stop ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na pridani plynu to nereagovalo vubec, otacky se zmenily uplne minimalne, max o 100ot/min.
Po ceste do prace jsem ale zjistil novou vec-auto prestalo tahnout. Nevim jestli je to tou silnejsi pruzinkou, zkousel jsem funkci stop ventilu na stole na baterce a bezproblemu se kuzelka zasunula. Nouzák to neni, turbo plni, ale max tlak byl 0.8bar. Nicmene stavil jsem se v boschi a koupil jsem novy ventil, tak se uvidi az ho tam namontuju.
Po ceste do prace jsem ale zjistil novou vec-auto prestalo tahnout. Nevim jestli je to tou silnejsi pruzinkou, zkousel jsem funkci stop ventilu na stole na baterce a bezproblemu se kuzelka zasunula. Nouzák to neni, turbo plni, ale max tlak byl 0.8bar. Nicmene stavil jsem se v boschi a koupil jsem novy ventil, tak se uvidi az ho tam namontuju.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
ahoj,
tak jsem dnes natocil video s tim startovani bez stop ventilu.
Nejdriv tata auto nastartuje s pripojenym stop ventilem a s odpojenym tahlem od chcipaci klapky. Ja za behu odpojim stop ventil a auto umre. (to obcasne vynechani je zpusobeno prerusenim kontaktu pri odpojovani dratku od ventilu. Potom znova tata zacne startovat s odpojenym stop ventilem a s odpojenou klapkou v sani a auto po chvilce chytne. Auto potom jde normalne chcipnout pomoci klicku, a to je myslim diky tomu, ze se na pistku v cerpadle presune regulacni krouzek pres dirku, kudy tece nafta a tim se zastavi privod paliva. Jestli to tak neni tak me opravte, ale jinak si to nedovedu vysvetlit.
A to ze motor chytne s odpojenym stop ventilem si vysvetluju tak, ze uvnitr v cerpadle je nekde nejaka netesnost, kudy se nafta dostane do rozdelovaci hlavy i pres odpojeny stopventil. Jinak vazne nevim..
Tady je video:
http://www.youtube.com/watch?v=xV3jGS1X ... e=youtu.be
Jinak jsem dnes v boschi v brne koupil novy stop ventil, dal jsem ho tam a beze zmeny, je to porad stejne. Tak se ho pokusim jim vratit, jinak 1200kc v haji..
To ze auto netahlo i s pripojenym stop ventilem bylo chybou v ridici jednotce, ona zaregistrovala odpojeny stop ventil a nejak omezila funci cerpadla. Po smazani chyby vagem zas auto tahne jak ma.
tak jsem dnes natocil video s tim startovani bez stop ventilu.
Nejdriv tata auto nastartuje s pripojenym stop ventilem a s odpojenym tahlem od chcipaci klapky. Ja za behu odpojim stop ventil a auto umre. (to obcasne vynechani je zpusobeno prerusenim kontaktu pri odpojovani dratku od ventilu. Potom znova tata zacne startovat s odpojenym stop ventilem a s odpojenou klapkou v sani a auto po chvilce chytne. Auto potom jde normalne chcipnout pomoci klicku, a to je myslim diky tomu, ze se na pistku v cerpadle presune regulacni krouzek pres dirku, kudy tece nafta a tim se zastavi privod paliva. Jestli to tak neni tak me opravte, ale jinak si to nedovedu vysvetlit.
A to ze motor chytne s odpojenym stop ventilem si vysvetluju tak, ze uvnitr v cerpadle je nekde nejaka netesnost, kudy se nafta dostane do rozdelovaci hlavy i pres odpojeny stopventil. Jinak vazne nevim..
Tady je video:
http://www.youtube.com/watch?v=xV3jGS1X ... e=youtu.be
Jinak jsem dnes v boschi v brne koupil novy stop ventil, dal jsem ho tam a beze zmeny, je to porad stejne. Tak se ho pokusim jim vratit, jinak 1200kc v haji..

To ze auto netahlo i s pripojenym stop ventilem bylo chybou v ridici jednotce, ona zaregistrovala odpojeny stop ventil a nejak omezila funci cerpadla. Po smazani chyby vagem zas auto tahne jak ma.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
tak na výměnu hlavy jim kašlu..
Ja ted trochu marodim s kolenem, tak je pro me problem delat cokoliv kolem auta, takže problém zatím jeste necham asi u ledu. Az budu moct chodit tak udelam nove rozvody, čerpadlo dam k cerpadlarovi a uvidi se.
Jeste jsem zdelal dekl od rozvodu a vsiml jsem si ze na remenici od cerpadla se nejak posunul remen smerem k cerpadlu. Pamatuju si ze driv chodil remen presne na stredu remenice. Tak me napadlo jestli uz nahodou nema ridel cerpadla mensi vakl a tim se remenice mirne vyosila. Bohuzel s nasponovanym rozvodakem jsem zadnou vuli rukou neobjevil.
Jinak kdyby někdo měl k dispozici jedno čerpadlo které je 100% OK, tak bych ho vzal.

Ja ted trochu marodim s kolenem, tak je pro me problem delat cokoliv kolem auta, takže problém zatím jeste necham asi u ledu. Az budu moct chodit tak udelam nove rozvody, čerpadlo dam k cerpadlarovi a uvidi se.
Jeste jsem zdelal dekl od rozvodu a vsiml jsem si ze na remenici od cerpadla se nejak posunul remen smerem k cerpadlu. Pamatuju si ze driv chodil remen presne na stredu remenice. Tak me napadlo jestli uz nahodou nema ridel cerpadla mensi vakl a tim se remenice mirne vyosila. Bohuzel s nasponovanym rozvodakem jsem zadnou vuli rukou neobjevil.
Jinak kdyby někdo měl k dispozici jedno čerpadlo které je 100% OK, tak bych ho vzal.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
jo to me taky napadlo ze by to jelo na olej, ale motor je podle me az na to cerpadlo ve 100% kondici, olej nebere, tlaky na vsech valcich pres 30, a smrdi to uplne stejne jako na naftu, nekouri..To jsem zkousel, hlavu u vyfuku a hral jsem si na lambda sondu..
A kdyby to jelo na olej, tak by to podle me potom neslo zdechnout normalne klickem kdyz jsem mel odpojenou klapku v sani a odpojeny stop ventil..

VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
jj zkousel, uz jsem to i v nejakem prispevku vyse psal... koupil jsem uplne novy origo v brne v boshi a chovalo se to uplne stejne jako se starym ventilem..
jinak ohledne tech studenych startu jsem uz zkousel:
-tlaky, na vsech valcich za tepla pres 30 atm, za studena cca 28
-na zkousku jsem vymenil baterku od taty, kterej ma taky AHF a chyta mu v mrazech na dotek klicku naprosto luxusne
-starter rozebran, vycisten, promazan. Veskere el. spoje mezi starterem a beterkou ocisteny, vse by melo byt OK. Pri mereni otacek pres vag byla hodnota v rozmezi 330-400ot/min, docela ta hodnota skakala. Nicmene i podle videa vyse myslim ze starter toci dobre.
-zhavky zhavy, kontrolovany jak vizualne tak i s zarovkovou zkouseckou primo pri startu.
-dal jsem dvouvyvodovy palivovy filtr bez termoventilu.
-v sacim kosi odvrtan zpetny ventil v sacim vyvodu, misto neho jsem dal jiny pred filtr na saci hadicku. Dale jsem v sacim kosi vymenil o-krouzek v miste spoje tech dvou plastovych trubicek.
-veskere palivove hadicky od nadrze az po motor jsem provizorne nahradil pruhlednyma hadickama vedenyma pres kabinu abych mohl kontrolovat veskere bubliny, nicmene bubliny se obcas v saci hadicce vyskytnou, ale nevim jak..
-prepadove hadicky nove.
-vstriky vyzkouseny na zkousecce, vsechny OK, jak tlaky tak praseni.
-rozvody OK, delano na pripravky, vse sedi, kontrolovano i nezaujatou osobu. Predvstrik cca 52, ale v tdi grafu nekdy ten prusecik zlutych car skoci pod modrou, nekdy nad.
- zkousel jsem cerpadlo napojit primo na kanistr a rano nastartovat abych vyloucil chybu v palivove soustave ale starty porad stejne.
prodlouzena delka zhaveni a zvysena startovaci davka jak pomoci vagu, tak i pomoci relatka by huml.
pres toto vsechno jsou ty rani starty porad napr, asi jako tady:
http://www.youtube.com/watch?v=g0T1t2Zxhmo
akorat ze me to takhle zlobi uz pri teplotach okolo 0- +5°C, a kdyz je vic pod nulou tak to treba 2x zatoci motorem naprazdno, pak se to teprve zacne hadat a pak to az chytne.
jinak ohledne tech studenych startu jsem uz zkousel:
-tlaky, na vsech valcich za tepla pres 30 atm, za studena cca 28
-na zkousku jsem vymenil baterku od taty, kterej ma taky AHF a chyta mu v mrazech na dotek klicku naprosto luxusne
-starter rozebran, vycisten, promazan. Veskere el. spoje mezi starterem a beterkou ocisteny, vse by melo byt OK. Pri mereni otacek pres vag byla hodnota v rozmezi 330-400ot/min, docela ta hodnota skakala. Nicmene i podle videa vyse myslim ze starter toci dobre.
-zhavky zhavy, kontrolovany jak vizualne tak i s zarovkovou zkouseckou primo pri startu.
-dal jsem dvouvyvodovy palivovy filtr bez termoventilu.
-v sacim kosi odvrtan zpetny ventil v sacim vyvodu, misto neho jsem dal jiny pred filtr na saci hadicku. Dale jsem v sacim kosi vymenil o-krouzek v miste spoje tech dvou plastovych trubicek.
-veskere palivove hadicky od nadrze az po motor jsem provizorne nahradil pruhlednyma hadickama vedenyma pres kabinu abych mohl kontrolovat veskere bubliny, nicmene bubliny se obcas v saci hadicce vyskytnou, ale nevim jak..
-prepadove hadicky nove.
-vstriky vyzkouseny na zkousecce, vsechny OK, jak tlaky tak praseni.
-rozvody OK, delano na pripravky, vse sedi, kontrolovano i nezaujatou osobu. Predvstrik cca 52, ale v tdi grafu nekdy ten prusecik zlutych car skoci pod modrou, nekdy nad.
- zkousel jsem cerpadlo napojit primo na kanistr a rano nastartovat abych vyloucil chybu v palivove soustave ale starty porad stejne.
prodlouzena delka zhaveni a zvysena startovaci davka jak pomoci vagu, tak i pomoci relatka by huml.
pres toto vsechno jsou ty rani starty porad napr, asi jako tady:
http://www.youtube.com/watch?v=g0T1t2Zxhmo
akorat ze me to takhle zlobi uz pri teplotach okolo 0- +5°C, a kdyz je vic pod nulou tak to treba 2x zatoci motorem naprazdno, pak se to teprve zacne hadat a pak to az chytne.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
ted jsem byl jeste chvilku spekulovat u auta a vsiml jsem si, ze cerpadlo ma axialni vuly cca 0,5 - 1mm. Je to u cerpadla normalni? Radialni vuli jsem nezjistil zatim zadnou, rozvod. remen jsem nesundal, protoze chodim o berlich a nejsu ve stavu abych si mohl hrat s rozvodama.
Co si myslite o te axialni vuly?
Co si myslite o te axialni vuly?
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Celé sem to nečetl,, ALE stop ventil je takové slepé střevo ( dle mého pozůstatek s TD čerpadel ) .
Normálně ten pístek vyhodíš a auto zdechá normálně i bez chcípací klapky.
Nedělá se tam ten bordel s té gumky a vše je OK.
Normálně ten pístek vyhodíš a auto zdechá normálně i bez chcípací klapky.
Nedělá se tam ten bordel s té gumky a vše je OK.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft