start motoru AGR po repasy hlavy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

cacinek píše:koukám kolega z Lanškrouna. Třeba čistič brzd, ale zalil bych filtr a chytne..
Jo kamarade, ale ja som ratal ze filter je davno zaliaty u rotacky bez podavacieho (LOL)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Sayllo píše:
hansdob píše:ten mysll ale to tam nedávej. povol vstřiky a toč až poteče nafta utahni matky a chytne neboj. (pokud máš tedy zapojenou elektriku a dobže rozvody)
Jo super a bude tocit tocit a tocit kym nepojde aj starter potom na repas...Ked tam nechces strikat svinstvo na brzdy kup si origo spray kde mas s 90 to iste len viac to rozprasi.

Když má nalitej filtr jak psal (nafta už v trubičce) tak s povolenejma trubkama na vstřikách je to pár otočení a po jejich utažení začne hned chytat takže klid a pohoda. (pokud by toto starter nevydržel tak byl zralej na repas už před tím)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

michalbo píše:Zdravím kolego :) no filtr sem tam dal zase zpátky ten co tam byl, v něm musí bejt minimálně půlka nafty, protože sem ho měl postavenej, no dal sem nabít baterku, zejtra to ještě spojím s druhým autem,, povolím všechny vstřiky a zkusím to protočit
je ma dotoho lamprd co, ale podla mna si komplikujes zivot...chces este druhe auto? :?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Sayllo píše:
cacinek píše:koukám kolega z Lanškrouna. Třeba čistič brzd, ale zalil bych filtr a chytne..
Jo kamarade, ale ja som ratal ze filter je davno zaliaty u rotacky bez podavacieho (LOL)
Každý čerpadlo si tu naftu samo nenatáhne... u rotačky vždycky filtr zaleju a nikdy není se startem problém
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

michalbo píše:Zdravím kolego :) no filtr sem tam dal zase zpátky ten co tam byl, v něm musí bejt minimálně půlka nafty, protože sem ho měl postavenej, no dal sem nabít baterku, zejtra to ještě spojím s druhým autem,, povolím všechny vstřiky a zkusím to protočit
Pocuj, kym tam das ten udajne do polky plny filter tak ho nalej pokrk, lebo to budes potom startovat s hore kopeckem az dole....s rovnykym vysledkom....Snad ste dvaja, lebo pokial ti tie povolene vstreky niekto nezavre ked zacnu poriadne striekat, mozes odznova. Inak, hlava sla na repas, pokial je naozaj vsetko jak kristove oci, od rozvodov po elektriku, posli aj pumpu na repas (rofl)

Ne robim si srandu...pumpa sa nahovno kolikuje, skutocne si trafil tu dieru za remenicou? zhod si snej remenicu (3srouby) a over to.
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle :( :D tak to musím nastavit znova
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

problem

Příspěvek od John0x »

a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Re: problem

Příspěvek od libor.98 »

John0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontroluje
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

michalbo píše:nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle :( :D tak to musím nastavit znova
Abys němel všechno napravítko a kolík dobře a nakonec vačku na 4 válci . Pak to můžeš tahat 1km a nechytne to. Ještě si to skontroluj jednou, rysku v okýnku na převodovce, kolík v díře v čerpadlu a vačky na 1 valci musí ukazovat obě nahoru. To pravítko tam strčis v obou polohách po 180st. Na G3 apod to nejde, je to excentrický. :)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

michalbo píše:nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle :( :D tak to musím nastavit znova
No vidis, Nabuduce uz mozes radit zase ty ;)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Zdeněk M píše:
michalbo píše:nojo tak jsi měl pravdu Sayllo, ten kolík na čerpadlo sem měl strčenej vedle :( :D tak to musím nastavit znova
Abys němel všechno napravítko a kolík dobře a nakonec vačku na 4 válci . Pak to můžeš tahat 1km a nechytne to. Ještě si to skontroluj jednou, rysku v okýnku na převodovce, kolík v díře v čerpadlu a vačky na 1 valci musí ukazovat obě nahoru. To pravítko tam strčis v obou polohách po 180st. Na G3 apod to nejde, je to excentrický. :)
Ano ano, pozor na vacku....Pravitko vopchas aj ked to je naopak!

A prave pre teketo zhody nezhodky, VZDY poznacit povodnu polohu rozvodov u kazdeho tatosa...Plati aj pre Comonrail pumpy, kde by clovek povedal ze to je snad jedno..ale trdlajz...PSA a Renault tam pcha snice vacky...Neda ho na vacku ale na pumpu.... Taktiez plati u sukolia pri 2,2 2,5DCI.... (LOL)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Re: problem

Příspěvek od Sayllo »

libor.98 píše:
John0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontroluje
(rofl) to jo, ale budes ho muset naladil, zmontoval si aj kolecko na pumpe, takze to teraz bude tiez zle startovat aj ked budes mas vsetko naladene... To len aby ta to velmi neprekvapilo.

VAG, TDI timing zadat KOD MOTORA SPRAVNE!, priesecnik pekne nastred +- sa snazit minimalne. Len budes muset nastartovat, poladit, VYPNUT, inak ti to zlame hnaty...Poto zas overit stav...ked zle, zas vypnut poladit nahodit kontrolovat...Musis ziskat cit pre to cerpadlo, je to veeelmi citlive na pohyb.

+ motor okolo 80 celsius
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12
Odpovědi: 0

gg

Příspěvek od Marek 320 »

Vem to na lano a chytne to hned,minule jsem měl taky dole hlavu z rotačky a nechtěla se odvzdušnit (LOL)
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

Re: problem

Příspěvek od John0x »

Sayllo píše:
libor.98 píše:
John0x píše:a nebo do nového lalej petkou naftu a zalej ho uplně celý, poté povol vstřiky sežeň osobu co bude točit a jak budou postupně naskakovat válce a kolem vstřiku nebude pěnit tak tam utahuj, pak si to už naftu dotáhne, jinak kontroloval jsi předvstřik ?,
když mu to ještě nechytlo tak předvstřik neskontroluje
(rofl) to jo, ale budes ho muset naladil, zmontoval si aj kolecko na pumpe, takze to teraz bude tiez zle startovat aj ked budes mas vsetko naladene... To len aby ta to velmi neprekvapilo.


kamaráde ty jsi ale chytrý, bez nastartovaného motoru neuděláš předvstřik jo ? asi jsi ani neměl trochu o tom informací a směješ se sám sobě, a neříká ti něco číselníkový uchilkoměr asi ne co.. to bys držel hu.. takže až něco budeš vědět tak komentuj !! protože tvoje znalosti nic moc, to samé libor.98 podle vagu to udělá každý, ale není to přesné jako manuální nastavení čerpadla předvstřiku !!
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: problem

Příspěvek od Jarda S. »

John0x píše: kamaráde ty jsi ale chytrý, bez nastartovaného motoru neuděláš předvstřik jo ? asi jsi ani neměl trochu o tom informací a směješ se sám sobě, a neříká ti něco číselníkový uchilkoměr asi ne co.. to bys držel hu.. takže až něco budeš vědět tak komentuj !! protože tvoje znalosti nic moc, to samé libor.98 podle vagu to udělá každý, ale není to přesné jako manuální nastavení čerpadla předvstřiku !!
ano to je taky možnost, jenže už dlouho marně hledám potřebný redukce na použití ;) ps: ve vagu je ro znažší a pokud máš čerpadlo s pevným kolem tak nesrovnatelně rychlejší
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“