteji za nej nesmysl je totiz zeleny
ted ke trmenu
kotouce 288 mm maji prumer pistku 54mm
kotouce 312 mm maji prumer pistku 57mm
doufam ze jsem situaci trochu osvetlil