Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby...
Průměr je myslím 8mm. Já už ho mam koupenej, ale ještě jsem ho tam nedal.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby...
tak si někdy zkus zjistit proč padá
V mé reakci nešlo o řešní padání nafty, ale o to jak muže říkat orig. součástce pochybný paskvil..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Proč? No jednoduše proto, že v mém autě žádná taková součástka není. Já žádný zpětný ventil proti padání nafty v autě nemám. A to, o čem se tu celou dobu povídá, je zpětný ventil na podtlakový posilovač brzd, nikoli na naftu.
Pokud je systém paliva v pořádku, nafta NESMÍ nikdy sama od sebe padat. A proto není takový bastl potřeba
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw píše:Zpětní ventil je v sacím košu u rotaček standartě, aspon na G4 sem ho měl.
Je to taková klapka , kterou stačí vypucovat.
Kdybych to v autě měl, nikdy by mi nemohla nafta spadnout. A mně dvakrát spadla (viz můj příspěvek na minulé straně). Já, pokud odpojím přívodní hadici nafty od filtru a fouknu do ní, normálně ji profouknu, až v nádrži bublá. Takže tam nic takového určitě nemám. A nafta mi NEPADÁ.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše:Proč? No jednoduše proto, že v mém autě žádná taková součástka není. Já žádný zpětný ventil proti padání nafty v autě nemám. A to, o čem se tu celou dobu povídá, je zpětný ventil na podtlakový posilovač brzd, nikoli na naftu.
Pokud je systém paliva v pořádku, nafta NESMÍ nikdy sama od sebe padat. A proto není takový bastl potřeba
To v tom odkazu prvního příspěvku je co...?Vedení nafty voe!A že ho nemáš Ty to neznamená že ho nemá nikdo.. ;)Jasně VW si nechá dodávat díl, kterej nikam nedává...Jen tak na rychlovku třeba totok..http://www.amd-autodily.cz/motor/ventil ... aliva.html to taky nikdo určitě na autě nemá.Ty jistě najdeš vhodnou odpověd aby jsi byl ten chytrej, ale já už to tady řešit nebudu.Čao.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Do koho se tu navážíš? Uklidni se, zhluboka dýchej a hlavně se ke mně a k ostatním chovej slušně!!! Nechápu, proč na mě útočíš.
Já tvrdím, a to o tom něco vím, že v systému paliva u rotačky taková věc vůbec nemusí být, protože není potřeba. A za tím si stojím!!! Že takový díl pro některé motory existuje, nepopírám. Pro rotačky není potřeba a do rotaček se nedodává. Ten odkaz na zpětný ventil paliva, co je na první straně nahoře, je určen pro motory PD, ne pro rotačky. Čti pořádně a pak někoho kritizuj a do někoho se navážej!
A to, co jsi sem teď napsal, je snad normální klasický termoventil na naftovém filtru, nebo se pletu? Že by fungoval jako zpětný ventil, o tom nic nevím. A že ho nějaký tupoun na webu takhle pojmenoval, to mě nezajímá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek 77 ma pravdu, ten zpetny ventil je urceny pro PD, na rotacce nic takoveho neni, s vyjimkou zpetneho ventilku ve vystupu ze saciho kose.
Jenze tento ventilek byva casto nefunkci, tak proto kdyz Marek 77 foukne do saci hadicky tak mu bubla v nadrzi a nebo ho tam opravdu nema, ale spis bych to na to, ze nefunguje..
Nicmene pokud je palivova soustava v poradku, tak ta nafta nesmi padat, a pokud pada tak je nekde chyba, ktera se ale vetsinou hodne tezko hleda a obejit ji zpetnym ventilem je jednoduche reseni, ale neodstrani to zavadu..
Ja sam mam s naftou a studenyma startama potize, ktere jsem jeste nevyresil, vymenil jsem a prekontroloval vse od nadrze az po hadicky k cerpadlu a stejne mi nafta pada. Ja uz ale silne podezdrivam cerpadlo, protoze jsem schopny motor po delsim toceni nastartovat i s odpojenym kablikem od stop ventilu a tudis pokud projde nafta nejakym zpusobem ke vstrikum, proc by nemohla taky projit zpet pri vypnutem motoru..
Sice porušuju svoje slovo...Omlouvám se..:)Kdybych Ti chtěl nadávat, použiju jiný slova.Ano do rotačky určený není..nicméně pokud vyzkouším vše možné a problém přetrvává, proč nepoužít tenhle ventil..On nepozná že je v rotačce a neřekne..tady nemám co dělat..nebudu fungovat.Jde jen o princip..určitě to není pochybný paskvil. ;)A proč ho nedát i na vaše rotačky.Třeba to pomuže.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..