@majo6L: zaujimavy a konstruktivny nazor - spytam sa ta teraz jednu otazku, lebo zrejme sa tu bavime o 3 roznych veciach a je tu bordel v nazoroch a vytrhavaju sa veci z kontextu....
Takze sa zamysli a odpovedz ktora z nasledovnych moznosti je ta spravna a pripadne argumentuj preco:
1. nechat seriovy (81kw) vymennik a montovat naporovy chladic oleja
2. montovat vacsi vymennik (96/110kw) (prip. zvazit aj pouzitie drahsieho oleja s lepsimi vykonovymi parametrami)
3. moznost 2 + montovat aj naporovy chladic oleja
Ja sa priklanam k moznosti 2 resp. 3, zalezi nakolko sa panko Kissiakos financne citi (akosi mi z kontextu vyplynulo ze hlada "lacne" riesenia, inak by si kupil kdesi na ebayi hotovy kit a neriesil by tu ake pouzit termostaty, napojenia apod.), kazdopadne moznost 1 mi pride ako najhorsia zo vsetkych troch (nechcem povedat ze je to uplna hlupost, lebo tou by bola moznost 4. nechat to ako to je)
Leon/kissiakos píše:o brzdy strach nemam ... to je najmenej ..

Matus, ty ma neprestanes prekvapovat... uz ked si clovek mysli ze si racionalne budujes vlastny nazor, trepnes takuto (sorry za vyraz) k*kotinu..... zamysli sa co je horsie, zadret motor kvoli KO oleju alebo sa dokalicit kvoli nefungujucim brzdam.... ???
