stop ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
na pridani plynu to nereagovalo vubec, otacky se zmenily uplne minimalne, max o 100ot/min.
Po ceste do prace jsem ale zjistil novou vec-auto prestalo tahnout. Nevim jestli je to tou silnejsi pruzinkou, zkousel jsem funkci stop ventilu na stole na baterce a bezproblemu se kuzelka zasunula. Nouzák to neni, turbo plni, ale max tlak byl 0.8bar. Nicmene stavil jsem se v boschi a koupil jsem novy ventil, tak se uvidi az ho tam namontuju.
Po ceste do prace jsem ale zjistil novou vec-auto prestalo tahnout. Nevim jestli je to tou silnejsi pruzinkou, zkousel jsem funkci stop ventilu na stole na baterce a bezproblemu se kuzelka zasunula. Nouzák to neni, turbo plni, ale max tlak byl 0.8bar. Nicmene stavil jsem se v boschi a koupil jsem novy ventil, tak se uvidi az ho tam namontuju.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
ahoj,
tak jsem dnes natocil video s tim startovani bez stop ventilu.
Nejdriv tata auto nastartuje s pripojenym stop ventilem a s odpojenym tahlem od chcipaci klapky. Ja za behu odpojim stop ventil a auto umre. (to obcasne vynechani je zpusobeno prerusenim kontaktu pri odpojovani dratku od ventilu. Potom znova tata zacne startovat s odpojenym stop ventilem a s odpojenou klapkou v sani a auto po chvilce chytne. Auto potom jde normalne chcipnout pomoci klicku, a to je myslim diky tomu, ze se na pistku v cerpadle presune regulacni krouzek pres dirku, kudy tece nafta a tim se zastavi privod paliva. Jestli to tak neni tak me opravte, ale jinak si to nedovedu vysvetlit.
A to ze motor chytne s odpojenym stop ventilem si vysvetluju tak, ze uvnitr v cerpadle je nekde nejaka netesnost, kudy se nafta dostane do rozdelovaci hlavy i pres odpojeny stopventil. Jinak vazne nevim..
Tady je video:
http://www.youtube.com/watch?v=xV3jGS1X ... e=youtu.be
Jinak jsem dnes v boschi v brne koupil novy stop ventil, dal jsem ho tam a beze zmeny, je to porad stejne. Tak se ho pokusim jim vratit, jinak 1200kc v haji..
To ze auto netahlo i s pripojenym stop ventilem bylo chybou v ridici jednotce, ona zaregistrovala odpojeny stop ventil a nejak omezila funci cerpadla. Po smazani chyby vagem zas auto tahne jak ma.
tak jsem dnes natocil video s tim startovani bez stop ventilu.
Nejdriv tata auto nastartuje s pripojenym stop ventilem a s odpojenym tahlem od chcipaci klapky. Ja za behu odpojim stop ventil a auto umre. (to obcasne vynechani je zpusobeno prerusenim kontaktu pri odpojovani dratku od ventilu. Potom znova tata zacne startovat s odpojenym stop ventilem a s odpojenou klapkou v sani a auto po chvilce chytne. Auto potom jde normalne chcipnout pomoci klicku, a to je myslim diky tomu, ze se na pistku v cerpadle presune regulacni krouzek pres dirku, kudy tece nafta a tim se zastavi privod paliva. Jestli to tak neni tak me opravte, ale jinak si to nedovedu vysvetlit.
A to ze motor chytne s odpojenym stop ventilem si vysvetluju tak, ze uvnitr v cerpadle je nekde nejaka netesnost, kudy se nafta dostane do rozdelovaci hlavy i pres odpojeny stopventil. Jinak vazne nevim..
Tady je video:
http://www.youtube.com/watch?v=xV3jGS1X ... e=youtu.be
Jinak jsem dnes v boschi v brne koupil novy stop ventil, dal jsem ho tam a beze zmeny, je to porad stejne. Tak se ho pokusim jim vratit, jinak 1200kc v haji..

To ze auto netahlo i s pripojenym stop ventilem bylo chybou v ridici jednotce, ona zaregistrovala odpojeny stop ventil a nejak omezila funci cerpadla. Po smazani chyby vagem zas auto tahne jak ma.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
tak na výměnu hlavy jim kašlu..
Ja ted trochu marodim s kolenem, tak je pro me problem delat cokoliv kolem auta, takže problém zatím jeste necham asi u ledu. Az budu moct chodit tak udelam nove rozvody, čerpadlo dam k cerpadlarovi a uvidi se.
Jeste jsem zdelal dekl od rozvodu a vsiml jsem si ze na remenici od cerpadla se nejak posunul remen smerem k cerpadlu. Pamatuju si ze driv chodil remen presne na stredu remenice. Tak me napadlo jestli uz nahodou nema ridel cerpadla mensi vakl a tim se remenice mirne vyosila. Bohuzel s nasponovanym rozvodakem jsem zadnou vuli rukou neobjevil.
Jinak kdyby někdo měl k dispozici jedno čerpadlo které je 100% OK, tak bych ho vzal.

Ja ted trochu marodim s kolenem, tak je pro me problem delat cokoliv kolem auta, takže problém zatím jeste necham asi u ledu. Az budu moct chodit tak udelam nove rozvody, čerpadlo dam k cerpadlarovi a uvidi se.
Jeste jsem zdelal dekl od rozvodu a vsiml jsem si ze na remenici od cerpadla se nejak posunul remen smerem k cerpadlu. Pamatuju si ze driv chodil remen presne na stredu remenice. Tak me napadlo jestli uz nahodou nema ridel cerpadla mensi vakl a tim se remenice mirne vyosila. Bohuzel s nasponovanym rozvodakem jsem zadnou vuli rukou neobjevil.
Jinak kdyby někdo měl k dispozici jedno čerpadlo které je 100% OK, tak bych ho vzal.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
jo to me taky napadlo ze by to jelo na olej, ale motor je podle me az na to cerpadlo ve 100% kondici, olej nebere, tlaky na vsech valcich pres 30, a smrdi to uplne stejne jako na naftu, nekouri..To jsem zkousel, hlavu u vyfuku a hral jsem si na lambda sondu..
A kdyby to jelo na olej, tak by to podle me potom neslo zdechnout normalne klickem kdyz jsem mel odpojenou klapku v sani a odpojeny stop ventil..

VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
jj zkousel, uz jsem to i v nejakem prispevku vyse psal... koupil jsem uplne novy origo v brne v boshi a chovalo se to uplne stejne jako se starym ventilem..
jinak ohledne tech studenych startu jsem uz zkousel:
-tlaky, na vsech valcich za tepla pres 30 atm, za studena cca 28
-na zkousku jsem vymenil baterku od taty, kterej ma taky AHF a chyta mu v mrazech na dotek klicku naprosto luxusne
-starter rozebran, vycisten, promazan. Veskere el. spoje mezi starterem a beterkou ocisteny, vse by melo byt OK. Pri mereni otacek pres vag byla hodnota v rozmezi 330-400ot/min, docela ta hodnota skakala. Nicmene i podle videa vyse myslim ze starter toci dobre.
-zhavky zhavy, kontrolovany jak vizualne tak i s zarovkovou zkouseckou primo pri startu.
-dal jsem dvouvyvodovy palivovy filtr bez termoventilu.
-v sacim kosi odvrtan zpetny ventil v sacim vyvodu, misto neho jsem dal jiny pred filtr na saci hadicku. Dale jsem v sacim kosi vymenil o-krouzek v miste spoje tech dvou plastovych trubicek.
-veskere palivove hadicky od nadrze az po motor jsem provizorne nahradil pruhlednyma hadickama vedenyma pres kabinu abych mohl kontrolovat veskere bubliny, nicmene bubliny se obcas v saci hadicce vyskytnou, ale nevim jak..
-prepadove hadicky nove.
-vstriky vyzkouseny na zkousecce, vsechny OK, jak tlaky tak praseni.
-rozvody OK, delano na pripravky, vse sedi, kontrolovano i nezaujatou osobu. Predvstrik cca 52, ale v tdi grafu nekdy ten prusecik zlutych car skoci pod modrou, nekdy nad.
- zkousel jsem cerpadlo napojit primo na kanistr a rano nastartovat abych vyloucil chybu v palivove soustave ale starty porad stejne.
prodlouzena delka zhaveni a zvysena startovaci davka jak pomoci vagu, tak i pomoci relatka by huml.
pres toto vsechno jsou ty rani starty porad napr, asi jako tady:
http://www.youtube.com/watch?v=g0T1t2Zxhmo
akorat ze me to takhle zlobi uz pri teplotach okolo 0- +5°C, a kdyz je vic pod nulou tak to treba 2x zatoci motorem naprazdno, pak se to teprve zacne hadat a pak to az chytne.
jinak ohledne tech studenych startu jsem uz zkousel:
-tlaky, na vsech valcich za tepla pres 30 atm, za studena cca 28
-na zkousku jsem vymenil baterku od taty, kterej ma taky AHF a chyta mu v mrazech na dotek klicku naprosto luxusne
-starter rozebran, vycisten, promazan. Veskere el. spoje mezi starterem a beterkou ocisteny, vse by melo byt OK. Pri mereni otacek pres vag byla hodnota v rozmezi 330-400ot/min, docela ta hodnota skakala. Nicmene i podle videa vyse myslim ze starter toci dobre.
-zhavky zhavy, kontrolovany jak vizualne tak i s zarovkovou zkouseckou primo pri startu.
-dal jsem dvouvyvodovy palivovy filtr bez termoventilu.
-v sacim kosi odvrtan zpetny ventil v sacim vyvodu, misto neho jsem dal jiny pred filtr na saci hadicku. Dale jsem v sacim kosi vymenil o-krouzek v miste spoje tech dvou plastovych trubicek.
-veskere palivove hadicky od nadrze az po motor jsem provizorne nahradil pruhlednyma hadickama vedenyma pres kabinu abych mohl kontrolovat veskere bubliny, nicmene bubliny se obcas v saci hadicce vyskytnou, ale nevim jak..
-prepadove hadicky nove.
-vstriky vyzkouseny na zkousecce, vsechny OK, jak tlaky tak praseni.
-rozvody OK, delano na pripravky, vse sedi, kontrolovano i nezaujatou osobu. Predvstrik cca 52, ale v tdi grafu nekdy ten prusecik zlutych car skoci pod modrou, nekdy nad.
- zkousel jsem cerpadlo napojit primo na kanistr a rano nastartovat abych vyloucil chybu v palivove soustave ale starty porad stejne.
prodlouzena delka zhaveni a zvysena startovaci davka jak pomoci vagu, tak i pomoci relatka by huml.
pres toto vsechno jsou ty rani starty porad napr, asi jako tady:
http://www.youtube.com/watch?v=g0T1t2Zxhmo
akorat ze me to takhle zlobi uz pri teplotach okolo 0- +5°C, a kdyz je vic pod nulou tak to treba 2x zatoci motorem naprazdno, pak se to teprve zacne hadat a pak to az chytne.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 273
- Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
- Bydliště: Boskovice
Odpovědi: 0
ted jsem byl jeste chvilku spekulovat u auta a vsiml jsem si, ze cerpadlo ma axialni vuly cca 0,5 - 1mm. Je to u cerpadla normalni? Radialni vuli jsem nezjistil zatim zadnou, rozvod. remen jsem nesundal, protoze chodim o berlich a nejsu ve stavu abych si mohl hrat s rozvodama.
Co si myslite o te axialni vuly?
Co si myslite o te axialni vuly?
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Celé sem to nečetl,, ALE stop ventil je takové slepé střevo ( dle mého pozůstatek s TD čerpadel ) .
Normálně ten pístek vyhodíš a auto zdechá normálně i bez chcípací klapky.
Nedělá se tam ten bordel s té gumky a vše je OK.
Normálně ten pístek vyhodíš a auto zdechá normálně i bez chcípací klapky.
Nedělá se tam ten bordel s té gumky a vše je OK.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft