Prostě a krátce graf jako takový se mi líbil / lehce benzínový profil/ a to jsem napsal. Nic jsem nepsal o pedalbuster. Bavím se pořád pouze o tom, že na korigování výkonu pedálem v případě velkého nárustu, můžeš používat pouze malou dráhu plynu. A kdo má takový cit? Navíc málokdy vidím , zvláště při současném počasí někoho vystupovat z auta se závodní obuví.
A co se týká úpravce , až teď jsem se podíval a vzhledem k odkazům na jednu super brněnskou firmu /
http://neochip.ewk.hu/chiptuning-vs-powerbox /, trochu o sw pochybuji, myslím o tom , že byl cílený. Ne však podle grafu. Ale nevím jaký byl požadavek, max, či jen lehce atd. To sem zatím majitel nenapsal. Nebo jsem přehlédl. Pokud tomu tak je, pravdu nemám. V opačném případě je myslím postačující a pokud se s tím sžije, je kam postoupit. Navíc mu to dobře upraví i v Profituning kde to bylo měřeno.
Nevím proč tam nejel rovnou.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.