OII, vybíjanie batérie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII, vybíjanie batérie
Chcel by som poprosiť o radu s týmto problémom. Mám v aute ročnú batériu Bosh silver S5 a v priebehu 3dní keď som nepotreboval auto, sa mi úplne vybila tak,že som už nenatočil.Baterku som nabil a po premeraní som zistil,že mám odber 0,4A. Vyťahoval som postupne všetky poistky a odber na 0.04A klesol až po vytiahnutí 5A poistky F12 Can-Bus. Dokonca pri ďalšom meraní bol odber až 0,8A. Zaujímavé je, že keď vytiahnem poistku,počkám kým to klesne a dám ju späť tak už to nejde opäť hore.
Nedaval jsi columbuse?
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
Re: OII, vybíjanie batérie
Mám stejný problém, akorát mě to bere stále okolo 0,8 A. Postupně jsem vytahoval pojistky a napětí kleslo max o 0,12 takže těmito obvody to být nemůže. Když to načtu vagem, tak mi to v komfortu píše: "data bus po jednom vodiči". Když jsem vzal a odpojil jeden z konektorů na centrální jednotce pod volantem, tak mi proud klesl na 0,12 a po opětovném zpojení už tak zůstal až do znovu zapnutí a vypnutí klíčku, pak opět odběr 0,8A. Už jsem s toho nešťastný a nevím jak dál postupovat. Jedná se o OII 1.9TDI 77Kw 05" Nevíte prosím někdo? Myslím si že já i kolega nademnou máme stejný problém. Předem děkujiceltic píše:Chcel by som poprosiť o radu s týmto problémom. Mám v aute ročnú batériu Bosh silver S5 a v priebehu 3dní keď som nepotreboval auto, sa mi úplne vybila tak,že som už nenatočil.Baterku som nabil a po premeraní som zistil,že mám odber 0,4A. Vyťahoval som postupne všetky poistky a odber na 0.04A klesol až po vytiahnutí 5A poistky F12 Can-Bus. Dokonca pri ďalšom meraní bol odber až 0,8A. Zaujímavé je, že keď vytiahnem poistku,počkám kým to klesne a dám ju späť tak už to nejde opäť hore.
Nad tým som uvažoval, že pravdepodobne sa ,,neuspia" jednotky.Lebo po vytiahnutí poistky odber poklesne a po vložení späť už to nejde znovu hore.Ale ja netuším, že kde čo mám hľadať nakoľko sa v elektrike nevyznám,len som chcel takýmto spôsobom nájsť pravdepodobnú príčinu.Musím zájsť za nejakým človekom čo sa v tom vyzná a aby zase zbytočne nepremeriaval všetko od začiatku.
Postup je jednoduchý postupne odpáješ všetky jednotky na komforte a v Gateway v mer. hodnotách sleduješ kedy skočí na dvojdrát ..
Ked nič po odpojení poslednej tak odpojiť aj gateway a od nej merať can ku každej jednotke a aj na kostru samozrejme .
Niekedy stačí v meraných hodnotách (zbernice od m.h 125-135 v gateway )pozrieť a je pod tou ktorou jdnotkou zapísané jednodrát a pod ostatnými dvojdrát to máš vyhraté ..
Ale to len občas ked je nejaká jednotka zlá .
Ked nič po odpojení poslednej tak odpojiť aj gateway a od nej merať can ku každej jednotke a aj na kostru samozrejme .
Niekedy stačí v meraných hodnotách (zbernice od m.h 125-135 v gateway )pozrieť a je pod tou ktorou jdnotkou zapísané jednodrát a pod ostatnými dvojdrát to máš vyhraté ..
Ale to len občas ked je nejaká jednotka zlá .
Tak, vyřešeno, teda alespoň u mě. Dneska jsem všechno prošel znovu s čistou hlavou a našel jsem zlomený drát v průchodce LP dveří. Včera to nešlo na první pohled vidět, když sem se tam díval, jestli nejsou zaoxidované konektory, protože již několik takových ke mě přijelo. Dnes jsem ale měřil can po canu a drát mezi konektorem a jednotkou ve dveřích nebyl průchozí, izolace OK ale drát uvnitř zlomený, takže inspirace pro "celtic" zkontroluj nejdřív konektor a pak prozvoň dráty (ty dva kroucené), snad ti to pomůže