http://www.dieselschrauber.de/GKB.html tu je nejaký počet prevodoviek.
Podľa všetkého máš rovnakú prevodovku ako ja až na R. Čiže pri 90ke 2000ot, pri 130ke skoro 3000ot. Hore kolega vravel o EEN prevodovke, ktorá sa líšila stálym prevodom v rozvodovke. To by ešte šlo.
No nižšie otáčky by už o moc spotrebu dole nestiahli, potreboval by si ísť s výkonom hore.
Prevodove pomery Passat B5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Patricius
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 23 pro 2011, 17:04
- Bydliště: Trenčín, SK
Odpovědi: 0
Samozrejme, som dohodnutý(zatiaľ bez termínu) na zvýšenie najprv softom na cca 120PS, tak preto by som už rovno riešil prevodovku...povedzme z 81kW, len nechcem mesiac stáť s autom, musím prehodiť a jazdiť
Takže ideme zháňať EEN prevodovku? Čo chlapi?

Takže ideme zháňať EEN prevodovku? Čo chlapi?
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
Prečo len chip na 120PS? Ak by som šiel do vyššieho výkonu, tak si zoženiem buď vstreky z AFNka, alebo nové FB tie Sprinty neviem presné označenie, proste tie čo sú ako náhrada za 81kW. Urobíš s tým údržbu a výkon si necháš len doladiť. Chip totižto na tieto staršie nevyjde nejak lacno, čo som sa informoval, RJ musí von, nejde to štýlom napojíme káblik a hurá chipujeme.
K prevodovke, teoreticky aj dlhá 5ka z B5.5 96kW by možno šla, no musel by si na 99% meniť polosy, asi aj uloženie prevodovky bude iné a podobne. Jedine naozaj riešiť prevodovku z 81kW verzie.
K prevodovke, teoreticky aj dlhá 5ka z B5.5 96kW by možno šla, no musel by si na 99% meniť polosy, asi aj uloženie prevodovky bude iné a podobne. Jedine naozaj riešiť prevodovku z 81kW verzie.
- Patricius
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 23 pro 2011, 17:04
- Bydliště: Trenčín, SK
Odpovědi: 0
no zatiaľ je dohodnuté s D Techom (diesel-technology.sk) na čip, o zmene železa sa rozhodne neskôr, ak by som totiž robil dramatickejšie zmeny, nech to stojí za to (> 150PS)
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz