
Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM
žiadne upravy okrem softweru. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Seria fuka 1,55 bar max, tato modifikacia 1,60. Nie vzdy plati umera- viac plniace tlaku= vyssi vykon. Pri tejto modifikacii sa plniaci tlak skoro nezmenil od serie. EGTcko aj pri dlhom merani stale bezpecne. *Vidiet to aj na grafe, ze to je dlhe meranie s velkou zatazou a maximalny vykon mame az do 4600 otacok.Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....?
Teda kto tomu trosku rozumie, vie si odpovedat sam.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@PROFITUNER: Velmi podarena uprava. Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch. Dik 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
podla vsetkeho je tam klasika KKK BV43-137, hmm, zaujimavesubz3ro_tdi píše:Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Nech sa paci graf aj s plniacim tlakom. Modra krivka znazornuje priebeh plniaceho tlaku v zavislosti od otacok. Absolutny tlak na brzde je max 2,53 baru. Ked beriete do uvahy nas atmosfericky tlak 930 mbar, teda relativny plniaci tlak je 1,6 bar.prikladam aj video z meraniaMartin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....?
https://www.youtube.com/watch?v=7uKxHYB ... e=youtu.be

a preto sa vozím na rotačke, lebo nemám na to, čo si tu vymenoval, ale výkonový potencial tých CR a to ako sa k nemu dostať je zaujímavé.JasteR píše:Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY