Jo kamarade, ale ja som ratal ze filter je davno zaliaty u rotacky bez podavaciehocacinek píše:koukám kolega z Lanškrouna. Třeba čistič brzd, ale zalil bych filtr a chytne..

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sayllo píše:Jo super a bude tocit tocit a tocit kym nepojde aj starter potom na repas...Ked tam nechces strikat svinstvo na brzdy kup si origo spray kde mas s 90 to iste len viac to rozprasi.hansdob píše:ten mysll ale to tam nedávej. povol vstřiky a toč až poteče nafta utahni matky a chytne neboj. (pokud máš tedy zapojenou elektriku a dobže rozvody)
je ma dotoho lamprd co, ale podla mna si komplikujes zivot...chces este druhe auto?michalbo píše:Zdravím kolegono filtr sem tam dal zase zpátky ten co tam byl, v něm musí bejt minimálně půlka nafty, protože sem ho měl postavenej, no dal sem nabít baterku, zejtra to ještě spojím s druhým autem,, povolím všechny vstřiky a zkusím to protočit
Pocuj, kym tam das ten udajne do polky plny filter tak ho nalej pokrk, lebo to budes potom startovat s hore kopeckem az dole....s rovnykym vysledkom....Snad ste dvaja, lebo pokial ti tie povolene vstreky niekto nezavre ked zacnu poriadne striekat, mozes odznova. Inak, hlava sla na repas, pokial je naozaj vsetko jak kristove oci, od rozvodov po elektriku, posli aj pumpu na repasmichalbo píše:Zdravím kolegono filtr sem tam dal zase zpátky ten co tam byl, v něm musí bejt minimálně půlka nafty, protože sem ho měl postavenej, no dal sem nabít baterku, zejtra to ještě spojím s druhým autem,, povolím všechny vstřiky a zkusím to protočit
když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontrolujeJohn0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
Abys němel všechno napravítko a kolík dobře a nakonec vačku na 4 válci . Pak to můžeš tahat 1km a nechytne to. Ještě si to skontroluj jednou, rysku v okýnku na převodovce, kolík v díře v čerpadlu a vačky na 1 valci musí ukazovat obě nahoru. To pravítko tam strčis v obou polohách po 180st. Na G3 apod to nejde, je to excentrický.michalbo píše:nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle![]()
tak to musím nastavit znova
Ano ano, pozor na vacku....Pravitko vopchas aj ked to je naopak!Zdeněk M píše:Abys němel všechno napravítko a kolík dobře a nakonec vačku na 4 válci . Pak to můžeš tahat 1km a nechytne to. Ještě si to skontroluj jednou, rysku v okýnku na převodovce, kolík v díře v čerpadlu a vačky na 1 valci musí ukazovat obě nahoru. To pravítko tam strčis v obou polohách po 180st. Na G3 apod to nejde, je to excentrický.michalbo píše:nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle![]()
tak to musím nastavit znova

libor.98 píše:když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontrolujeJohn0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
Sayllo píše:libor.98 píše:když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontrolujeJohn0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,to jo, ale budes ho muset naladil, zmontoval si aj kolecko na pumpe, takze to teraz bude tiez zle startovat aj ked budes mas vsetko naladene... To len aby ta to velmi neprekvapilo.
kamaráde ty jsi ale chytrý, bez nastartovaného motoru neuděláš předvstřik jo ? asi jsi ani neměl trochu o tom informací a směješ se sám sobě, a neříká ti něco číselníkový uchilkoměr asi ne co.. to bys držel hu.. takže až něco budeš vědět tak komentuj !! protože tvoje znalosti nic moc, to samé libor.98 podle vagu to udělá každý, ale není to přesné jako manuální nastavení čerpadla předvstřiku !!
ano to je taky možnost, jenže už dlouho marně hledám potřebný redukce na použitíJohn0x píše: kamaráde ty jsi ale chytrý, bez nastartovaného motoru neuděláš předvstřik jo ? asi jsi ani neměl trochu o tom informací a směješ se sám sobě, a neříká ti něco číselníkový uchilkoměr asi ne co.. to bys držel hu.. takže až něco budeš vědět tak komentuj !! protože tvoje znalosti nic moc, to samé libor.98 podle vagu to udělá každý, ale není to přesné jako manuální nastavení čerpadla předvstřiku !!