skoda fabia 1,9 tdipd AXR 223ps/420nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Motorpower píše:forest = imbecil , možnost nápravy...radši to sem nenapíšu
Prelozeno do jazyka normalnich lidi: "nejsem schopen protiargumentace, nevim, co na to rict, takze se radeji uchylim k nadavce o ktere zjevne ani nevim co znamena".

Mimochodem, muze se mu s tim jezdit dobre, ale to, ze je to subjektivni je nepopiratelne a je to jen dost mozna proto, ze nepoznal nic lepsiho a je z toho vykulenej.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Motorpower: Objektivne si myslis ze takto vyzera cielene riadenie motormanazmentu, resp. upravca presne vedel ako sa to sprava a co ma robit? Myslim ze Jim to s tou otazkou vystihol uplne presne..... viac o tom (ci to bolo potom ladene na brzde alebo nie) ani nema cenu diskutovat, pockajme si na "finalny" stav, potom mozeme hodnotit schopnosti upravcu. ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Prostě a krátce graf jako takový se mi líbil / lehce benzínový profil/ a to jsem napsal. Nic jsem nepsal o pedalbuster. Bavím se pořád pouze o tom, že na korigování výkonu pedálem v případě velkého nárustu, můžeš používat pouze malou dráhu plynu. A kdo má takový cit? Navíc málokdy vidím , zvláště při současném počasí někoho vystupovat z auta se závodní obuví.
A co se týká úpravce , až teď jsem se podíval a vzhledem k odkazům na jednu super brněnskou firmu / http://neochip.ewk.hu/chiptuning-vs-powerbox /, trochu o sw pochybuji, myslím o tom , že byl cílený. Ne však podle grafu. Ale nevím jaký byl požadavek, max, či jen lehce atd. To sem zatím majitel nenapsal. Nebo jsem přehlédl. Pokud tomu tak je, pravdu nemám. V opačném případě je myslím postačující a pokud se s tím sžije, je kam postoupit. Navíc mu to dobře upraví i v Profituning kde to bylo měřeno.
Nevím proč tam nejel rovnou.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Spodek je fakt hrozny, tohle turbo by melo mit aspon 100HP ve 2tis. ot. a ne o 30% mene..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
dadyka
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 16 kvě 2012, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od dadyka »

budeme to dalej ladit neni to este finalny stav a ajtak moja prosba bola aby auto malo viacej silu este aj vo vyssich otackach....hovorim pri 2400 otacok uz mam plny plniaci tlak takze fakt sa s stim autom nejazdi zle.

budem musiet doriesit este sanie dam tam asi aj sportovy filter aby sa mi nestalo to co sa mi stalo aj pri druhom merani.

este co som nenapisal je to ze mam povodne vstreky cize AG a len menene trysky za Firad 1043(ktore neboli ani nastavene) auto na valcoch bolo uplne bez dymu.

osobne si myslim ze aj kvoli tomu mam aj ten spodok taky aky je ale s tym este skusime nieco spravit...mozno by bolo dobre tam dat AL vstreky.
Škoda Fabia Combi 74Kw
AXR,kat off, egr off,maf off,Firad 1043,FMIC(Discovery 3 2,7TDV6),GTB1756V,jednohmota+HDS57+VR6,Brzdy predok:TAROX10 B32 323x28 zadok:256x22,silenbloky Cupra,Bilstein B12
powered by netopier
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

hlavne si ale HW polad turbo, a poposuvaj veci v softe ktore treba..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dadyka
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 16 kvě 2012, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od dadyka »

ako to myslis s HW na turbe?myslis tu dorazovu skrutku? alebo aj podtlakovu lopticku?
Škoda Fabia Combi 74Kw
AXR,kat off, egr off,maf off,Firad 1043,FMIC(Discovery 3 2,7TDV6),GTB1756V,jednohmota+HDS57+VR6,Brzdy predok:TAROX10 B32 323x28 zadok:256x22,silenbloky Cupra,Bilstein B12
powered by netopier
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

oboje, plus draha regulacie
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Bengal
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 17 zář 2009, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bengal »

Nie je lepšie to dať naladiť niekam na stolicu ako doma s tým krútiť ako s kolesom ? :roll:
dadyka
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 16 kvě 2012, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od dadyka »

Urcite ze je to lepsie,aj to chcem dat na stolicu,neviete kam by som to mohol zobrat v Ba?
Škoda Fabia Combi 74Kw
AXR,kat off, egr off,maf off,Firad 1043,FMIC(Discovery 3 2,7TDV6),GTB1756V,jednohmota+HDS57+VR6,Brzdy predok:TAROX10 B32 323x28 zadok:256x22,silenbloky Cupra,Bilstein B12
powered by netopier
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě to líp nastavíš na autě, pokud tam je trošku přístup
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
dadyka
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 16 kvě 2012, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od dadyka »

Inac hodnoty co som kukal cez VAG su skoto tie iste minimalny rodiel medzi vstrekmy
Škoda Fabia Combi 74Kw
AXR,kat off, egr off,maf off,Firad 1043,FMIC(Discovery 3 2,7TDV6),GTB1756V,jednohmota+HDS57+VR6,Brzdy predok:TAROX10 B32 323x28 zadok:256x22,silenbloky Cupra,Bilstein B12
powered by netopier
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vsak problem nebude v tom ale nejspis v nastaveni turba ale na to Te mel upozornit uz chiptuner a kdyztak minimalne na brzde Te na to meli upozornit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Bengal píše:Nie je lepšie to dať naladiť niekam na stolicu ako doma s tým krútiť ako s kolesom ? :roll:
naco stolica? staci troska rozmyslat a nastavis to naozaj aj na kolene .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

MirekX píše:podle mě to líp nastavíš na autě, pokud tam je trošku přístup
na aute sa to da, ale odtial potial, to plati hlavne pre dorazovy cervik ,
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“