Koupě Stila JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fany6295
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 led 2013, 15:48
Odpovědi: 0

Koupě Stila JTD

Příspěvek od fany6295 »

Zdravím, máme v úmyslu koupit Fiat Stilo MW v naftě.Chceme to jako rodinné auto ,jeví se Vám líp motory 8ventily, nebo 16V?jak z hlediska spotřeby, spolehlivosti, údržby...nějaké typické problémy?díky Franta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Čím míň, tím líp.Ty osmiventilové jsou osvědčené..
nepropadat panice...
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

aj tie 16V su dobre,vcelku patria medzi najspolahlivejsie diesle tych rocnikov,nie ako Fordy,Pežoty a dalsie pičoviny.Ten 8V je asi nenarocnejsi,ale ako pisem ani s 16V nic nepokazis.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale je tam všechno dvakrát...A co to ukazuje-dvakrát větší nebezpečí poruchy... :)
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jn taky bych raci 8v zase 16v mi prinasi smulu a co teprve 24v u takoveho 330XD :D:D
ja se vzdycky divam na ceny dilu na hlavy motoru a staci me videt cenu za zdvihatko a vahadlo jak to je je nad 300 kc treba 700 a takove palky ,tak to
rovnou vypoustim z hlavy
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdo chce jezdit, dlouho, levně a jistě, vsadí na co nejjednodušší, vyzkoušený motor a ti, co prahnou po exkluzivitě a novotách ať jsou z nich pokusní králíci za své peníze..To, co tam není se nemůže posrat.. a elektronická "ochrana" motoru je to samé, jako propíchlý prezervativ...Teď jsem vylezl z francouzského Trabanta P 206 1,4 HDI a už posté jsem si řekl, panebože nikdy...... :D
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 09 led 2013, 17:45, celkem upraveno 2 x.
nepropadat panice...
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

...tak to ti verim :D
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Mam stare bravo 8v a osvedcilo sa mam ho uz 5 rokov. Tak som vsadil na najnovsi 8v a kupil Bravo II 2007 88kw a za tych 4-5 mesiacov spokojnosť.
Na 16v boli vsetky nahradne diely drahsie okrem napravy,
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

torgan: dovez me to nekdy ukazat. budes to chipovat? nevis jestli se to krade? nebo o to neni zajem. mozna bych do toho sel. taky nechcu 16v a vesmes vsechny motory s vetsim vykonem ho maji
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
fany6295
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 led 2013, 15:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od fany6295 »

V té 85kw verzi jsem jel a jelo to pěkně i v základu.Na rovinu říkám , že na 103, nebo 110kw verzi se mně líbí 6 kvalt.Výkon není na 1 místě. Asi to bude záležet kus od kusu.Jak často se seřizují ventily na tom 8ventilu a co vstřiky, jak jsou háklivé na naftu, když je to rail.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

myslim,ze kazdych 160 tis,ale ja sem mel ty vule naprosto dokonale ve 190
vstriky jsou haklive spolu s cerpadlem na naftu co je plna vody a je sucha necim pancovana. na kvalitni naftu vydrzi hafo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kámoš má Stilo 103kw, tedy 16v a motor jede jak brus, osobně bych se toho nebál, docela mě dostalo, že 6q převodovka tam má i malou měrku na hladinu oleje 8)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak jasny,ze jede ma slusny kroutak a auto neni tak tezky,ale kdyz nachipujes ten 8v tak ses urcite na tom samem a motor je celkove levnejsi na dily. kamos me vysvetloval ,ze 8v ma lepsi potencial
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nema ta 16V nahodou ty sileny virivy klapky?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já jsem zrovna teď vystoupil ze Stila JTD 85kw, je to auto zrasované zedníky s vlekem, kufr plný prachu od cementu, zadní náprava mlátí/budu měnit silentbloky/ale motor jede jako dělo, žádné nevím, zda už můžu nebo ještě nemůžu jet jako TDI, radost z jízdy..Ale 16V radši ne, je všechno menší, poruchovější a dražší... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“