A6 allroad nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

A6 allroad nejede

Příspěvek od michal600 »

jde o motor 2.5 V6 tdi (rotačka). nejde nastartovat. natlakuje se palivová soustava a chytne, pojezdí se tak 10 km bez problémků, vypne se motor a po 10 minutách nejde nastartovat. znova natlakovat a jede, nechá se zas odstavený a nejede. Prostě furt dokala.

filtr měněn i s ventilem, jinak všude sucho, žádný únik nafty. v průhledné hadičce je nafta bez bublin. tak nevím kde je problém
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

zkus vyměnit všechny přepadové hadičky za nové, mohou vypadat ze jsou dobré a pod úpletem mohou přisávat
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo dík provedu až bude hadička
20bad
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 úno 2009, 00:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 20bad »

ještě mi není jasné jak tlakuješ tu palivovou soustavu, víš že to nemá podávací čerpadlo a rotační čerpadlo si naftu nasává podtlakem samo?Já jen aby jste to netrápili než to opravíte ať neodděláte to čerpadlo
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

pravdepodobne samo cerpadlo.
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

nene. odpojí se přívod do čerpadla za filtrem- nato se napojí expanzka z fabie, nalije se nafta,zavíčkuje napojí se kompresor origo audi natlakuje se max do 1 bar( já dávám 0,5) a jede. tento postup je báječný na odvzdušnění těchto šílených čerpadel. na tento postup jede do 3 minut i smontáží přípravku, což podle příčky tak rychle nikdo neudělá. nemá to čerpadlo v nádrži.

Prostě přípravek VAG 50home
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Ventil v průtokovym šroubu na výstupu z čerpadla ok? Jinak asi nízkotlak v čerpadle...
***VAG,PSA,Renault***
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

ten ventil je na přívodu do čerpadla nebo na zpátečce
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli padne nafta z čerpadla a palivovej filtr s tím termoventilem je 100% ok, tak otestuj čerpadlo jak udrží podtlak vakuovou pumpou, myslím, že bude chyba v něm, už jsem něco podobnýho řešil, nikde nic neteklo a tlak drželo, jakmile jsem ho zkusil na podtlak, luplo v něm a někde si cucalo vzduch
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

to ještě zkusím stím podtlakem, jak připojit a kde zaslepit????

před chvílí sem odpojil jednu zpátečky na čerpadle a z čerpadla ani nekáplo. můj názor je že by mělo něco vytýct, v hadičce byla vydět nafta
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já zaslepil obě hadice a jednu vracečku a druhou jsem to vycucal tou pumpou, má budík, takže bylo vidět jak to nedrží
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo už chápu, zkoušet s naftou nebo bez???
aby to necucla podtlaková pistol, nerad bych ju zkurvil (není moje).
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já tam můžu vložit ještě takovou bandasku ve který se ta nafta zadrží a nejde do pumpy, když to nemáš, tak spíš suchý
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

na přepadech vstřiků jsou 2 zpětné ventily, jeden znich není průchozí ani na jednu stranu.
při 1 baru si trochu ufoukne, to je vše.
že by to byl ten problém s tím zavzdušnováním??

druhý ventil sem ještě nezkoušel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“