stop ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
stop ventil
Ahoj,
neustale uz asi rok resim rozhadane studene starty na svem aute s motorizaci AHF.Zkusil jsem uz snad vse, ale vysledek porad spatny.
Dneska jsem se rozhodl podivat se na starter a vagem zkontrolovat startovaci otacky motoru. Odpojil jsem stop ventil abych mohl tocit motorem aniz by motor nastartoval a k memu uzasu motor nastartoval i pres odpojeny stop ventil. Sice mel horsi chod, otacky kolisaly mezi 700 - 800 ot/min, ale motor chytl a bezel. zkousel jsem to jeste na tatove O1 a tam uz motor nechytl. Ale jeho auto bylo uplne studene a moje trochu zahrate - 50° dle vagu.
Co vy na to? stop ventil kaput?
neustale uz asi rok resim rozhadane studene starty na svem aute s motorizaci AHF.Zkusil jsem uz snad vse, ale vysledek porad spatny.
Dneska jsem se rozhodl podivat se na starter a vagem zkontrolovat startovaci otacky motoru. Odpojil jsem stop ventil abych mohl tocit motorem aniz by motor nastartoval a k memu uzasu motor nastartoval i pres odpojeny stop ventil. Sice mel horsi chod, otacky kolisaly mezi 700 - 800 ot/min, ale motor chytl a bezel. zkousel jsem to jeste na tatove O1 a tam uz motor nechytl. Ale jeho auto bylo uplne studene a moje trochu zahrate - 50° dle vagu.
Co vy na to? stop ventil kaput?
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
taky myslim ze pak muze padat nafta, minimalne se troska nekde z te vysokotlake casti ztrati a pak na studeny start to chybi.
Obcas se mi stalo kdyz sem nechal stat auto prez noc proti kopci, tak mi nafta padla uplne, i pres to, ze na saci hadicce jsem mel pred filtrem extra zpetny ventilek. Takze to muselo utect vratkou, ale tezko rict jestli i na toto ma vliv stop ventil.
jde ten stop ventil bezproblemu vysroubovat z hlavy cerpadla? nevyskoci z toho na me neco? Nikdy jsem ho venku nemel a hlavu cerpadla taky ne, tak se raci ptam.
Obcas se mi stalo kdyz sem nechal stat auto prez noc proti kopci, tak mi nafta padla uplne, i pres to, ze na saci hadicce jsem mel pred filtrem extra zpetny ventilek. Takze to muselo utect vratkou, ale tezko rict jestli i na toto ma vliv stop ventil.
jde ten stop ventil bezproblemu vysroubovat z hlavy cerpadla? nevyskoci z toho na me neco? Nikdy jsem ho venku nemel a hlavu cerpadla taky ne, tak se raci ptam.

VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Odpovědi: 0
odšroubuješ drát jak už asi máš a pak jen povolíš ventil , dáš ho opatrně stranou a měla by ti tam zustat kuželka, v ní malá pružinka a okolo kuželky O kroužek
Ted mě napadlo jak ti to protejká i bez proudu tak bud máš pod kuželkou bordel nebo tam nemáš pružinku ...............
Ted mě napadlo jak ti to protejká i bez proudu tak bud máš pod kuželkou bordel nebo tam nemáš pružinku ...............
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
milosi, jeste vim co je to stop ventil..
a motor jde prece zdechnout i chcipaci klapkou.
nedalo mi to a sebelh jsem jeste do dilny na to mrknout. Ventil jsem vytahl, kuzelka tam je, ten pogumovanej konec se zda byt v poradku, ale mozna ta guma uz je trochu tvrdsi, a pruzinka tam taky je. Na dosedaci plosce bordel nebyl. Samozdrejme kdyz sem ventil vytahl tak padla nafta, takze je mozny ze ty spatny studeny starty jsou zpusobeny tim ventilem.
Ventil jsem tam dal zpet, drat sem zapojil a po chvilce toceni motor normalne chytl. Potom jsem odpojil chcipaci klapku v sani (aby zustala porad otrevrena) a za behu jsem drat odpojil, motor chcipl. Potom jsem znova zacal startovat s odpojenym dratem a zhruba po 5s motor zase chytl, ale bezel na hodne nizkych otackach. tak jsem to chcipl a zkusil znovu startovat a zase po chvilce chytl. Tak ted babo rad.
Jde sehnat ta kuzelka treba nekde v BOSCHi?

nedalo mi to a sebelh jsem jeste do dilny na to mrknout. Ventil jsem vytahl, kuzelka tam je, ten pogumovanej konec se zda byt v poradku, ale mozna ta guma uz je trochu tvrdsi, a pruzinka tam taky je. Na dosedaci plosce bordel nebyl. Samozdrejme kdyz sem ventil vytahl tak padla nafta, takze je mozny ze ty spatny studeny starty jsou zpusobeny tim ventilem.
Ventil jsem tam dal zpet, drat sem zapojil a po chvilce toceni motor normalne chytl. Potom jsem odpojil chcipaci klapku v sani (aby zustala porad otrevrena) a za behu jsem drat odpojil, motor chcipl. Potom jsem znova zacal startovat s odpojenym dratem a zhruba po 5s motor zase chytl, ale bezel na hodne nizkych otackach. tak jsem to chcipl a zkusil znovu startovat a zase po chvilce chytl. Tak ted babo rad.
Jde sehnat ta kuzelka treba nekde v BOSCHi?
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
nevim milosi jestli tve posledni odpovedi dobre rozumim, ale chcipaci klapku bych z toho vynechal, ta je v dobe startu otevrena..Tu chcipaci klapku jsem odpojil, abych samostatne otestoval funkci toho stopventilu, resp jestli po vypnuti zapalovani motor zhasne i pri otevrene chcipaci klapce.
Jeste mi to nedalo a stopventil jsem znovu vytahl a zkusil jsem doma najit silnejsi pruzinku a nasel jsem, tak jsem ji tam na zkousku dal a vypozoroval jsem male zlepseni: kdyz od stopventilu odpojim napajeni, tak po delsim toceni motor chytne, ale zachvilku zdechne. S původni pruzinkou motor s nizsima otackama bezel porad dal.
A jeste jsem si vsiml na te kuzelce co se zasunuje do stopventilu ze je z jedne strany, v jednom miste olestena, a pripada mi jako by nechodila pekne kolmo k te dosedaci plosce. A pokud tam byla slabsi pruzinka, tak tam mohla vzniknout nejaka mala netesnost, kudy se ta nafta pomalu ztracela.
Jeste mi to nedalo a stopventil jsem znovu vytahl a zkusil jsem doma najit silnejsi pruzinku a nasel jsem, tak jsem ji tam na zkousku dal a vypozoroval jsem male zlepseni: kdyz od stopventilu odpojim napajeni, tak po delsim toceni motor chytne, ale zachvilku zdechne. S původni pruzinkou motor s nizsima otackama bezel porad dal.
A jeste jsem si vsiml na te kuzelce co se zasunuje do stopventilu ze je z jedne strany, v jednom miste olestena, a pripada mi jako by nechodila pekne kolmo k te dosedaci plosce. A pokud tam byla slabsi pruzinka, tak tam mohla vzniknout nejaka mala netesnost, kudy se ta nafta pomalu ztracela.
Naposledy upravil(a) Stefekl dne 02 led 2013, 21:48, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pokud ti př vyřazené chcípací klapce motor zhnasne tak je blbost že ti při odpojeném stopventilu chytneStefekl píše:nevim milosi jestli tve posledni odpovedi dobre rozumim, ale chcipaci klapku bych z toho vynechal, ta je v dobe startu otevrena..Tu chcipaci klapku jsem odpojil, abych samostatne otestoval funkci toho stopventilu, resp jestli po vypnuti zapalovani motor zhasne i pri otevrene chcipaci klapce.
Jeste mi to nedalo a stopventil jsem znovu vytahl a zkusil jsem doma najit silnejsi pruzinku a nasel jsem, tak jsem ji tam na zkousku dal a vypozoroval jsem male zlepseni: kdyz od stopventilu odpojim napajeni, tak po delsim toceni motor chytne, ale zachvilku zdechne. S původni pruzinkou motor s nizsima otackama bezel porad dal.
to by asi nešlo

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
kdyz byl odpojeny s puvodni pruzinkou tak zhruba po 5s toceni motor chytl a bezel tak zhruba na 600 - 700 otackach. Ted kdyz jsem tam dal silnejsi pruzinku tak musim startovat o chvilku dele, motor chytne, chvilku bezi zas tak na tech 600 otackach a po chvilce zdechne.
jeste jsem pri tom startovani koukal na vag a jde tam videt jak se ridici jednotka snazi zvedat davku nafty na zdvih kdyz motor nechyta. Az je hodnota nekde okolo 45-50mg tak motor chytne a bezi na tech 600ot.
Rano jedu s autem do prace, tak jsem stop ventil normalne zapojil, ted vse bezi jak ma a uvidim ten rani start kdyz je tam ted silnejsi pruzinka.
zitra odpoledne az prijedu ho zas odpojim a zkusim natocit na video.
jeste jsem pri tom startovani koukal na vag a jde tam videt jak se ridici jednotka snazi zvedat davku nafty na zdvih kdyz motor nechyta. Az je hodnota nekde okolo 45-50mg tak motor chytne a bezi na tech 600ot.
Rano jedu s autem do prace, tak jsem stop ventil normalne zapojil, ted vse bezi jak ma a uvidim ten rani start kdyz je tam ted silnejsi pruzinka.
zitra odpoledne az prijedu ho zas odpojim a zkusim natocit na video.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF