no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazíSayllo píše:Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmestiToncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Řiď se podle intervalu. Pokud máš pochybnosti, řemen vyměň .. Není to zas taková čára přes rozpočet.. Já vždycky dodržuju interval a nikdy sem neměl problém.. V mém okolí jsem zažil prasklý rozvoďák jen jednou a to u svého kamaráda, kterému rupnul ve 150000 tisících na golfu TDI ... ale řemen byl ještě z fabriky 

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
Nie, pokazit tym nic nepokazi, ale nech najpr kuka na ubehnute KM a potom nech zvazuje nejake pohlady pod dekle...Toncek píše:no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazíSayllo píše:Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmestiToncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Na řemen by mělo být 5let nebo interval,kterej je udanej v kilometrech!STIB píše:Na řemen je 5 nebo 6 let?
Ty intervaly jsou jak u kterýho motoru,někde 90000km někde 120000km a teť je velká móda 150000km u řemenu s teflonovým filmem.

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou... 

nepropadat panice...
Navalia ti sadu s uplne ineho auta, novu krabicu zo skladu a mozes si ist piskat.jericho-3 píše:Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou...
Co nevidim v dnesnej dobe, neverim.
Proto obcházím servise kurevským obloukem a kde si nevím rady sám,tam to řeším přes lidi,kteří se vyznají a mají potřebnou praxi.
Hromada autodílů se dá koupit na netu za poloviční ceny,než je prodávají servisy,chápu,že si chce každej vydělat,ale říct si za výměnu rozvodů v autorizáku škoda 16000,- u soukromníka 12000,- a ve finále to udělat za 5000,- tak to už je docela nálož. O spojkách,turbech,čerpadlách atd. se nebavím vůbec.
Lituju,každýho kdo musí navštěvovat tyto servise.
Každopádně znám i několik slušnejch borců,co mají autodílnu a neměl jsem v minulosti s nima žádnej problém,když jsem něco potřeboval. Všechno je o lidskosti a profesionalitě!
Hromada autodílů se dá koupit na netu za poloviční ceny,než je prodávají servisy,chápu,že si chce každej vydělat,ale říct si za výměnu rozvodů v autorizáku škoda 16000,- u soukromníka 12000,- a ve finále to udělat za 5000,- tak to už je docela nálož. O spojkách,turbech,čerpadlách atd. se nebavím vůbec.

Lituju,každýho kdo musí navštěvovat tyto servise.

Každopádně znám i několik slušnejch borců,co mají autodílnu a neměl jsem v minulosti s nima žádnej problém,když jsem něco potřeboval. Všechno je o lidskosti a profesionalitě!

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

když jsme u toho šetření
vyplatí se investovat
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika 


Kód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html

Do rozvodů se vyplatí investovat určitě! INA není špatná kladky jsou myslím jedny z nejlepších a řemen bude asi jinej výrobce. Nedávno sem viděl sadu INA na octávku a řemen byl přebal DAYCO,jestli se nepletu.Luboss.cv píše:když jsme u toho šetřenívyplatí se investovat
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanikaKód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
Co se týče práce pro zkušenýho mechoša,tak je to diskutabilní,nesmí se nic vykurvit jinýho při demontu nebo narazit na jinej problém.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

Vyjádří se nějakej profík jak je to s diagnostikovváním načatého,odcházejícího nebo už těsně před smrtí napínáku řemene u ASZ (r.03/2003) kdy měnit, kdy to +- odchází, mám tedˇnajeto 240tkm - rozvody mě tedy čekaj dle intervalu v 270tk,
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
To čo zručný mechanik zvládne za 2 hodiny ,to mne trvalo 10 hodín . Je však jasné , že takto by som sa neuživil !!Luboss.cv píše:když jsme u toho šetřenívyplatí se investovat
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanikaKód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.