Koupě Stila JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No 16v ma aj tie vyrive klapky nestastne, kazovejsie vstrekovace namahanejsie turbo , zotrvak aj spojku kedze je rovnaka ako u 8v. Ja som to dobre prezistoval nez som vybral. 88kw jede dobre na seriu. Zatial sa nechystam chipovat ale niekedy aj to dojde. Co som pozeral 8v a 16v sa da nachipovat na tie iste hodnoty cca.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ja si myslim, ze 85kw unijet je volba na jednoduchost a spolahlivost. A ked uz mjtd, tak uz rovno najsilnejsie v zaklade. Ale celkovo plati, v akom stave to uz je. Nejake 10rocne auto nebude mat tachometrovych 120tis. km Torgan povie sam, kolko aut pochodil, kym vobec kupil fiata co ma a to je tusim 6rocne auto. co potom take 10? Preto radsej som zastanca klasickeho unijetu, kvoli cenam nd. A ked chce niekto vykon s realnostou aj chipu a ked tak dalsich uprav, tak potom uz radsej alfu 156 2,4 mjtd, tam sa da ist na 220koni, co na beznu jazdu postacuje. Rozdiel medzi jtd a mjtd je v systeme rozprasovania a tlaku paliva. Ale kazdopadne, mjtd neda taku dvaku paliva ako da jtd, v tom je klasicke jtd lepsie. pri cenach zotrvacnikov a spojok, trisiek je to tutovka. sam mam klasicku 2,4ku 100kw. Obiehat sa s tym da, jazda bez ohladu na spotrebu robi 7l spotrebu. Nevyhoda je to priblble olejove cerpadlo s retiazkou a v serii na dnesnu dobu slaby vykon.
Ale ty uz seriu s daleka nemas
.
Par som ich pochodil a ponapichoval kym som nasiel obstojne. Ma to 5,5roka a najazdene 135 000km. Treba ratat priemerny rocny km najazd 25000km. Ale zase niektore auta s nemecka 3-4rocne maju nakrutene aj 300 000km.

Par som ich pochodil a ponapichoval kym som nasiel obstojne. Ma to 5,5roka a najazdene 135 000km. Treba ratat priemerny rocny km najazd 25000km. Ale zase niektore auta s nemecka 3-4rocne maju nakrutene aj 300 000km.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Veru, treba ratat s vecsim najazdom kilometrov u naftaka ke dto je zo zahranicia. Predtym, co som mal jtd, tak to malo pri mojom predaji 634000km, z toho 600000km nalietalo v rakusku za 8rokov. Som neveril, bo ani sedacky nevysedene, len volant trochu koza zodrata. teraz mam na aute 270tis. km a pohoda. Tomas, inak uz aj tieto 310mm kotuce boli do fialova, daju sa upalit aj vecsie brzdy- staci z 200ky dupnut na brzdy. Nastatsie to bol iba na povorchu.
me sere u tech novych rop,ze tam spojka stoji 5 litru a k tomu to hydraulicke lozisko dalsi 2-5 tis. setrvak taky neni za 7. vydrzi uz ty setrvaky vic? prej by meli byt uz daleko vci dimenzovane coz je videt u fordu 1,6 TDCi 66kw ma 240 mm spojku 2400 zacina byt nejaka norma:D zatim sem nenarazil u auta do 3 litru na vetsi spojku, ale treba 1,4 HDi tam bych se bal,ze ta spojka udrzi velice maly chip
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
zrovna mi zacina na 407me klouzat spojka, rekl jsem si, ze to necham udelat vc. setrvaku, i kdyz je OK, cena materialu v Peugeotu - 23.000,-sikin1987 píše:me sere u tech novych rop,ze tam spojka stoji 5 litru a k tomu to hydraulicke lozisko dalsi 2-5 tis. setrvak taky neni za 7. vydrzi uz ty setrvaky vic? prej by meli byt uz daleko vci dimenzovane coz je videt u fordu 1,6 TDCi 66kw ma 240 mm spojku 2400 zacina byt nejaka norma:D zatim sem nenarazil u auta do 3 litru na vetsi spojku, ale treba 1,4 HDi tam bych se bal,ze ta spojka udrzi velice maly chip

nakonec jsem sehnal na netu komplet Sachs za 11.000,- ale i tak, zlatej koncern

VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
pocky pocky neriekj mi,ze od sachsu je spojka,setrvak a lozisko za 11 tis.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
http://www.mdily.cz/peugeot/407-sw-6e-0 ... 1-002.htmlsikin1987 píše:pocky pocky neriekj mi,ze od sachsu je spojka,setrvak a lozisko za 11 tis.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
tak sorac tohle sem nezazil ani u fiatu a to je SACHS uplne totalne mimo dobre ceny. tam stoji spojka kolem 5 tis a setrvak ani nemluve tam se nedokaze clovek dostat ani do 15 tisjaykay píše:http://www.mdily.cz/peugeot/407-sw-6e-0 ... 1-002.htmlsikin1987 píše:pocky pocky neriekj mi,ze od sachsu je spojka,setrvak a lozisko za 11 tis.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm