intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondra.a3
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 lis 2012, 20:29
Odpovědi: 0

intercooler

Příspěvek od ondra.a3 »

zdravím , chtěl bych se zeptat jestli by šlo u 1.9 tdi 81kw vyřadit origo. intercooler a nahradit ho jiným , třeba z uplně jiného auta
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Jasně že šlo. Když sou šikovný ruce jde všechno. Snažit se udělat co nejkratší vedení a používat co nejmenší rádiusi(v rámci možností). Ještě je dobrý zachovat průměr trubek abys neměl někde po cestě nějaký zúžení. Od turba jenom rozšiřovat nebo držet stejný průměr né obráceně a víc jak 54 mm vnitřního průměru trubek je dlé mého názoru zbytečné.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Jeny píše:Jasně že šlo. Když sou šikovný ruce jde všechno. Snažit se udělat co nejkratší vedení a používat co nejmenší rádiusi(v rámci možností). Ještě je dobrý zachovat průměr trubek abys neměl někde po cestě nějaký zúžení. Od turba jenom rozšiřovat nebo držet stejný průměr né obráceně a víc jak 54 mm vnitřního průměru trubek je dlé mého názoru zbytečné.
Najkratšie vedenie urobíš napr.keď ma IC vstup aj výstup na jednej strane, no ladiči by ti vedeli povedať, že je to rozdiel, mať vstup aj výstup na jednej strane, alebo priečne. Hlavne v lete ak si odmeráš teplotu vzduchu. Držať priemer je dobré kvôli turbodieram.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

:P
Naposledy upravil(a) P.e.p.i.n dne 27 úno 2015, 22:18, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

na tom pežote by som ten intercooler otocil (vyvody zo spodu), lebo po case sa naleje olejom a ked to natiahne do sania ...... :o
:D
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Ten cooler ti bol treba, ked nasavas teply vzduch od motora... (noteeth)
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

spawn133 píše:Ten cooler ti bol treba, ked nasavas teply vzduch od motora... (noteeth)
asi preto tam ten cooler davali ;)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

presne tak. Kebyze to prerobi, aby mu tahalo vzduch klasicky z nasavaca, urcite si viac pomoze.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

sakytu píše:na tom pežote by som ten intercooler otocil (vyvody zo spodu), lebo po case sa naleje olejom a ked to natiahne do sania ...... :o
:D
(LOL) (LOL) (LOL)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

wena: naky problem? :roll:
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

ne jen mě to pobavilo...protože za normálních okolností (pokud třeba neprolíná..nebo nelehne turbo) se to stát nemuže ;)

Nicmeně kdyby ho otočil bylo by to určitě hezčí :)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

jasne ze pri tej velkosti by to chvilku trvalo kym sa naplni :D
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
anthAn
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 04 říj 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od anthAn »

Pro jistotu bych dal oil-catch.
A nebo jako na kompresoru dát zespodu ventilek a nastartovat, ventilek otevřít... ono to vyfluše olej a je vyčištěno :D
Ford Escort Express: 1.8D, hulící nejedoucí drak :-D
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

já bych vyvedl hadicí oddech z motoru někam pod auto, když to může mít traktor, tak proč ne autotraktor :D
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“