
BMW 330dA pouze soft
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Jazdil som na E46 330D a to islo krasne a malo podobne parametre ako tu:
http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 8Nm_01.jpg
Takze to mam s cim porovnat
http://www.profituning.sk/profituning2/ ... 8Nm_01.jpg
Takze to mam s cim porovnat

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
No ja si myslim ze torgan ma pravdu.Ono ide oto ze zo zaciatku to riadne zatiahne a potom ako uz vykon nestupa ale samozrejme ztratovy vykon narasta na prevodovke a kolesach... klesa vykon a ty pocitujes akoby s otackami stracalo auto chut.Proste zrychluje ale je to take nudne.Nieco ako ked na 1.9 dole natlacis krutiak a hore to uz nevladze dole zatlaci do sedaciek pri 2000 a od 3000 uz vedne.Ked sa zvezies sniecim comu stupa vykon az do 4200 ot pochopis ocom sa tu diskutuje.Potom je radost aj take auto tocitJayson píše:To, že neroste ale neznamená, že se mu nechce..myslim, že se potřebuješ svézt v takovém autě

VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
A prave preto by si mal presne vediet ocom sa vravi.A len si typnem od akych otacok to vtom benzine zacina byt prave terno?Moj odhad cca 4 000 potom to uz musi fajne uhanat.Jayson píše:Momentálně se vezu něčim, kde výkon stoupá až k 7300ot![]()
předtim jsem měl ibizu s jenom 160hp a taky měla dost plochý výkon a že by se nechtěla točit, to říct nemůžu
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
je fakt ze od 3500 uz je to takovy jalovy proti treba 335d s 360konema
, po 4500 uz to fakt nejede a ani nema
jinak uz sem mel hodne aut a muzu srovnavat tak treba v primce to jede lip nez impreza STI 2009 s 340konema
nebo moje bejvala A3 R32 a 260konema manual jede do 160 cca stejne a pak uz straci
prome je dulezity ze se da kdy koli drzet plnej jet 270kmh a pritom mit EGT910°C jinak tlak turba je o 0.18bar veci nez v serii

jinak uz sem mel hodne aut a muzu srovnavat tak treba v primce to jede lip nez impreza STI 2009 s 340konema
nebo moje bejvala A3 R32 a 260konema manual jede do 160 cca stejne a pak uz straci
prome je dulezity ze se da kdy koli drzet plnej jet 270kmh a pritom mit EGT910°C jinak tlak turba je o 0.18bar veci nez v serii
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
Ono sa to dost zle vysvetluje kedze tu je krutiak velmi vysoky a tak ten pocit ked zacne klesat vykon nieje az tak citelny.Itak verim ze to auto taha dobre a ak sa da DPF prec a mozno by sa este upravil vyfukovy system od turba az dozadu mozno by po 3400 ot ten vykon este stupal do tych 4000 - 4200 a to auto by sa uplne inak vytacalomvolesko2 píše:je fakt ze od 3500 uz je to takovy jalovy proti treba 335d s 360konema, po 4500 uz to fakt nejede a ani nema
jinak uz sem mel hodne aut a muzu srovnavat tak treba v primce to jede lip nez impreza STI 2009 s 340konema
nebo moje bejvala A3 R32 a 260konema manual jede do 160 cca stejne a pak uz straci
prome je dulezity ze se da kdy koli drzet plnej jet 270kmh a pritom mit EGT910°C jinak tlak turba je o 0.18bar veci nez v serii

VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
možná vstřiky už budou mít něco za sebou, mám najeto podstatně méně, ale ten samý problém, málo nafty ve vyšších otáčkách.Torgan píše:Tak cislo je to pekne, ale ked vidis ze od 3200otacok vykon skoro vobec nerastie a vykon na koleod tych 3200 pada tak si myslim ze sa tomu moc do otacok chcet nebudeJayson píše:jj, 420Nm v 4500ot je ubohý(sarkasmus)
nafty je dost, je ubrana schvalne aby bylo maly EGT a byla zachovana funkcnost DPF
problem je ze ta 2260 je docela maly turbo na trilitr, kdyby se ubral ten stred tak vykon bude do konce stoupat, takhle je bezbecne vyuzitej potencial turba a tak nestoupa
v serii taky nestoupa tam je treba max vykon 230koni okolo 3700 a pak jde dolu
problem je ze ta 2260 je docela maly turbo na trilitr, kdyby se ubral ten stred tak vykon bude do konce stoupat, takhle je bezbecne vyuzitej potencial turba a tak nestoupa
v serii taky nestoupa tam je treba max vykon 230koni okolo 3700 a pak jde dolu
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 240
- Registrován: 03 kvě 2007, 21:21
- Bydliště: Nekde na Vysocine
suprmvolesko2 píše:sem teda natocil jak se tomu nechce do otacek nad 3500![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4Rcx2CIi35k
