aby nafta nepadala

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby... (LOL)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

takze mezi filt a cerpadlo jo zpetnej ventil?? ale ted nechci kecat ale mam tam dve pruhledne hacicky se mi zda
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

najmis píše:
Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby... (LOL)
tak si někdy zkus zjistit proč padá ;)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Průměr je myslím 8mm. Já už ho mam koupenej, ale ještě jsem ho tam nedal.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

slovacek.milos píše:
najmis píše:
Marek77 píše:Já především nechápu, jak je možné, že padá nafta. Je to nesmysl a stávat se to nesmí. Možná by bylo moudřejší zjistit, proč padá a opravit to, než vymýšlet pochyné paskvily v systému.
Co to meleš o pochybných paskvilech...to je orig. díl, součást palivového systému...Napiš do VW že to je paskvil a proč tím kurvý nová auta už z výroby... (LOL)
tak si někdy zkus zjistit proč padá ;)
V mé reakci nešlo o řešní padání nafty, ale o to jak muže říkat orig. součástce pochybný paskvil.. ;)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proč? No jednoduše proto, že v mém autě žádná taková součástka není. Já žádný zpětný ventil proti padání nafty v autě nemám. A to, o čem se tu celou dobu povídá, je zpětný ventil na podtlakový posilovač brzd, nikoli na naftu.

Pokud je systém paliva v pořádku, nafta NESMÍ nikdy sama od sebe padat. A proto není takový bastl potřeba (LOL)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Zpětní ventil je v sacím košu u rotaček standartě, aspon na G4 sem ho měl.
Je to taková klapka , kterou stačí vypucovat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

Cistil jsem kos a nepomohlo
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

toby66kw píše:Zpětní ventil je v sacím košu u rotaček standartě, aspon na G4 sem ho měl.
Je to taková klapka , kterou stačí vypucovat.
Kdybych to v autě měl, nikdy by mi nemohla nafta spadnout. A mně dvakrát spadla (viz můj příspěvek na minulé straně). Já, pokud odpojím přívodní hadici nafty od filtru a fouknu do ní, normálně ji profouknu, až v nádrži bublá. Takže tam nic takového určitě nemám. A nafta mi NEPADÁ.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

Tak co radis?
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Podle mě musí být někde netěsnost - někde mezi filtrem a čerpadlem, nebo přímo na některé téhle součásti.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Marek77 píše:Proč? No jednoduše proto, že v mém autě žádná taková součástka není. Já žádný zpětný ventil proti padání nafty v autě nemám. A to, o čem se tu celou dobu povídá, je zpětný ventil na podtlakový posilovač brzd, nikoli na naftu.

Pokud je systém paliva v pořádku, nafta NESMÍ nikdy sama od sebe padat. A proto není takový bastl potřeba (LOL)
To v tom odkazu prvního příspěvku je co...?Vedení nafty voe!A že ho nemáš Ty to neznamená že ho nemá nikdo.. ;)Jasně VW si nechá dodávat díl, kterej nikam nedává...Jen tak na rychlovku třeba totok..http://www.amd-autodily.cz/motor/ventil ... aliva.html to taky nikdo určitě na autě nemá.Ty jistě najdeš vhodnou odpověd aby jsi byl ten chytrej, ale já už to tady řešit nebudu.Čao.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Do koho se tu navážíš? Uklidni se, zhluboka dýchej a hlavně se ke mně a k ostatním chovej slušně!!! Nechápu, proč na mě útočíš.

Já tvrdím, a to o tom něco vím, že v systému paliva u rotačky taková věc vůbec nemusí být, protože není potřeba. A za tím si stojím!!! Že takový díl pro některé motory existuje, nepopírám. Pro rotačky není potřeba a do rotaček se nedodává. Ten odkaz na zpětný ventil paliva, co je na první straně nahoře, je určen pro motory PD, ne pro rotačky. Čti pořádně a pak někoho kritizuj a do někoho se navážej!

A to, co jsi sem teď napsal, je snad normální klasický termoventil na naftovém filtru, nebo se pletu? Že by fungoval jako zpětný ventil, o tom nic nevím. A že ho nějaký tupoun na webu takhle pojmenoval, to mě nezajímá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

Marek 77 ma pravdu, ten zpetny ventil je urceny pro PD, na rotacce nic takoveho neni, s vyjimkou zpetneho ventilku ve vystupu ze saciho kose.
Jenze tento ventilek byva casto nefunkci, tak proto kdyz Marek 77 foukne do saci hadicky tak mu bubla v nadrzi a nebo ho tam opravdu nema, ale spis bych to na to, ze nefunguje..
Nicmene pokud je palivova soustava v poradku, tak ta nafta nesmi padat, a pokud pada tak je nekde chyba, ktera se ale vetsinou hodne tezko hleda a obejit ji zpetnym ventilem je jednoduche reseni, ale neodstrani to zavadu..

Ja sam mam s naftou a studenyma startama potize, ktere jsem jeste nevyresil, vymenil jsem a prekontroloval vse od nadrze az po hadicky k cerpadlu a stejne mi nafta pada. Ja uz ale silne podezdrivam cerpadlo, protoze jsem schopny motor po delsim toceni nastartovat i s odpojenym kablikem od stop ventilu a tudis pokud projde nafta nejakym zpusobem ke vstrikum, proc by nemohla taky projit zpet pri vypnutem motoru..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Sice porušuju svoje slovo...Omlouvám se..:)Kdybych Ti chtěl nadávat, použiju jiný slova.Ano do rotačky určený není..nicméně pokud vyzkouším vše možné a problém přetrvává, proč nepoužít tenhle ventil..On nepozná že je v rotačce a neřekne..tady nemám co dělat..nebudu fungovat.Jde jen o princip..určitě to není pochybný paskvil. ;)A proč ho nedát i na vaše rotačky.Třeba to pomuže.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“