2,5 tdi R5 s rotackou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
A6 najeto přes 50 000km,turbo T4 111kw,ovládání přetlakem,bez softu,vstřiky powerplus 764,tahá pěkně,váha vzduchu z passata 2.0i.






http://youtu.be/_rZ-SvzZUQ8






http://youtu.be/_rZ-SvzZUQ8
A6 2.5tdi 103kw stařenka-pětivál,simota filtr,powerplus 764,turbo vnt z T4 111kw,kat off,roura az dozadu 70mm,bez chipu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na TDIclubu tam toho je dost, otazkou je, zda i ohledne aplikace ve Volvu (nezkoumal jsem).
Jinak predpokladam, ze prekopat Volvo na Audi se nikomu nebude chtit, ze?
Co se rizeni VNT turba za pomoci externi RJ tyce, verim, ze Richard by myslim reseni mel ... otazkou je, zda i cas, ale jak se rika "za penize v Praze dum"
PS: GTB2260VK je hodne zajimava volba ... myslim si, ze s ni by to mohlo pekelne litat
Jinak predpokladam, ze prekopat Volvo na Audi se nikomu nebude chtit, ze?
Co se rizeni VNT turba za pomoci externi RJ tyce, verim, ze Richard by myslim reseni mel ... otazkou je, zda i cas, ale jak se rika "za penize v Praze dum"
PS: GTB2260VK je hodne zajimava volba ... myslim si, ze s ni by to mohlo pekelne litat

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Celkem pravidelně TDIclub prolézám a pokud vím ani na audině to nikdo do konce nedotáhnul. Vysloveně jsem se tam ptal jestli by to třeba nešlo řešit přes Apexi AVC-R a ten přes pětiválce nejpovolanější - Shadowmaker (postavil T4 transportéra s 350koňma) odpověděl, že na spolehlivý ovládání VNT je AVC-R a cokoli tomu podobný pomalý.
Padnul tam taky návrh zkusit udělat ovládání baňky přetlakem plus tam vřadit ještě externí wastegate jako mají starý benzínový audiny a ten ovládat prostřednictvím N75. Tuším že by pro tenhle účel mohly posloužit i svody z MC 10V turba, který mají přírubu na EWG, rozteče myslím vychází.
Potenciálu 2260VK jsem si vědom, ani bych ho v autě na denní ježdění nepotřeboval plně využít.
Padnul tam taky návrh zkusit udělat ovládání baňky přetlakem plus tam vřadit ještě externí wastegate jako mají starý benzínový audiny a ten ovládat prostřednictvím N75. Tuším že by pro tenhle účel mohly posloužit i svody z MC 10V turba, který mají přírubu na EWG, rozteče myslím vychází.
Potenciálu 2260VK jsem si vědom, ani bych ho v autě na denní ježdění nepotřeboval plně využít.
Volvo V70 2,5D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vidis a ja se domnival, ze Janne (shadowmaker) ma s tim twinem uz pres 400 koni ... ale pravdou je, ze jsem tomu uz nevenoval pozornost dost dlouho.
350 koni mel uz v roce 2007 a od te doby to prestavoval na twina 2259+3782, ktereho tusim zprovoznil.
S nazorem na Apexi souhlasim, jedinou "profi" cestu, kterou vidim jako realnou je vyuziti serioveho el. ovladani ve spojeni s (externi) ridici jednotkou.
Zde je jeho "recept" na dosazeni 240 koni:
http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-2 ... 0hp-600nm/
http://smg.beta.photobucket.com/user/Pe ... sort=6&o=0
... pro registrovane:
http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 9&t=227305
Nejzavaznejsi prekazkou pro dosahovani vykonu na tomto motoru mi rikal, ze je spojka.
350 koni mel uz v roce 2007 a od te doby to prestavoval na twina 2259+3782, ktereho tusim zprovoznil.
S nazorem na Apexi souhlasim, jedinou "profi" cestu, kterou vidim jako realnou je vyuziti serioveho el. ovladani ve spojeni s (externi) ridici jednotkou.
Zde je jeho "recept" na dosazeni 240 koni:
http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-2 ... 0hp-600nm/
http://smg.beta.photobucket.com/user/Pe ... sort=6&o=0
... pro registrovane:
http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 9&t=227305
Nejzavaznejsi prekazkou pro dosahovani vykonu na tomto motoru mi rikal, ze je spojka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vážně?Forest píše:Vidis a ja se domnival, ze Janne (shadowmaker) ma s tim twinem uz pres 400 koni ... ale pravdou je, ze jsem tomu uz nevenoval pozornost dost dlouho.
350 koni mel uz v roce 2007 a od te doby to prestavoval na twina 2259+3782, ktereho tusim zprovoznil.

Znám... Respektive na 280+ koní se stejným hardwarem pokud místo často kritizovaných a diskutabilních 7 děrových FB Race 520 stage 2 použiješ francouzský DSS Ultime2Forest píše: Zde je jeho "recept" na dosazeni 240 koni:
Nejzavaznejsi prekazkou pro dosahovani vykonu na tomto motoru mi rikal, ze je spojka.

Omyl..ne spojka.... problémem je volvo převodovka, která nesnese diesel + jednohmotu. Vydržela jim opakovaně 14 dní i při šetrným zacházení. Pak zkoušeli dvouhmotu + odpruženou lamelu, dál jsem to s ním pak už neřešil, protože prioritou pro mě bylo rozchození VNT.
Ale pokud by se podařilo rozchodit VNT, tenhle problém by byl hned další na řadě....Kdyby tak SBC dělali Silent SMF i pro 5válce, bylo by to se spojkou a převodovkou o poznání jednodušší. Nikdy se mi taky nepodařilo vypátrat, jakou spojku používal R5 vytrvalostní Golf TDI-R s komplet agregátem (příčný R5TDI + M56 převodovka) z Volva a tuším 300koňma.
Volvo V70 2,5D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
zdar,nemam tam moc,ve špičce 1.5,jinak normálně 1.2 baru,nechci víc mám špatný hadice a praskaj.wr8 píše:pistabazar:kolik s tim tlacis?taky sem nad tim premyslel,zkusenosti s ovladanim pretlakem uz mam a chodilo to vyborne
dali:mam rok 97 takze tam krasne pasnou 764ky
jakej je na tomto motoru potencial GTB2260VK?
A6 2.5tdi 103kw stařenka-pětivál,simota filtr,powerplus 764,turbo vnt z T4 111kw,kat off,roura az dozadu 70mm,bez chipu
To je ale pak otázka jestli neni zbytečný kvůli tomu laborovat s VNT. Na spodní hranici by měly stačit ty trysky + soft k nim. Další šikovná úprava díky který ze sériovýho turba vymáčkneš víc jsou tužší ventilový pružiny + případně přebroušená vačka. Se sériovým K14 se dá pak dostat až skoro na hranici 200koní. VNT20 ze 111kW transportéra tě výkonově nikam neposune (neni z mojí hlavy, tvrdili to borci na TDIclubu). Případně zkusit nějakýho hybrida z K14. Připadá mi škoda se kvůli pár koním navíc zbavovat turba který je sice obstarožní, ale snese hrozně moc. Osobně nevím o nikom komu by se ho podařilo zabít. Díky tomu jak je malý tak se i sbírá v celkem rozumných 1700-1800 otáčkách a pokud odstraníš špunt za ním (minimálně katalyzátor) tak mu dojde dech až skoro na hranici 4500 otáček.wr8 píše:jaj tak to je moc ,moje predstava je 180- 200koni s peknym prubehem
Volvo V70 2,5D
dá se aplikovat i u 1,9tdi ??? nebo namáš prosimtě odkaz na tdiclub . na nějaký povídání o tom ???dali píše:Další šikovná úprava díky který ze sériovýho turba vymáčkneš víc jsou tužší ventilový pružiny + případně přebroušená vačka..
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Teoreticky jo, 2.5 má hodně věcí stejných jako některý typy 1.9.bombastiq píše: dá se aplikovat i u 1,9tdi ??? nebo namáš prosimtě odkaz na tdiclub . na nějaký povídání o tom ???
Pohledám, ale byla to jen zmínka v topiku o úpravách 2.5, doporučovali pružiny Rosten.
2.5 má taky hydroštely, ale psalo to víc lidí, že to funguje. Můžou ty tužší pružiny mít vliv na životnost hydroštelů?Thomy píše:Možná tak ta vačka, už tu pár grafů je.. Jinak pružiny asi ne páč 1.9 má hydroštely
Volvo V70 2,5D