
článok z pravdy - Silný naftový motor nikdy nepodtáčajte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No jen jestli ta dira v koberci je od ty zensky. moje audi to ma taky a to vim jiste ze s tim zadna zenska neridila. mozna nejaka chyba a poddimenzovana latka nebo z ceho to jepasa píše:Už jsem ho měnil ,předemnou s tím autem jezdila ženská,mám v koberci pěknou díru od podpadku jako nezvratnej důkaz.
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
po rovince jezdím i méně cca 1400ot nezrychluju v klidu na tempomat.wakko píše:Risknem ze budem vyzerat, blbo, ale: po meste jazdim na 4.stupni tak ze mam na tachometri 60 km/h, co je realnych tak 55 a je to 1600 ot/min. Je to nejaky potencialny problem? Ked treba prudko zrychlit alebo ist do kopca tak si podradim, motor je 110 kW 2,5 TDI, nemam pocit ze by akokolvek trpel a ze by sa mu tych 1600 nepacilo...
kamarát má 2,5tdi A6 a 50kmh po meste na 6ke, na Passate 1,9tdi mu vadí že sa 5ka v meste trase(pri 50kmh).
Ja jazdím mesto na 3ke, na 66kW AHU. Skúšal som raz zrýchliť z 1.200ot a bralo sa to, no bežne jazdím 1.800-2.700ot/min. Bežná spotreba 5,4/100 bez podtáčania
Ja jazdím mesto na 3ke, na 66kW AHU. Skúšal som raz zrýchliť z 1.200ot a bralo sa to, no bežne jazdím 1.800-2.700ot/min. Bežná spotreba 5,4/100 bez podtáčania

VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
Já bohužel taky podtáčim. Od 1600 otáček na AFN tomu už dávám klidně plnej, pod 1500 jsem opatrnej, ale taky akceleruju. Pod 1300 se už v sebemenším tahu na větší kvalty nedostanu, to už je i na mě moc (málo
). Akorát si nedovedu představit, že bych v 1L Toledu měl řadit při 2500 nedejbože při 3000. To by se ze mě stal hluchoň.
A jestli ta dvojhmota začne v nejbližších 100 tis km pi*ovat (byla prej měněná chvíli předtim, než jsem to koupil), tak půjde jednohmota a hotovo. A nebo nepůjde nic, protože to auto stejně shnije, i když s tim bojuju statečně.

A jestli ta dvojhmota začne v nejbližších 100 tis km pi*ovat (byla prej měněná chvíli předtim, než jsem to koupil), tak půjde jednohmota a hotovo. A nebo nepůjde nic, protože to auto stejně shnije, i když s tim bojuju statečně.

jezdit ve 2tis na trojku nebo v 1500 na 4 padesátkou po městě?
Já teda dělám tu druhou možnost v 1,9tdi (chiplá 66kw). Nepřijde mi, že by se motor nějak klepal či tak. Teda klepal se, než jsem zaslepil EGRko. Nejsem si jistej, jestli se to nezlepšilo po chipu.
A řadit někde u 3tis, dyť to není sdičko ... 2500 při normální jízdě je tak akorát, 2250 řadím běžně.
Já teda dělám tu druhou možnost v 1,9tdi (chiplá 66kw). Nepřijde mi, že by se motor nějak klepal či tak. Teda klepal se, než jsem zaslepil EGRko. Nejsem si jistej, jestli se to nezlepšilo po chipu.
A řadit někde u 3tis, dyť to není sdičko ... 2500 při normální jízdě je tak akorát, 2250 řadím běžně.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
tak ked bohuzial, tak nepodtacajpalinator píše:Já bohužel taky podtáčim. ...
turbo diesel sa to vola preto ze vyzuziva turbo... do 1750 +- sa turbo nevyuziva , tak sa na to vyjebte a kupte si vsetci sdi
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pravidlo cislo 1 znie - To ci je motor podtoceny nevidis, ale pocujes.........
Ostatne uz moc nema cenu komentovat, kazdy jazdi inak 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Když páni konstruktéři vymysleli tanto skvělý vynález, měli pro majitele pořádat kurzy vhodné jízdy jako v USA ,kde pořádali kurzy pro jízdu s mech. převodovkou..Každý není kutil a neví , jak vše funguje, převody jsou pro ně nutné zlo, takže považují svůj silný vůz s mnoha konmi za stroj, který díky své sile může jet krokem na jakýkoliv kvalt dokud nezačne skákat..Proto největší ochranou motoru před těmito lidmi/nesmějme se jim/ je automatická převodovka..Ale jelikož při známé situaci se stočenými km a omezené životnosti převodovek , kdy i načipované koně velmi pomáhají k její zkáze, /kdy i výměna oleje vyžaduje nemalé prostředky/tyto nemají velkou oblibu. Není to jako za mořem, kdy mění převodovky výměnným způsobem jako startéry za celkem příznivou cenu...Takže si ještě dlouho výrobci budou mastit kapsy za jejich milionové série náhradních dvouhmot, neboť blbeček majitel je rád zaplatí..Co mu vlastně zbývá,že? 

nepropadat panice...
Jo, takže když mi stačí minimální výkon pro udržení konstantní rychlosti, tak mi do toho musí foukat turbo??? Podle takové teorie bych měl začít jezdit 4 po okreskách 5 po dálnici 3 ve městě. Usnadnil bych si řazenínetopier píše:tak ked bohuzial, tak nepodtacajpalinator píše:Já bohužel taky podtáčim. ...
turbo diesel sa to vola preto ze vyzuziva turbo... do 1750 +- sa turbo nevyuziva , tak sa na to vyjebte a kupte si vsetci sdi

Pokud motor jede tiše při těch 1500, je to podle vás podtáčení? Ptám se znova

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
tak v prvom rade neviem co chcel chalan vyjadrit slovnym spojenim "bohuzial podtacam" - to nevie preradit alebo je nesvojpravny alebo preco bohuzial? ....
1500 je pri plnom plyne urcite podtoceny motor. ale dole z kopca na 5 ke s 5 percentnym stlacenim plynu sa to da .
Stano ma pravdu , vsetko je relativne, ale davat plny v 1600..............
1500 je pri plnom plyne urcite podtoceny motor. ale dole z kopca na 5 ke s 5 percentnym stlacenim plynu sa to da .
Stano ma pravdu , vsetko je relativne, ale davat plny v 1600..............
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tyhle články kde píšou že parkrát podtočíš motor a je setrvák KO je pěkná blbost , to by ho můj táta měnil každej měsíc , jeho styl jízdy je při rozjezdu na jedničku je jen hrk a hned dvojku a plyn , otáčky motoru kolikrát spadnou až na 700 ot. , takle jezdí stím PD 77kw už tři roky a zatím drží bez žádných pazvuků či klepání a to jezdí 80% město 

G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4