Problem s radením na 6q prevodovke FRS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

FMU podla etky nema viko ale je tam opravena pre blesk. Praha
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
dar3cek
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 27 srp 2011, 19:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od dar3cek »

Ahoj jsem z ČR mam ten samej problem :) Lukas6666 muzes mi na sebe poslat kontakt abych se pozeptal co to obnasi ta oprava... penize... a tyhle veci okolo?? potrebuju to mit co nejdrive a jezdit .... diky moc za rychlou odpoved ....
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Budu brzy dělat spojku a chci se pod víčko taky podívat...někde na začátku jsi psal něco o opravné sadě, kterou pošleš...Co to obsahuje, cena..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Honza HQ
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 dub 2007, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza HQ »

Ahoj, mám také problém s hučením (jako přímé zuby) 5, po zařazení,
jinak řadí dobře, Sharan 05, 96KW.
Našel jsem odkaz na p. Sixtu (maník co dělá převodovky celý život, závodní, snad i řeší reklamace pro škodovku), link:
http://www.prevodovky-sixta.cz/opravy-m ... prevodovek
Přesně tam popisuje zde uvedený způsob opravy, nelichotivě,
no hlavně, že tu vůli způsobuje nenamazaná lamela na té předloze (drážkování).
Proto se ptám všech:
Jak dlouho oprava na autě vydržela, pouze vymezení axiální vůle podložkou?
Co s tou radiální vůlí, jak na ní, z venku?

Díky za zkušenosti
Honza
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Já to vyřešil cca 8x tuknutím po obvodu dulčíkem do ALU obalu těsně vedle ložiska.Ložisko se protáčelo, vule rukou nepoznatelná..Pokud je už šišatá díra je to vf...Za pár tkm na to mrknu..každopádně lepší jak dávat 8 nebo kolik.Na to muže dojít vždy.. ;) Jeden zdejší člen mě ještě napovídal zajištění červíkem.Vrtnout obal až k ložisku a dát na závit červa.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Honza HQ
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 dub 2007, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza HQ »

Já bych se červa z boku bál, zmáčkneš vnější
kroužek = ložisko se vysype.
U 2t motorů je kuličkové ložisko na klice
proti pootočení zajištěné čepem z boku
( podobně jak jsi popsal ten šroub ),
jen jak to na autě provést?
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

To co popisuješ se mě stalo s ložiskem do RC modelu...Tam sem ho rozmačkl pidi kleštičkama při dolování, ale to mělo stěnu asi 0,25mm :) tohle ložisko jen tak nezmáčkneš, není to žádnej prcek.. ;) Leda by jsi tam udělal závit nevím M 20 :D
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
peterka50
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 led 2013, 20:04
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peterka50 »

To sa stáva inak dosť často
Hrávam aj hry aj na www.plushry.sk alebo kupujem šperky swarovski a náušnice na https://www.swarovski-elements.sk/img/s ... 292602.jpg
kludas69
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 22 led 2013, 19:34
Odpovědi: 0
Bydliště: turzovka

Příspěvek od kludas69 »

povie mi niekto ako funguju opravene prevodovky s odstupom času,myslim tym to vypodlozenie loziska cez gumove vicko,asi najviac ich tu opravuje lukas,skoda že mna deli dialka a mam ten isty problem.dik
ilmekaniko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 bře 2013, 20:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od ilmekaniko »

Nazdar Páni.
Mám taký problém s prevodovkou GQN. Kúpil som prednedávnom Touran 1.9 TDI a od začiatku za studena idú ťažko zaradiť R., 1., 2. a 3. Keď sa prevodovka zahrieva ide ľahšie a ľahšie až ide úplne super. Mám čerstvo vymenenú dvojhmotu s lamelou s prítlačným kotúčom aj s ložiskom a prevodovku po repase. Origo olej v prevodovke. V prevodovke sa nič nenašlo. Žiadna vôla, ani v osadení ložísk. Kinematika by mala byť tiež OK. Nechápem to. Vozil som sa aj na iných VW ale takto ťažko nešli rýchlosti ani na jednom. Ďakujem za rady (hm)
Naposledy upravil(a) ilmekaniko dne 16 bře 2013, 22:17, celkem upraveno 1 x.
Touran 1.9 TDI 2004
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Taky mám ten samý problém po výměně origo oleje za 1800Kč. Ten původní nebyl ta řídky. Myslím,že jsi to sedne přez léto,ale jestli na něco přijdeš,tak dej vědět :-D
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
dar3cek
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 27 srp 2011, 19:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od dar3cek »

Ahoj,mám naprosto ten samej problém s převodovkou jako tady píšete skoro všichni... ale bohužel borce ze SL mám maličko z ruky :( jsem od Prahy,neděláte to tady někdo? nebo nevíte o někom?? prosím o jakou koliv radu a pomoc...děkuju! :)
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 453
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
precetl jsem diskuzi a mam podobny problem. Zaridim cokoliv a lehce, ale pouze 1 (jednicku) tezko vytahuji, jako by se tam zasekla (nic neskripe ani nehuci). Muze to byt stejny problem, jak se tady popisuje? Nebo to muze byt tahlo? Prevodovka byla venku (repas) 6Q DQS original olej od VW, kolik ma nabehano netusim (nehuci do ted bezproblemu). Taky mne napadlo, jestli to nemuze delat malo oleje o vikendu ho chci zkontrolovat. Vypinaci lozisko nove a jehlove co je v setrvaku taky.

Auto Audi A6 4B 110kw AKN 2,5TDI
Diky za rady Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 453
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
nikdo nic? Jeste jsem si vsiml, ze vyradim bezproblemu, kdyz seslapnu spojku a protocim motor, nebo protocim motor na 1, kdyz nejde vyradit. Muze to delat hridel, ze pri jinem uhlu zubu vyradim?
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 453
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Nelze vyradit 1. stupen DQS

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
nikdo nevi? Uz jsem z toho zoufalej.
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“