vyhřívání chladící kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V té plastové přírubě jsou z boku dva výřezy, do nich se nasune plastová závlačka ve tvaru písměne U, který drží čidlo chl. kapaliny. Pod čidlem je ještě gumové těsnění.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Diky za odpoved. Tesneni je v plast domecku ne na cidle ze? Tzn ze je normal ze s nim jde hybat do stran a ze pritom kapalina unikne. Jen mi prijde zvlastni ze to udrzi tlak v okruhu a kdyz odejde tesneni je nutne menit celej plastovej vymennik.dury2 píše:V té plastové přírubě jsou z boku dva výřezy, do nich se nasune plastová závlačka ve tvaru písměne U, který drží čidlo chl. kapaliny. Pod čidlem je ještě gumové těsnění.
zapojeni pin na RJ
Je to zapojeni na RJ stejne jak u 66kW a 81kW motoru. dik za info a kdybych si to chtel udelat na vypinac posle mi nekdo nebo atu nekdo zapojeni relatek. dik
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
Re: zapojeni pin na RJ
Tak ted jsem zjistil ze zalezi kolika pinovy konektor budu mít na RJ bud52 pin nebo 81 pinblack.trz píše:Je to zapojeni na RJ stejne jak u 66kW a 81kW motoru. dik za info a kdybych si to chtel udelat na vypinac posle mi nekdo nebo atu nekdo zapojeni relatek. dik
ted mam jiny dotaz
mam stazeny z netu dilensky manual, ale asi ne cely a potrebuji poradit v tech cervenych krouzcich je ve ctverecku cislo pole legendy číslo v rámečku označuje číslo linie, ve které vodič pokračuje, ale ja nevim ke to dal hledat neví to někdo ajeste jeden dotaz v zelenem ramecku jsou relatka ale neni tam oznaceni kontaktu na tech relatkach ( mysleno kontakt 30,85,atd) ale to by nemelo vadit ze protoze to je na tech spinaich rele namalovane a melo by to pasovat, nebo se pletu dik za info

Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
vyhřívání chladící kapaliny
Ten výkres není celej chybí spodní část kde jsou ty linie číslovaný, tak že nevíš kde kde jsi a kam máš pokračovat , nebo se vrátit
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Re: vyhřívání chladící kapaliny
a tedvynecht píše:Ten výkres není celej chybí spodní část kde jsou ty linie číslovaný, tak že nevíš kde kde jsi a kam máš pokračovat , nebo se vrátit

tak uz vim jak na ty schemata diky chlapi
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Po dlhom čase som premohol lenivosť a skontroloval som prihrievanie . Na moje prekvapenie nehriala ani jedna sviečka . Po kontrole všetkého možného som zistil , že originálne čiapočky sú zvnútra skorodované a nevodivé !!!!
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Může mi někdo prosím prozradit, jaký úrovně ovládaj relátka příhřevu? Podle toho schématu vejš je červeně zakroužkováno číslo 103 z jedný strany a svorka 17 a 34 z druhý strany relátek, ale nikde se nemůžu dopátrat těch úrovní. Auto mám momentálně rozebraný a bez proudu, tak se nemůžu ničeho doměřit. Tvrdá kostra není ani z jedný strany relátek.
Předem díky.
Předem díky.
Oct asv 2000, DieselPower
Propojení 103, znamená kde máš hledat pokračování vodiče. (Z hlavy hádám propojení v kabelovém svazku ........Bla bla.) Jinak plus po zapnutí klíčku. Řídící jednotka motoru na svorkách 17 a 34 spíná kostru.Pája 19 píše:Může mi někdo prosím prozradit, jaký úrovně ovládaj relátka příhřevu? Podle toho schématu vejš je červeně zakroužkováno číslo 103 z jedný strany a svorka 17 a 34 z druhý strany relátek, ale nikde se nemůžu dopátrat těch úrovní. Auto mám momentálně rozebraný a bez proudu, tak se nemůžu ničeho doměřit. Tvrdá kostra není ani z jedný strany relátek.
Předem díky.