Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM

Příspěvek od PROFITUNER »

žiadne upravy okrem softweru. Obrázek
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)
Seria fuka 1,55 bar max, tato modifikacia 1,60. Nie vzdy plati umera- viac plniace tlaku= vyssi vykon. Pri tejto modifikacii sa plniaci tlak skoro nezmenil od serie. EGTcko aj pri dlhom merani stale bezpecne. *Vidiet to aj na grafe, ze to je dlhe meranie s velkou zatazou a maximalny vykon mame az do 4600 otacok.
Teda kto tomu trosku rozumie, vie si odpovedat sam.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

:D Nerozumiem preto sa pýtam (offtopic)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Martin.D píše::D Nerozumiem preto sa pýtam (offtopic)
Plniaci tlak je skoror seriovy, teploty este v norme. Tato modifikacia je este stale bezpecna. Testovane aj na dlhodobejsej jazde na V-max.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@PROFITUNER: Velmi podarena uprava. Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch. Dik :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

Pekná práca tento rok davam presne tento kod motora do g2 miesto pumpy.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

subz3ro_tdi píše:Co tam je v serii za turbo? Nechce sa mi hladat v katalogoch.
podla vsetkeho je tam klasika KKK BV43-137, hmm, zaujimave
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Martin.D píše:Pekne - len nie je už to trošiičku moc na turbo a i....? (noteeth)
Nech sa paci graf aj s plniacim tlakom. Modra krivka znazornuje priebeh plniaceho tlaku v zavislosti od otacok. Absolutny tlak na brzde je max 2,53 baru. Ked beriete do uvahy nas atmosfericky tlak 930 mbar, teda relativny plniaci tlak je 1,6 bar.prikladam aj video z merania
https://www.youtube.com/watch?v=7uKxHYB ... e=youtu.be

Obrázek
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Krásný průběh a krásný koně na BV43..to je nějaká vylepšená verze?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Moc hezký...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jack82
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2012, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jack82 »

parádní úprava, je vidět že PROFITUNING opravdu umí CR
Yeti 2,0 TDI 110 CFHA @ 186k / 351Nm
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

paráda, žiadne nekonečné ladenie rotačiek, soft a je to.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

JasteR píše:Akorat ze na rotacce neresis opotrebeny vacky, vadny vstrikovace, praskajici hlavy, dpf apd. hovadiny.. navic FR TDI CR stoji jako cca 5rotacek (noteeth)
a preto sa vozím na rotačke, lebo nemám na to, čo si tu vymenoval, ale výkonový potencial tých CR a to ako sa k nemu dostať je zaujímavé.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“