favo píše:Golf IV 2001 highline a také se po zapnutí bufíku hodí do posledního režimu před vypnutím klíčku s tím, že na displeji navíc svítí HE.
HE? to co je?
Jako tyhle starsi auta do cca 2004 vyroby maji jiny klimatroniky, tam to pry jde snadno zapojit. ale tyhle novy maji CAN a asi teda neni jine reseni nez pouzit bud nejaky CAN modul a nebo zmíněny IPCU a roztačet jen ventilator....
Tak pani potrebuju poradit kde hledat mam A6/03 avant (maxidot) a stojim pred otazkou ovladani webasta pres palubni PC. Na kterem pinu hledat + pro sepnuti topeni?
favo píše:Golf IV 2001 highline a také se po zapnutí bufíku hodí do posledního režimu před vypnutím klíčku s tím, že na displeji navíc svítí HE.
HE? to co je?
Jako tyhle starsi auta do cca 2004 vyroby maji jiny klimatroniky, tam to pry jde snadno zapojit. ale tyhle novy maji CAN a asi teda neni jine reseni nez pouzit bud nejaky CAN modul a nebo zmíněny IPCU a roztačet jen ventilator....
Nepovím Ti co to HE znamená, ale prostě se tam objeví tuším na pozici kde je normálně venkovní teplota.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Kluci jak utesnit dmychadlo?Prisla mi sada tesneni ale misto papiroveho je tam tesneni gumove a to ma vystupky do drazky.Asi na nejake novejsi topeni.Resilto nekdo?Zkusit oriznout ty vystupky nebo radsi udelat z klingeritu...
ja osobne jsem to neresil. ale upravou gumovyho nic nezkazis kdyz ho nebudes vracet do kramu. ale naco klingerit drahej. staci i obyč papirova čtvrtka tvrda o poradny tloustce. ja rozebiral bw50 a mam ten dojem ze u dmychadla nebylo zadne tesneni ani papir
Tak u mne se zazrak taky nekona a stale netopim.Dal jsem novou svicku vsechno poradne vycistil zapojil a diag porad pise KO flame detector.Hned po zapnuti a nacteni hodi tuto chybu...Takze s nejvetsi pravdepodobnosti KO jednotka.Spravuje je nekdo nebo je jeste i jine reseni nez kupovat novou za 7000 kc?