Jaky hybrid pro cca 230Hp??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@r-a-k: 2260tka staci do 200tis. RPM, v serii udajne toci kolem 170tis. RPM.
Jen opakuji, dulezite je dat pozadavek na vyvazeni na vyssi spektrum (definovat) a tisk protokolu (pripadne zaslani emailem), protoze se nejedna o beznou zalezitost. Jinak s tiskarnou tam problemy obcas maji, to vim a uprimne receno nechapu, proc uz si neporidej lepsi.
Nicmene clovek se musi pripadne trosku obrnit trpelivosti, protoze ono to dovyvazovani je dost nevdecna prace. Clovek na tom stravi kupu casu a vyfasuje za to z naseho pohledu hodne ale z jeho pohledu (kdy by za stejnou dobu repasovanim vydelal vice) malo.
Dle prislibu prikladam protokol z vyvazeni GTB2260VK z Mouchovy Fabie:

Jen opakuji, dulezite je dat pozadavek na vyvazeni na vyssi spektrum (definovat) a tisk protokolu (pripadne zaslani emailem), protoze se nejedna o beznou zalezitost. Jinak s tiskarnou tam problemy obcas maji, to vim a uprimne receno nechapu, proc uz si neporidej lepsi.
Nicmene clovek se musi pripadne trosku obrnit trpelivosti, protoze ono to dovyvazovani je dost nevdecna prace. Clovek na tom stravi kupu casu a vyfasuje za to z naseho pohledu hodne ale z jeho pohledu (kdy by za stejnou dobu repasovanim vydelal vice) malo.
Dle prislibu prikladam protokol z vyvazeni GTB2260VK z Mouchovy Fabie:

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemas zac, jeste si vyzadej protokol z vyvazeni, ze ho chces prilozit k turbu nebo ze ho chces poslat na mail - neni to standartni zalezitost a jak se rika "lina huba, hole nestesti" 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Foreste, jen dotaz. Mělo by se každé turbo nechat vyvážit, než se třeba bude chipovat ? Nebo se to dělá jen u nových turbín? Myslím tím třeba VA
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Aha...takže když je z výroby vyvážený a já seženu turbo který má najeto 30tis, tak se znovu na vyvážení dát nemusí?Jarda S. píše:každý turbo je vyvážený z výroby
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To mas pravdu a ja hovorim o dovyvazeni. Jinak Boda to napsal moc dobre, ostatne on patri mezi ty lidi, kteri si tuto moji radu vzali k srdci a sam se presvedcil o tom, ze se to vyplati.Jarda S. píše:každý turbo je vyvážený z výroby
Ja osobne bych si turbo bez dovyvazeni do auta nedal ... a uz vubec ne pouzite.
Priklad z praxe: jeden zdejsi clen prodaval pouzite turbo ze sveho vozu, ktere mu fungovalo. Rikal jsem mu, aby az ho bude prodavat, tak ho dal preventivne na kontrolu at presne vi, v jake je kondici, co presne prodava. Clovek, ktery mu toto turbo vyndaval z auta, zdejsi zkuseny garazmistr rekl, ze to turbo se jevi naprosto v poradku a to dodalo prodejci dostatecnou duveru a turbo prodal.
Nasledne kupec sdelil, ze turbo houka (coz predtim nedelalo) a ze chce bud odstoupit od kupni smlouvy, nebo to dat na kontrolu k Olegovi.
Jinymi slovy, kdyz by mel papir s vyvazenim, tak by mohl daneho kupce poslat do haje se slovy "mas to cerne na bilem a co jsi s tim turbem provadel opravdu nevim ale kdyz slo turbo ode me, bylo v poradku". Takto ma tri moznosti: bez jakychkoli podkladu rici toto a pak jen cekat, kdy se to proti nemu obrati, odstoupit od smlouvy a dosavadni naklady odepsat ze zisku a nebo pristoupit na podminky a podilet se na nakladech za pripadne pokusy a chyby kupce.
... je treba k tomu neco dalsiho dodavat?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pekne napísanéBóďa píše:Hlavně je vyvážené pro sériovou aplikaci.
A ne pro ty naše nesmysly.

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR