Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
p.balaz
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 lis 2012, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.balaz »

ZNOVU SOM SI NASTAVIL ROZVODY TERAZ S ARETACIAMI A NATOCENIE VACKY SOM UZ NENASTAVOVAL NA 0. TERAZ SA MI ZDA ZE MOTOR JE KLUDNEJSI A STARTY ZATIAL NA BRNK ALE V GARAZI. NAPISEM ZNOVA KED NEHAM AVTO VONKU A NEPOJDE PRVY START....... Pravidelne davam rozne aditiva a vsetky vstreky maju 190.000km. Maju moje hodnoty dobre davky?

16:26:16 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
798 /min Otacky motoru (G28)
4.6 mg/str vstrikovane mnozstvi
3.8*KW dekla vstriku (pozadovano)
65.0*C teplota clazeni (G62)

16:26:16 Skupina 004: jednotka motoru
798 /min Otacky motoru (G28)
5.0 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
3.4*KW dekla vstriku (pozadovano)
1.49* hodnota natoceni

16:26:16 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
-0.64 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
0.89 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.31 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
-0.56 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
p.balaz
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 lis 2012, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.balaz »

ESTE OTAZOCKA, PRI VOLNOBEHU BY MALA HODNOTA NATOCENIA VACKY BEHAT? JA MAM HODNOTU PEVNU
OCTAVIA 2 TDI RS 125KW 2006 190,000KM
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

PRI VOLNOBEHU BY MALA HODNOTA NATOCENIA VACKY BEHAT
A to psali kde?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
p.balaz
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 lis 2012, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.balaz »

RAMI to pisal:

"Bych rekl ze ty trysky na 1 a 2 valci nic moc.
Rozvody mas nastavene na 0 nebo ta hodnota ti nelita - pokud nelita = mas spatne cidlo nebo kable k nemu a proto ti to tak dele startuje."
OCTAVIA 2 TDI RS 125KW 2006 190,000KM
p.balaz
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 lis 2012, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.balaz »

PROBLEM VYRIESENY, 3 noci som parkoval vonku a motor chyta dobre, nevynechava valce a lepsi chod.......lava remenica(vyfuk a vstreky) bola nasadena o jeden zub do strany(nie os vacky) a tie 3 sroby boli nadoraz pozdlznych vyrezov a nesedela aretacia. zvlastne je ze sa to zacalo prejavovat az po roku kupenia avta z ciech. servisovane bolo v prahe orig.skoda a ja si o nich myslim svoje.........inak nastavenie sacej vacky na 0,00 mi pomohlo zlepsit spotrebu na volnobeh 0,52l za tepleho motora
OCTAVIA 2 TDI RS 125KW 2006 190,000KM
Uživatelský avatar
TNT
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 02 zář 2007, 20:03
Odpovědi: 0

Octavia 2, 2006, 1.9 TDI BXE

Příspěvek od TNT »

Zdravim, znamy ma problem s Octavii 2, 2006, 1.9 TDI BXE. Motor jednou chcipl a nechtel nastartovat. Chyba v motoru - chcipaci klapka. Po vycisteni vse makalo, slo nastartovat. Pak pretesnil vstriky a od ty doby to bezi na 2 valce a hrozne se to hada. Podle obrazku je tam neco spatne, ale co? Vstriky v haji? Nastaveni uhlu v kanale 4 (4) je hodnota -5,4°. Co by s tim mohlo byt? Dalsi problem je ten, ze ma v oleji naftu. Nemuze tam natect treba kolem tandem pumpy? DikyObrázek
Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

Tipoval by som,ze urobil chybu,a asi sa mu kusli nove gumicky pri spatnej montazi,popripade tam mohla zostat daka spina na dosadacej ploche vstrekovaca.A tych -5.4 je vela to by trebalo skontrolovat a zladit casovanie.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Jirka_Ka
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 22 kvě 2012, 06:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka_Ka »

Prosím o vysvětlení zda mám natočit na 0 sk.4,položka 4 - úhel natočení na mé OCT 2 MR 2008,motor BLS s DPF .Rozvody nové a zdali jsou vstřiky jakžtak OK- viz přiložené foto.DíkyObrázek
Uživatelský avatar
TNT
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 02 zář 2007, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od TNT »

TomiT píše:Tipoval by som,ze urobil chybu,a asi sa mu kusli nove gumicky pri spatnej montazi,popripade tam mohla zostat daka spina na dosadacej ploche vstrekovaca.A tych -5.4 je vela to by trebalo skontrolovat a zladit casovanie.
Takze problem vyresen. Asi to delal predtim po tme, nevidel, ze jsou priruby vstriku vydreny a to takovym zpusobem, ze nova gumicka netesnila. Proto nafta v oleji. Hlava jde ven a bude se opravovat. Vsechno je to jen kvuli ty kleme pres vstrik z jedny strany, kdyby byla z obou stran, nemohlo by se to takhle silene vydrit.
Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

zial velka slabost upevnenia trysky z jednej strany.Robia repas na takto znicene hlavy,ale vychadza to dost draho,radsej sa oplati kupit jazdenu v dobrej kondicii.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Uživatelský avatar
TNT
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 02 zář 2007, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od TNT »

Uz se vyndala a sla do opravy. 4tis kc komplet za opravu.
Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TNT píše:Uz se vyndala a sla do opravy. 4tis kc komplet za opravu.
Kolik to má najeto ,na BXE bych 350tkm netipoval.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jardamarek
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 úno 2013, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardamarek »

Zdravím, mám otázku. Koupil jsem golfa V, BKD motor. Samozřejmě jsme udělal na začátku rozvody. Ale před rozvodama se mi zdá že jelo auto lépe a míň žralo (aspoň podle palubáku cca 0.5-1L). Před rozvodama táhl plynule od cca 1500ot, nebyl cítít skoro žádný "kopanec".
Teď po rozvodech táhne taky od spodku, ale né tak moc a v cca 2tis je "kopanec". Koupil jsem kabel a udělal diagnostiku.
Mechanik nastavil rozvody přesně na 0, což jsem čuměl že se mu to povedlo tak přesně. Co jsem se díval na hodnoty, tak tlak turba atd vše OK, i vstřiky. Při jízdě byly livedata v rozmezí.
Zdá se mi že auto jede celkově hůř. Jo a někdy se stane na dvojku když tomu šlápnu tak začne pořádně táhnout v cca 2500ot a někdy vůbec (tak moc).
Napadlo mě jestli není něco s regulací turba...
Vím že je to hrozný popis.. (LOL)
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

bkd na ,,0 " nemusi byt zrovna spravne hlavne nech sedi na pripravky. pozeram uhol natocenia aj pred vymenou. kolko pise na volnobeh zohriaty motor? a taktiez by tam ta nula nemala byt stale len ze ,,0.0"
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

už jsem to psal, nastavení u BKD na 0 nebo jiný číslo nemá skoro na nic vliv, když snímání polohy je na sací vačce a vstřiky ovládá výfuková, máš moc vysokou volnoběžnou dávku, proto ta vyšší spotřeba na palubáku a horší spodek při zátahu
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“