Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

[quote="slovacek.milos"][quote="maximumdany"]pocuvaj milos;


názor je zajímavý ale kdybys třeba napsal co se na tom lukasu kazí co je tam stále problémové, co to je ta sračka,

dávkovač pístky, deska, hlava, ovládací ventily,čerpadlo, :?[/quote

To by velmi zaujimalo aj mna ;) ,snad sa najde niekto,kto rozumie tym Lucasom.Zatial ich kazdy len meni.
TesákPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2012, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

sharan

Příspěvek od TesákPce »

Trochu se nam oteplilo, tak jsem do Sharana trochu riznul vyjetackem.
Jsem zvedav, jak povrni.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bahno píše:Zatial ich kazdy len meni.
45O.OOO mám na lukasu, ta páčka s kloubkama byla už tak KO že upadla, a střelilo gufero, čerpadlo čerpalo sajraty všeho druhu,
kolem mě jezdí i ke mně jezdí pár feld s lukasama,

moje čeradlo časem pude ven dal jsem turbo a musí přijít i turbo čerpadlo jinak to nejede jak má

;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Bohuzel, ja jsem minuly tyden videl, ze Lucas jde nejak divne, jel jsem Brno pres Buchlovske a jak jsem rezal zatacky a mel jsem uz malo nafty, tak si v nejprudsich dlouhych stoupanich cucal vzduchu. V nesovicich jsem nabral, Brno normal dojel. A na druhy den po startu chcipl, houpal se volnobeh, druhy den taky chcipl po startu, ted vypada, ze se z toho vylecil, ale nevim nevim ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Bohuzel, ja jsem minuly tyden videl, ze Lucas jde nejak divne, jel jsem Brno pres Buchlovske a jak jsem rezal zatacky a mel jsem uz malo nafty, tak si v nejprudsich dlouhych stoupanich cucal vzduchu. V nesovicich jsem nabral, Brno normal dojel. A na druhy den po startu chcipl, houpal se volnobeh, druhy den taky chcipl po startu, ted vypada, ze se z toho vylecil, ale nevim nevim ;)
mi třeba nesvítí kontrolka paliva, a když palivo dochází tak mám vysoký volnoběh kdybych auto chcípl nenatočím, ale auto klidně dojede 2O km k benzince,
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

slovacek.milos píše:
bahno píše:Zatial ich kazdy len meni.
45O.OOO mám na lukasu, ta páčka s kloubkama byla už tak KO že upadla, a střelilo gufero, čerpadlo čerpalo sajraty všeho druhu,
kolem mě jezdí i ke mně jezdí pár feld s lukasama,

moje čeradlo časem pude ven dal jsem turbo a musí přijít i turbo čerpadlo jinak to nejede jak má

;)
Tiez som mal tu packu stiahnutu pruzinkou,aby to neviklalo :) ,potak som mal nastaveny presne a stejne otacky lietali.Takisto pri brzdeni motorom tento zacal vibrovat,akoby chcel vyletiet z kasne.Kolko mal stary motor nalietane netusim,ale bolo toho moc.Tento druhy motor bolo treba len postelovat na gulatinku,s potakom bolo treba pohnut o 0.2V a beha paradne.Kolko mas nastavene tlak na turbe,ked mas cerpadlo bez pridavaca?Poznat to turbo?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si najdi téma felicia TD tam to všechno najdeš mám to turbo oničem musí tam být i turbo čerpadlo, to mám zas nemohu najít trubky v tom mím bordelu,

TD s lukášem nede stejně možná hůře, turbo hvízdá tlačí ale že bys musel si držet jazyk aby ti nazapadl při akceleraci to nehrozí

jinak řešit houpání motoru potákem je blbost
na houpání motoru je tam šroubek s páčkou a je potřeba seřídit volnoběžné otáčky na hodnotu 92O až 96O
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

To ma zaujimalo,ze ako to ide len s turbom.Ked som dal turbo na mercedesa,bolo treba pridat na nafte.aby turbo malo zmysel.Lenze na malych otackach hulilo ako stara Tatra.Aj zaber odspodu bol horsi,ako bez turba.potom som stiahol tlak na 0.3 Atm.To uz tahalo lepsie,ale zas vyskocila ojnica. :( .Tak som dosiel k nazoru,ze dat len turbo bez cerpadla sa neoplati.Nepravidelny volnobeh som neriesil potakom,ten so mlen nastavil,ako ma byt.Myslel som,ze to robia vybehane klbiky na tej kratkej tycke,tak som ich stiahol pruzinkou,ale to nepomohlo.Zvysenie volnobehu na 1000 nepomohlo tiez,tak som vydedukoval,ze je chyba dnu v cerpadle.Ale este som nemal cas ho rozkuchat.Dal som na tvoju radu a zohnal som iny motor.Tam som len nastavil rozvody a potak a fakci v pohode.Olej neberie.tak som spokojny.Ale stejne ma zaujima,co odislo v tom starom cerpadle.Volnobeh tarokoval,aj ked som tlacil naftu do cerpadla inym cerpadlom.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to ti pojede dycky na cypa když přidáš nafty,

nafta se musí řídit podle tlaku turba
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

To je mi jasne,preto som sa cudoval,ze si k turbu nedal aj cerpadlo s korektorom.Na Patrolovi mam tiez turbo s radovym cerpadlom bez korektora,ale turbo tam tlaci len o.2 atm.Tak to na 3.3 litrovom motore pridava len zo 10 kW.
lamberet2563
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 06 bře 2013, 13:22
Odpovědi: 0
Bydliště: častkovce 91627

Příspěvek od lamberet2563 »

nazdar sem tu novi a chcel bi som nieco veiet o tich filtroch ako to co najjemnejsie filtrovat ten vyjetak abi to neposkodilo cerpadlo...na kolko micronu to treba filtrovat. mam mercedes w124 300d chodil som na vyjetak ale asi som ho slabo filtroval tak po 3000-4000km cerpadlo k.o. (LOL) (wallbash)
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Stačí aby jsis přečetl tohle téma a budeš mít jasno.. Z toho co jsem zde na fóru vyčetl od zkušených a vypozoroval u sebe a známých. Špatně filtrovaný ti za pár tisíc oddělá čerpadlo,bude pořád zacpávat filtr, karbonovat v motoru, a oddělávat svíčky. Dobře filtrovaný a naředěný benzinem, nebo e85 plus adetiva bude pořád černý jako bota, bude ti pořád likvidovat žhaviče, ale čerpadlo ti vydrží rozhodně déle a už se to hodně vyplatí, pokud máš levné díly a uděláš si opravy doma sám .. Jediné co jsem odpozoroval a je podle mého rozumné, je bud filtrovat co nejlépe třeba tlakově vodním čerpadlem a vodním filtrem na 5 (1) mikronu, nebo odstředěním a ředit 1:2 s naftou,bionaftou, pak by velké a časté problémy u w124, navíc 300d být nemuseli.. Jestli máš vyjeťáku hodně, levně nebo zadarmo, filtruj co nejlépe, řeď 10%-20% e85, adetiva dle výrobce a čekej až co odejde, a opravuj, určitě se ti to finančně vyplatí.. Místní filtrují vyjeťák na 125, 190 mikronu, ale to se mi zdá málo.. Ptal jsem se u místní benzinky a v létě filtrují naftu na 30mikronu a v zimě 60 mikronu aby zachovali rozumný průtok.. Takže dobré filtrování beru pod 60 mikronu..
lamberet2563
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 06 bře 2013, 13:22
Odpovědi: 0
Bydliště: častkovce 91627

Příspěvek od lamberet2563 »

a co tak to filtrovat prez palivovi filtr na liazku je hrebsi a jemni-ph4 tusim to je kolko mikronu nevis....lebo jeden filtr stoji asi 2,30€ to neni az tak moc....vyjetaku mam dost a zadarmo od znamich,su radi ze sa toho zbavia (crazy) .zhavice mi na 124 raz odisli ale som vimenil pouzivane a do teraz idu....no problem s nimi :D :D
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Přes liaz filtr spousta lidí filtruje použitý fritovací olej.. Pokud chceš jezdit na vyjeťák, musí se to filtrovat co nejlépe. Na internetové aukci jsem celou sestavu na filtrování postupně koupil za pár stovek z druhé ruky, pouze jsem koupil nové vložky do filtru za 80kč a mám to bez patlání. Z plného barelu to samo nasaje, prožene filtrem do druhého barelu a mám to za pět minut hotové. Navíc si pak hotovou směs paliva tímto způsobem rovnou čepuju do nádrže. Do namixovaného barelu dám sací hadici, druhou do nádrže a za pár minut mám natankováno bez stání s kanystrama atd ( a vlastně podruhé filtrované kdyby mi tam při mixování spadlo nějaké to slítko.... Tímto vodním čerpadlem a filtrem jsem si ušetřil hromadu práce..
lamberet2563
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 06 bře 2013, 13:22
Odpovědi: 0
Bydliště: častkovce 91627

Příspěvek od lamberet2563 »

dik za radu ale napis presne aky je to filter z coho to je.....a ten z liaz nestaci ten jemny to je malo ci
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“