tlakový snímač výfuku škodaOII 19Tdi PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

campada
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2010, 10:06

Příspěvek od campada »

zatim dík, dam vědět
campada
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2010, 10:06

Příspěvek od campada »

losfazeros píše:močovina není,máš suchej DPF a je v tej plechovce čemu říkáš katalizátor...
co je suchej filtr?muže se ucpat?
campada
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2010, 10:06

Příspěvek od campada »

Ladas píše:někdy stačí základní nastavení...
nelze všechny chyby byly vymazány apo nastartování se to pochvilce objevilo znovu
campada
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2010, 10:06

Příspěvek od campada »

nevíš co ten maxidot proč nezobrazuje stav vozu?jinak funguje vše
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

ucpat se muže jako jakejkoli filtr,proto probíhá při určitym stupni zanesení automatická regenerace(vypálení),ve formě spalování nafty přímo v tom filtru,je to složitá ptákovina na oblbnutí ekologů :(
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
campada
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2010, 10:06

Příspěvek od campada »

losfazeros píše:ucpat se muže jako jakejkoli filtr,proto probíhá při určitym stupni zanesení automatická regenerace(vypálení),ve formě spalování nafty přímo v tom filtru,je to složitá ptákovina na oblbnutí ekologů :(
dik za odpověd
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Na ty snímače rozdílu tlaku pro DPF je na OII aktuální sdělení. Mění se za inovovaný a musí se pak přehrát SW motoru. Pak už nezlobí. Zajeď si do škodovky.
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Ladas píše:někdy stačí základní nastavení...
Mohu poprosit o postup??
Trombojester
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2011, 14:28

Příspěvek od Trombojester »

Zdar páni,
mám podobný problém s VW CADDY 1,9 TDI 77KW, kód motoru, BLS. Rozsvítila se mi po výměně oleje diagnostická kontrolka motoru, vypsal jsem přes VCDS paměť závad motorové jednotky - Výsledek je
ddresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 AQ HW: 028 101 239 0
Systém a/nebo verze: R4 1,9l EDC 000SG 7872
Kódování: 0000071
Číslo dílny: WSC 35110 377 00154
VCID: 6ED654FC00E5
1 Fault Found:

000257 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal
P0101 - 000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 174565 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 14:07:56

info o závadě:
Otáčky: 1680 /min
Rychlost: 72.0 km/h
Teplota: 39.6*C
Tlak: 1030.2 mbar
Váha vzduchu: 17.07 g/s
bez jednotek: 1.31
Teplota: 87.3*C


Readiness: 1 1 0 0 0
Pátek,01,Červenec,2011,20:23:25:06145
VCDS verze: SVO 10.6.1
Verze dat: 20110930

Váha vzduchu byla vyměněna, výmaz paměti a kontrolka se po čase asi 100 km ujetých rozsvítila. Zkontroloval a vyčistil EGR, zkusmo nasadil na chvíli nový, chyba řetrvává. Zkontroloval jsem i možné netěsnosti v sání. nezjištěno. Zkontroloval jsem i všechny podtlaky a podtlakovou klapku na ohřevu chladící vody přes zkrat spaliny od turba. Auto normálně jezdí, jen se mi zdá, že netáhne jak má a jede to max. 160km/h, což se mi zdá málo. Do nouzáku to nepadá.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

co tak kabeláž k váze?
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Ladas píše:někdy stačí základní nastavení...
a jak se provadi to zakladni nastaveni ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

cosby píše:nebo výmaz adapt.hodnot
to se prvadi jak ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
TNT
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2007, 20:03

Příspěvek od TNT »

Vytahnu stare tema...

at je to kompletni...
Vymaz. adaptacnich hodnot:
Motor, prizpusobeni, kanal 00, ulozit hodnotu 00.

__________
Zdravim, mam take problem s cidlem G450, cidlo vymeneno a stale hned po vymazani i bez beziciho motoru se chyba vraci. Je to OII 2007 1,9TDI PD.
Mam rovnou zajet do Skodovky pro novy SW do jednotky? Diky za radu.

001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450): neverohodny signal
P0471 - 000 - -
info o závadì:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 147954 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 17:04:21

info o závadì:
Otáèky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: -45.90
bez jednotek: -15.30
Váha vzduchu: 5.69 g/s
Teplota: 186.0*C
Teplota: 2.7*C
Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
Kluzak
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2012, 12:11

Příspěvek od Kluzak »

Dobrý den chci se zeptat mám takoví problém. Jsem v Ženevě a rosvítila se mi kontrolka motoru a na diagnostice mi to píše chybu 001139 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) P0473 - 000 - signal prilis velky. Nevim jestly stim můžu jet ze Ženevy do Prahy
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jj muzes
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“