Tu je vidiet tie uskalia ladenia rotacky, podla mna tato sranda stala tak... 1500E a zisk oproti (premapovanej)serii tak 15 koni a 10Nm, cize by som povedal, ze to boli velmi drahe kone
na druhu stranu ked uz boli seriove komponenty pred smrtou,tak preco nie
(sice na cene auta to neprida, ale majitelovi bude sluzit dalsich 15 rokov)
a to ze to neni vysponovane na uplne maximum len prospeje zivotnosti, povedal by som, ze turbo bude mat dlhy zivot (a ak sa ti nezanesie regulacia tak o nom ani nebudes vediet)
by som to zhodnotil tak, ze vykon fajn (vzhladom na SMIC), 320Nm tiez fajn, akurat by ma nenormlane s*alo, ze to na spodku vobec nejde.
osobne by som cakal, ze za tie prachy to bude mat pri 1900 rpm aspon 300Nm.. ved je to diesel, jazdi sa s tym na nizkych otackach, to musi mat ochotu jazdit aj "dole", nabuduce by som tomu venoval trochu vyssiu pozornost... lebo ked si predstavim, ze idem 80 (na 5q.) za autobusom/kamionom, chcem ho predbehnut, dam plny plyn, no a kyym sa to rozguula... by som tych 1500e preklial na mieste

(ja viem, ze inteligentnejsi clovek ako ja by podradil

, ale je to naftak, a naftak by mal mat nejake vlastnosti ... )