vyhřívání chladící kapaliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Po tme jsem vyhazoval konektor chl.k. A jak jsem s cidlem pohl do strany chvistl mi naruky fridex. Nemuzu si vybavit jak je tam cidlo pridelany. Jen nasunuty a zaaretovany plastovou zavlackou?
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

V té plastové přírubě jsou z boku dva výřezy, do nich se nasune plastová závlačka ve tvaru písměne U, který drží čidlo chl. kapaliny. Pod čidlem je ještě gumové těsnění.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

dury2 píše:V té plastové přírubě jsou z boku dva výřezy, do nich se nasune plastová závlačka ve tvaru písměne U, který drží čidlo chl. kapaliny. Pod čidlem je ještě gumové těsnění.
Diky za odpoved. Tesneni je v plast domecku ne na cidle ze? Tzn ze je normal ze s nim jde hybat do stran a ze pritom kapalina unikne. Jen mi prijde zvlastni ze to udrzi tlak v okruhu a kdyz odejde tesneni je nutne menit celej plastovej vymennik.
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

...

Příspěvek od ajk »

proč to měnit celý?stačí vyměnit ten gumovej okroužek....
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

to těsnění=gumový okroužek je součástí nového snímače chl. kapaliny a dá se koupit i zvlašť.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

zapojeni pin na RJ

Příspěvek od black.trz »

Je to zapojeni na RJ stejne jak u 66kW a 81kW motoru. dik za info a kdybych si to chtel udelat na vypinac posle mi nekdo nebo atu nekdo zapojeni relatek. dik
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Re: zapojeni pin na RJ

Příspěvek od black.trz »

black.trz píše:Je to zapojeni na RJ stejne jak u 66kW a 81kW motoru. dik za info a kdybych si to chtel udelat na vypinac posle mi nekdo nebo atu nekdo zapojeni relatek. dik
Tak ted jsem zjistil ze zalezi kolika pinovy konektor budu mít na RJ bud52 pin nebo 81 pin

ted mam jiny dotaz
mam stazeny z netu dilensky manual, ale asi ne cely a potrebuji poradit v tech cervenych krouzcich je ve ctverecku cislo pole legendy číslo v rámečku označuje číslo linie, ve které vodič pokračuje, ale ja nevim ke to dal hledat neví to někdo ajeste jeden dotaz v zelenem ramecku jsou relatka ale neni tam oznaceni kontaktu na tech relatkach ( mysleno kontakt 30,85,atd) ale to by nemelo vadit ze protoze to je na tech spinaich rele namalovane a melo by to pasovat, nebo se pletu dik za infoObrázek
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

vyhřívání chladící kapaliny

Příspěvek od vynecht »

Ten výkres není celej chybí spodní část kde jsou ty linie číslovaný, tak že nevíš kde kde jsi a kam máš pokračovat , nebo se vrátit
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Příspěvek od black.trz »

vynecht píše:Ten výkres není celej chybí spodní část kde jsou ty linie číslovaný, tak že nevíš kde kde jsi a kam máš pokračovat , nebo se vrátit
a ted
Obrázek

tak uz vim jak na ty schemata diky chlapi
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vendryně

hadice

Příspěvek od black.trz »

shanim tuto hadici ( viz foto cerveny krizek ) k vyhrivani u nas na vrakacich jsem zatim nesehnal a ve skodovbce chcou za ni moc, nema nekdo prosim
Obrázek
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Po dlhom čase som premohol lenivosť a skontroloval som prihrievanie . Na moje prekvapenie nehriala ani jedna sviečka . Po kontrole všetkého možného som zistil , že originálne čiapočky sú zvnútra skorodované a nevodivé !!!!
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Může mi někdo prosím prozradit, jaký úrovně ovládaj relátka příhřevu? Podle toho schématu vejš je červeně zakroužkováno číslo 103 z jedný strany a svorka 17 a 34 z druhý strany relátek, ale nikde se nemůžu dopátrat těch úrovní. Auto mám momentálně rozebraný a bez proudu, tak se nemůžu ničeho doměřit. Tvrdá kostra není ani z jedný strany relátek.
Předem díky.
Oct asv 2000, DieselPower
tomch
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 17 led 2010, 17:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomch »

Pája 19 píše:Může mi někdo prosím prozradit, jaký úrovně ovládaj relátka příhřevu? Podle toho schématu vejš je červeně zakroužkováno číslo 103 z jedný strany a svorka 17 a 34 z druhý strany relátek, ale nikde se nemůžu dopátrat těch úrovní. Auto mám momentálně rozebraný a bez proudu, tak se nemůžu ničeho doměřit. Tvrdá kostra není ani z jedný strany relátek.
Předem díky.
Propojení 103, znamená kde máš hledat pokračování vodiče. (Z hlavy hádám propojení v kabelovém svazku ........Bla bla.) Jinak plus po zapnutí klíčku. Řídící jednotka motoru na svorkách 17 a 34 spíná kostru.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Moc díky za odpověď. To jsem potřeboval vědět.
Zajímala by mě ještě jedna věc. Dájí se ty ovládací úrovně zjistit i ze schématu? Je tam někde značeno, co spíná kostrou, co 12V, co 5V...?
Oct asv 2000, DieselPower
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Mam jednickovou octavii bez prihrevu a v te plastove prirube je prasklinka, takze to tece. Uvazuji ,ze to pri jednom prehazu na tu hlinikovou prirubu s ohrevem.
Chci se zeptat jak je to s hadicema?
Z obrazku je mi jasne, ze jedna je jina, zbytek sedi?
Dekuji
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“