BMW 330dA pouze soft

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

BMW 330dA pouze soft

Příspěvek od mvolesko2 »

uplne seriove auto vcetne DPF, na silnici turbo zabira od 1200ot klasicka GT2260VK
s vyndanym DPF by se mel zlepsit hlavne vrsek pres 3500


Obrázek
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

slušný, základ je teda e46 150kw?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

asi e90 :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

aha, přelíd jsem těch 230k v grafu... takže základ je ta novější 170kw :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ta převodovka je špatně, nebo ne?

Kolik najeto po úpravě? Jak to snáší DPF?
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Andre píše:Ta převodovka je špatně, nebo ne?

Kolik najeto po úpravě? Jak to snáší DPF?
proc by mela byt spatna ? prevodovka bez problemu, vyrobce ZF proti audi automatum funguje lepe, je to mereny na 5st aby to nehrabalo na valci a nez se to nafoukne tak to z tech malejch otacek utece

filtr ma najeto 205000km kdyz sem auto koupil melo 184000 a byla tam zapsany chyba ze filtr je na konci zivotnosti a auto nemelo ani 230koni na seriovej soft, ale regenerace na brzde problem vyresila a chyba uz se neobjevila od ty doby

pro zajimavsot kdyz se do vejfuku sahne bilou rukavici je temer neznatelne umazana, proti treba A4 3tdi DPF se stejnema km kde jsou videt na bili rukavici cerny saze, jen prstem se rozdil nepozna
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Myslel jsem to tak, že na grafu je uvedeno, že to máš manuál....
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

Andre píše:Myslel jsem to tak, že na grafu je uvedeno, že to máš manuál....
jj to je jen v nastaveni kvuli dobehovy zkousce protoze u automatu nestihnes vyradit (vyslapnout spojku u manualu) tak je tam veci cas kvuli dobehovy zkousce
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..nema ta prevodovka limit okolo 600nm ?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
LadisV6
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 26 led 2013, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od LadisV6 »

v aute jsem jel, jede fakt dobre 8)
SEAT
1.6 16V - SOLD
2.0 TFSi - SOLD
2.8 V6 - SOLD
1.9 TDi ARL
2.8 V6 zase doma
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od parik »

kolik to melo Nm pred zmenou?
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

parik píše:kolik to melo Nm pred zmenou?
495 tusim byla odmerena serie
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Do 3000ot. to musi chodit krasne ale po 3000 je to bieda, som zvedavy co spravi odstranenie DPF. Takto to nevyzera ze by sa to chcelo nechat tocit az do 5000 ako stare BMW
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

jj, 420Nm v 4500ot je ubohý (LOL) (sarkasmus)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Jayson píše:jj, 420Nm v 4500ot je ubohý (LOL) (sarkasmus)
Tak cislo je to pekne, ale ked vidis ze od 3200otacok vykon skoro vobec nerastie a vykon na koleod tych 3200 pada tak si myslim ze sa tomu moc do otacok chcet nebude
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“