OII, vybíjanie batérie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

OII, vybíjanie batérie

Příspěvek od celtic »

Chcel by som poprosiť o radu s týmto problémom. Mám v aute ročnú batériu Bosh silver S5 a v priebehu 3dní keď som nepotreboval auto, sa mi úplne vybila tak,že som už nenatočil.Baterku som nabil a po premeraní som zistil,že mám odber 0,4A. Vyťahoval som postupne všetky poistky a odber na 0.04A klesol až po vytiahnutí 5A poistky F12 Can-Bus. Dokonca pri ďalšom meraní bol odber až 0,8A. Zaujímavé je, že keď vytiahnem poistku,počkám kým to klesne a dám ju späť tak už to nejde opäť hore.
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 13 říj 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vasekk »

Nedaval jsi columbuse?
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Nie. Pôvodne tam bol Nexus. Teraz tam mám Alpine ale to som menil už dávno.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Re: OII, vybíjanie batérie

Příspěvek od Havran »

celtic píše:Chcel by som poprosiť o radu s týmto problémom. Mám v aute ročnú batériu Bosh silver S5 a v priebehu 3dní keď som nepotreboval auto, sa mi úplne vybila tak,že som už nenatočil.Baterku som nabil a po premeraní som zistil,že mám odber 0,4A. Vyťahoval som postupne všetky poistky a odber na 0.04A klesol až po vytiahnutí 5A poistky F12 Can-Bus. Dokonca pri ďalšom meraní bol odber až 0,8A. Zaujímavé je, že keď vytiahnem poistku,počkám kým to klesne a dám ju späť tak už to nejde opäť hore.
Mám stejný problém, akorát mě to bere stále okolo 0,8 A. Postupně jsem vytahoval pojistky a napětí kleslo max o 0,12 takže těmito obvody to být nemůže. Když to načtu vagem, tak mi to v komfortu píše: "data bus po jednom vodiči". Když jsem vzal a odpojil jeden z konektorů na centrální jednotce pod volantem, tak mi proud klesl na 0,12 a po opětovném zpojení už tak zůstal až do znovu zapnutí a vypnutí klíčku, pak opět odběr 0,8A. Už jsem s toho nešťastný a nevím jak dál postupovat. Jedná se o OII 1.9TDI 77Kw 05" Nevíte prosím někdo? Myslím si že já i kolega nademnou máme stejný problém. Předem děkuji
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Nemôže to byť tým že ked je komfort v jednodráte nedokáže uspať jednotky ? len taká úvaha .
Asi by som najskôr našiel čo spôsobuje ten jednodrát môže to byť okrem kabeláže aj nejaká jednotka ktorá je na zbernici komfortu..
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Nad tým som uvažoval, že pravdepodobne sa ,,neuspia" jednotky.Lebo po vytiahnutí poistky odber poklesne a po vložení späť už to nejde znovu hore.Ale ja netuším, že kde čo mám hľadať nakoľko sa v elektrike nevyznám,len som chcel takýmto spôsobom nájsť pravdepodobnú príčinu.Musím zájsť za nejakým človekom čo sa v tom vyzná a aby zase zbytočne nepremeriaval všetko od začiatku.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Postup je jednoduchý postupne odpáješ všetky jednotky na komforte a v Gateway v mer. hodnotách sleduješ kedy skočí na dvojdrát ..
Ked nič po odpojení poslednej tak odpojiť aj gateway a od nej merať can ku každej jednotke a aj na kostru samozrejme .
Niekedy stačí v meraných hodnotách (zbernice od m.h 125-135 v gateway )pozrieť a je pod tou ktorou jdnotkou zapísané jednodrát a pod ostatnými dvojdrát to máš vyhraté ..
Ale to len občas ked je nejaká jednotka zlá .
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Tak, vyřešeno, teda alespoň u mě. Dneska jsem všechno prošel znovu s čistou hlavou a našel jsem zlomený drát v průchodce LP dveří. Včera to nešlo na první pohled vidět, když sem se tam díval, jestli nejsou zaoxidované konektory, protože již několik takových ke mě přijelo. Dnes jsem ale měřil can po canu a drát mezi konektorem a jednotkou ve dveřích nebyl průchozí, izolace OK ale drát uvnitř zlomený, takže inspirace pro "celtic" zkontroluj nejdřív konektor a pak prozvoň dráty (ty dva kroucené), snad ti to pomůže
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Takže u mňa pravdepodobne tiež vyriešené.Bola to origo hands free sada ktorú som vôbec nepoužíval.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“