Nestartuje O1 1,9TDI 66kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Palo128
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 úno 2009, 18:44
Odpovědi: 0

Nestartuje O1 1,9TDI 66kw

Příspěvek od Palo128 »

Zdravim
Mam problem z startovanim O1, za stdudena naskoci tak na dve tri otocenia. ked je zohriaty tak bez problemov nabehne tiez. Problem nastava ked vychladne alebo je vonku od 6-7 stupnov clzia vyssie, potom nabehne tak na 20te az 30te otocenie motora. Z vyfuku ide biely husty dym.
VAG bez zaznamu.
Voda ani olej sa nestraca.
Vymenene vstrekovacie cerpadlo, nastaveny predvstrek.
Vymenene vstrekovacie trisky.
Vymeneny palivovy filter.
Nafta nepada.
Snimac teploty OK.
Zhavenie OK, zhavice tak 15 000km (zhavi do 5° celzia, podla servisu OK)
Starter toci OK.
Nova baterka.
Precistene turbo a vymenena podtlakova regulacia. MOZNO NESUVISI

Podla mojho mechanika moze byt vybehany motor (zla kompresia).
Nabehane 160 000km podla tachometru, vskutocnosti ???.

Budem vdacny za kazdu radu.
Vdaka
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

A proč Ti ten mechanik tlaky nezměří..?Vyměníš pul auta a pak poradí tlaky..? :) Nějak se vydělávat asi musí no..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Skúsil by som kontrolu teploty. Čidlo vody, vzduchu a teploty paliva. Pri dlhodobo stojacom studenom motore musia dávat rovnakú hodnotu. Susedovi neštartovala 66kW -tvrdil,že nafta nespadá. Potom vymenil komplet termo-ventil na filtri a už chytá na brnk..... Skontroluj aj napájaciu rampu na žhaviče. Býva vyhriata a v skutočnosti sa na žhaviče nedostáva napetie. A už som videl aj zle nahodené hadičky na filtri paliva.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

já se zase setkal stím, že v té liště na žhavice byly zkusrvené konektory, tak na žhavičky napětí nešlo
Palo128
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 úno 2009, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Palo128 »

Kompresia zmerana:
1.valec = 2 MPa
2.valec = 2,5 MPa
3.valec = 2,3 MPa
4.valec = 2,5 MPa

Na fore som sa docital ze hranica opotrebenia je 1,9 MPa.

vdaka za rady, v servise dam overit teloty aj ten ventil.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ten první válec je slabší...měřilo se to na teplým nebo studeným motoru?
nejlepší je nechat to vymrznout a pak změřit venku
ale jestli už se všechno kolem vyměnilo, asi půjde hlavka dolů...
Palo128
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 úno 2009, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Palo128 »

na teplom motore tak cca 60-70 stunov C, cesta do servisu 10km.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9219
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

studenej by měl mít min 1,9
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9219
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

znám motory co mají 17 a startujou
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Palo128
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 úno 2009, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Palo128 »

to si ma vobec nepotesil, ale nejde mi do hlavy ze kôli jednemu valcu by to nestartovalo...asi bude musiet ist ta hlava dolu.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: Nestartuje O1 1,9TDI 66kw

Příspěvek od vilozx6 »

Ja som mal taký problém keď som mal peugeot 106. 1,5D, pol Slovenska som pochodil, nehovoriac u nás 5 servisov, všetci boli šikovný - kúp , žhaviče, kúp vstrekovacie koncovky, slabá kompresia...vyjebal som po ..okot peňazí a hovno z toho. Už pomaly mi hovorili , že kúp druhý agregát...To som mohol skúšať aj sám. Nakoniec som našiel v Prešove chlapíka čo robil čerpadlá, žiadne silné reči. Povedal nechaj ho tu do rana a nájdem chybu.Aj našiel. stálo ma to 600 Sk - Ventily, vsetko prepúšťalo. Tam išli také podložky ako halierniky. Od vtedy na prvú šupu.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Já bych to viděl v startéru jak jsou teplé starty ok a díl točíš od 5C dolů .
Seat toledo rv04 66kw rotačka
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

davemo píše:Já bych to viděl v startéru jak jsou teplé starty ok a díl točíš od 5C dolů .
Môže byť aj to , no mne startér robil dojem slabej baterky pri studenom štarte. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

najmis píše:A proč Ti ten mechanik tlaky nezměří..?Vyměníš pul auta a pak poradí tlaky..? :) Nějak se vydělávat asi musí no..
Jasne ale toto neni zarabanie ale cista zlodejina.... (LOL)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

xkain píše:já se zase setkal stím, že v té liště na žhavice byly zkusrvené konektory, tak na žhavičky napětí nešlo
Jasne to je klasika...potom kazdy meni zhavky a definitivne vylucuje ich zavadu... Kazdy tvrdi ze rozvody sedia cisdla vsetko ok, a nakoniec je vadny kabel.

Meraj vsetko este raz za studena. odpoj si riadiaci vstrekovac a meraj otacky startera za studena pri toceni.

Vcera sa mi zosipal na passate starter, uhliky vnom boli hrube asi 2 mm. Kladli uz taky vysoky odpor ze nimi nedokal pretiect potrebny prud na komutator. Vymena uhlikov a vsetko ide aj zo starou bateriou ako nove.

Meraj!!! Nemen vsetko co klepne alebo sa neotoci.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“