Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Sayllo píše:
Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti :D
no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Řiď se podle intervalu. Pokud máš pochybnosti, řemen vyměň .. Není to zas taková čára přes rozpočet.. Já vždycky dodržuju interval a nikdy sem neměl problém.. V mém okolí jsem zažil prasklý rozvoďák jen jednou a to u svého kamaráda, kterému rupnul ve 150000 tisících na golfu TDI ... ale řemen byl ještě z fabriky :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

U auta za 100tis je zbytešné to pokoušet. Ale u auta za 10 se to opravdu nevyplatí.
Vašek
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 01 úno 2006, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek »

Na ALH řemen vyměněn ve 120 tis a pak nic. No a vydržel do 342 tis než prasknul ve 150 km/h na dálnici. (LOL)
Škoda Octavia Combi Rider 1,9 TDI /ALH 66 KW 2004
VW Golf Sport 2.0 TDI GTI look /BMM 1?? KW 2006
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Na řemen je 5 nebo 6 let?
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Toncek píše:
Sayllo píše:
Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti :D
no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí
Nie, pokazit tym nic nepokazi, ale nech najpr kuka na ubehnute KM a potom nech zvazuje nejake pohlady pod dekle...
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

STIB píše:Na řemen je 5 nebo 6 let?
Na řemen by mělo být 5let nebo interval,kterej je udanej v kilometrech!
Ty intervaly jsou jak u kterýho motoru,někde 90000km někde 120000km a teť je velká móda 150000km u řemenu s teflonovým filmem. :) Mám ho tam teť taky,ale 150tis. ho tam určitě nenechám.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jericho-3 píše:Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou... :)
Navalia ti sadu s uplne ineho auta, novu krabicu zo skladu a mozes si ist piskat.

Co nevidim v dnesnej dobe, neverim.
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Proto obcházím servise kurevským obloukem a kde si nevím rady sám,tam to řeším přes lidi,kteří se vyznají a mají potřebnou praxi.
Hromada autodílů se dá koupit na netu za poloviční ceny,než je prodávají servisy,chápu,že si chce každej vydělat,ale říct si za výměnu rozvodů v autorizáku škoda 16000,- u soukromníka 12000,- a ve finále to udělat za 5000,- tak to už je docela nálož. O spojkách,turbech,čerpadlách atd. se nebavím vůbec.
(wallbash)
Lituju,každýho kdo musí navštěvovat tyto servise. :(
Každopádně znám i několik slušnejch borců,co mají autodílnu a neměl jsem v minulosti s nima žádnej problém,když jsem něco potřeboval. Všechno je o lidskosti a profesionalitě! ;)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Luboss.cv
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 lis 2010, 17:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Luboss.cv »

když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:
Do rozvodů se vyplatí investovat určitě! INA není špatná kladky jsou myslím jedny z nejlepších a řemen bude asi jinej výrobce. Nedávno sem viděl sadu INA na octávku a řemen byl přebal DAYCO,jestli se nepletu.
Co se týče práce pro zkušenýho mechoša,tak je to diskutabilní,nesmí se nic vykurvit jinýho při demontu nebo narazit na jinej problém.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Vyjádří se nějakej profík jak je to s diagnostikovváním načatého,odcházejícího nebo už těsně před smrtí napínáku řemene u ASZ (r.03/2003) kdy měnit, kdy to +- odchází, mám tedˇnajeto 240tkm - rozvody mě tedy čekaj dle intervalu v 270tk,
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:
To čo zručný mechanik zvládne za 2 hodiny ,to mne trvalo 10 hodín . Je však jasné , že takto by som sa neuživil !!
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zvykne sa používať kombinácia INA kladka a Dayco remeň.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“