Leon asv

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Leon asv

Příspěvek od driverdj »

Obrázek
PP764+VB+soft BH
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Nějak málo na takové komponenty..Na to by bohatě stačilo VA+S764..
Octavia II RS
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na druhou stranu se mi líbí, že výkon leze do poměrně vysokých otáček - sympatické.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Aj mne to pride na tie komponenty..slabe
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

třeba to šetřili kvuli spojce jako u mě i když tady je to něco níž
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Braňo určite vie čo robí, ak tam nemá poriadny IC a spojku, tak asi to je dôvod, aby sa o pol roka neprišiel chalan sťažovať, že mu dodrbal auto. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak v tom případě bych ani nejel na chip,když mu chybí pořádný chlazení a spojka.. Když už bych dával toto,tak bych chtěl vidět co to umí..
Octavia II RS
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

tak spojka je seria IC takisto a na komponenty to je slabe ale zatial mi to bohate staci a ked budem chciet viac nebudem musiet menit znova trisky a turbo. Auto ma o predchadzajuceho majitela Top Sport naraznik a seriovy ic na 81kw tak to bohvie ako nechladi na leto musim daco poriesit FMIC
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

Marek77 píše:Na druhou stranu se mi líbí, že výkon leze do poměrně vysokých otáček - sympatické.
V otackach to lieta velmi slusne pri 160km/h plny plyn a auto stale citelne potlaci a krasne ide dalej
sa priznam som necakal ze to pojde takto krasne do otacok a dokonca sa mi zda ze motor stichol oproti serii
Klobuk dole
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ten průběh je učebnicový. V rozmezí otáček 2000-4000 je točivý moment nad 85% maxima, to nemá chybu. A že by to mohlo dát víc, než to dává - to je sice pravda, ale bylo by to jistě na úkor spotřeby, životnosti, možná kouřivosti a navíc by se k tomu muselo řešit pár dalších nezbytností, především spojka. Já bych to takhle nechal a spokojeně jezdil.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

to jo, pěkný průběh... taky aby ne, když se tam to turbo "fláká" ;)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Tu je vidiet tie uskalia ladenia rotacky, podla mna tato sranda stala tak... 1500E a zisk oproti (premapovanej)serii tak 15 koni a 10Nm, cize by som povedal, ze to boli velmi drahe kone
na druhu stranu ked uz boli seriove komponenty pred smrtou,tak preco nie
(sice na cene auta to neprida, ale majitelovi bude sluzit dalsich 15 rokov)
a to ze to neni vysponovane na uplne maximum len prospeje zivotnosti, povedal by som, ze turbo bude mat dlhy zivot (a ak sa ti nezanesie regulacia tak o nom ani nebudes vediet)
by som to zhodnotil tak, ze vykon fajn (vzhladom na SMIC), 320Nm tiez fajn, akurat by ma nenormlane s*alo, ze to na spodku vobec nejde.
osobne by som cakal, ze za tie prachy to bude mat pri 1900 rpm aspon 300Nm.. ved je to diesel, jazdi sa s tym na nizkych otackach, to musi mat ochotu jazdit aj "dole", nabuduce by som tomu venoval trochu vyssiu pozornost... lebo ked si predstavim, ze idem 80 (na 5q.) za autobusom/kamionom, chcem ho predbehnut, dam plny plyn, no a kyym sa to rozguula... by som tych 1500e preklial na mieste (noteeth) (ja viem, ze inteligentnejsi clovek ako ja by podradil (LOL) , ale je to naftak, a naftak by mal mat nejake vlastnosti ... )
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

spodok je na beznu jazdu dostacujuci a na 80ke predbieham na 4ke neviem ako ty. nepotrebujem odrovnat dvojhmotu. s upravou som velmi spokojny
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Podlě mě je tohle to pravé na rotačku ,asi by to šlo i na VA+S764 ale tohe asi ani nekouřne.

Akorát nechápu těch 1500eček ,,,, VB na tuhle aplikaci klidně repas 10t,p+764 7500k soft 5-8t = 900eček
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak mě napadlo, jestli ten maličko "slabší" spodek není způsoben tím velkým turbem. Velké turbo někdy má problém s tím, že mu déle trvá, než se roztočí a naplní.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“