Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ZNOVU SOM SI NASTAVIL ROZVODY TERAZ S ARETACIAMI A NATOCENIE VACKY SOM UZ NENASTAVOVAL NA 0. TERAZ SA MI ZDA ZE MOTOR JE KLUDNEJSI A STARTY ZATIAL NA BRNK ALE V GARAZI. NAPISEM ZNOVA KED NEHAM AVTO VONKU A NEPOJDE PRVY START....... Pravidelne davam rozne aditiva a vsetky vstreky maju 190.000km. Maju moje hodnoty dobre davky?
16:26:16 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
798 /min Otacky motoru (G28)
4.6 mg/str vstrikovane mnozstvi
3.8*KW dekla vstriku (pozadovano)
65.0*C teplota clazeni (G62)
16:26:16 Skupina 004: jednotka motoru
798 /min Otacky motoru (G28)
5.0 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
3.4*KW dekla vstriku (pozadovano)
1.49* hodnota natoceni
16:26:16 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
-0.64 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
0.89 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.31 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
-0.56 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
16:26:16 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
798 /min Otacky motoru (G28)
4.6 mg/str vstrikovane mnozstvi
3.8*KW dekla vstriku (pozadovano)
65.0*C teplota clazeni (G62)
16:26:16 Skupina 004: jednotka motoru
798 /min Otacky motoru (G28)
5.0 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
3.4*KW dekla vstriku (pozadovano)
1.49* hodnota natoceni
16:26:16 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
-0.64 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
0.89 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.31 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
-0.56 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
PROBLEM VYRIESENY, 3 noci som parkoval vonku a motor chyta dobre, nevynechava valce a lepsi chod.......lava remenica(vyfuk a vstreky) bola nasadena o jeden zub do strany(nie os vacky) a tie 3 sroby boli nadoraz pozdlznych vyrezov a nesedela aretacia. zvlastne je ze sa to zacalo prejavovat az po roku kupenia avta z ciech. servisovane bolo v prahe orig.skoda a ja si o nich myslim svoje.........inak nastavenie sacej vacky na 0,00 mi pomohlo zlepsit spotrebu na volnobeh 0,52l za tepleho motora
OCTAVIA 2 TDI RS 125KW 2006 190,000KM
Octavia 2, 2006, 1.9 TDI BXE
Zdravim, znamy ma problem s Octavii 2, 2006, 1.9 TDI BXE. Motor jednou chcipl a nechtel nastartovat. Chyba v motoru - chcipaci klapka. Po vycisteni vse makalo, slo nastartovat. Pak pretesnil vstriky a od ty doby to bezi na 2 valce a hrozne se to hada. Podle obrazku je tam neco spatne, ale co? Vstriky v haji? Nastaveni uhlu v kanale 4 (4) je hodnota -5,4°. Co by s tim mohlo byt? Dalsi problem je ten, ze ma v oleji naftu. Nemuze tam natect treba kolem tandem pumpy? Diky

Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
Tipoval by som,ze urobil chybu,a asi sa mu kusli nove gumicky pri spatnej montazi,popripade tam mohla zostat daka spina na dosadacej ploche vstrekovaca.A tych -5.4 je vela to by trebalo skontrolovat a zladit casovanie.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Takze problem vyresen. Asi to delal predtim po tme, nevidel, ze jsou priruby vstriku vydreny a to takovym zpusobem, ze nova gumicka netesnila. Proto nafta v oleji. Hlava jde ven a bude se opravovat. Vsechno je to jen kvuli ty kleme pres vstrik z jedny strany, kdyby byla z obou stran, nemohlo by se to takhle silene vydrit.TomiT píše:Tipoval by som,ze urobil chybu,a asi sa mu kusli nove gumicky pri spatnej montazi,popripade tam mohla zostat daka spina na dosadacej ploche vstrekovaca.A tych -5.4 je vela to by trebalo skontrolovat a zladit casovanie.
Tekutá fólie NGENCO UK. Autorizovaný dodavatel pro ČR a SR.
zial velka slabost upevnenia trysky z jednej strany.Robia repas na takto znicene hlavy,ale vychadza to dost draho,radsej sa oplati kupit jazdenu v dobrej kondicii.
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10 úno 2013, 22:19
Zdravím, mám otázku. Koupil jsem golfa V, BKD motor. Samozřejmě jsme udělal na začátku rozvody. Ale před rozvodama se mi zdá že jelo auto lépe a míň žralo (aspoň podle palubáku cca 0.5-1L). Před rozvodama táhl plynule od cca 1500ot, nebyl cítít skoro žádný "kopanec".
Teď po rozvodech táhne taky od spodku, ale né tak moc a v cca 2tis je "kopanec". Koupil jsem kabel a udělal diagnostiku.
Mechanik nastavil rozvody přesně na 0, což jsem čuměl že se mu to povedlo tak přesně. Co jsem se díval na hodnoty, tak tlak turba atd vše OK, i vstřiky. Při jízdě byly livedata v rozmezí.
Zdá se mi že auto jede celkově hůř. Jo a někdy se stane na dvojku když tomu šlápnu tak začne pořádně táhnout v cca 2500ot a někdy vůbec (tak moc).
Napadlo mě jestli není něco s regulací turba...
Vím že je to hrozný popis..
Teď po rozvodech táhne taky od spodku, ale né tak moc a v cca 2tis je "kopanec". Koupil jsem kabel a udělal diagnostiku.
Mechanik nastavil rozvody přesně na 0, což jsem čuměl že se mu to povedlo tak přesně. Co jsem se díval na hodnoty, tak tlak turba atd vše OK, i vstřiky. Při jízdě byly livedata v rozmezí.
Zdá se mi že auto jede celkově hůř. Jo a někdy se stane na dvojku když tomu šlápnu tak začne pořádně táhnout v cca 2500ot a někdy vůbec (tak moc).
Napadlo mě jestli není něco s regulací turba...
Vím že je to hrozný popis..

bkd na ,,0 " nemusi byt zrovna spravne hlavne nech sedi na pripravky. pozeram uhol natocenia aj pred vymenou. kolko pise na volnobeh zohriaty motor? a taktiez by tam ta nula nemala byt stale len ze ,,0.0"
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom