článok z pravdy - Silný naftový motor nikdy nepodtáčajte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

mam taky pocit, ze to s tym podtacanim kusok prehanate... ked idem so studenym motorom , hlavne teraz v zime... tak kolko krat nevytocim ani 2000 a uz preradim... taka kludna jazda aby sa zohrial motor. na OCT 1 mam takto najazdenych uz skoro 240 000 a dvojhmota drzi... na podtacanie pod volnobezne otacky si davam pozor, ale tak od 1200 jazdim pravidelne..., ide hlavne o to, podla mna, aby si clovek dokazal dat pozor na take podtacanie, ked sa mu rozklepe cele auto.. lebo aj pri 1500 slapnut plny nerobi problem...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

kevino píše:
Misík píše:Nici sa dvouhmota ked sa chodi na nizkych otackach tak od 1500 do 1800?
hej a na 5 rychlostnom stupni alebo 6. po meste. vtedy je najlepsia spotreba ze ? (LOL)
Anoo, to su jak sa vravi ti milionari co nemaju na plnu nadrz do Thourega (noteeth)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Ludia, s velkym silnym dieslovy motorom sa ma jazdit ako s velkym silnym dieslovym motorom.


Koli podobnym priblble konstruovanym clankov to majitelia nepochopia akosi spravne a vznikaju stoho problemi ako su vsetky dobre auta nahovno a nic nevydrzia.

Dajme tomu ze mate na novy Thoureg ale zgrlite na naftu a nahradne diely a podobne veci, ako to dopadne potom?

,,No, ja by som si ho uz nikdy nekupil, vsetko sa tam sere,,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale tady přeci jde o to, že lidé jsou různí a auto má být udělané tak, aby mu ani debil neublížil. Když nebudu chtít, aby dřel auto studené, dám tam omezení /třeba blokaci na plyn, aby i mohl dát plný plyn, ale musel překonat odpor..psychlogicky to pomůže/, dneska je tolik možností, jak to zařídit. A když nechtějí, aby jezdili na 6 rychlost 30 km/h, taky se to dá ošetřit-třeba ránou /jako u ohradníku / do sedačky-dráty vyhřívání tam jsou ...Nebo ať konstruktéři dají hlavy dohromady a místo píčovin vymyslí nezničitelný dvouhmoták... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jericho-3 píše:Ale tady přeci jde o to, že lidé jsou různí a auto má být udělané tak, aby mu ani debil neublížil. Když nebudu chtít, aby dřel auto studené, dám tam omezení /třeba blokaci na plyn, aby i mohl dát plný plyn, ale musel překonat odpor..psychlogicky to pomůže/, dneska je tolik možností, jak to zařídit. A když nechtějí, aby jezdili na 6 rychlost 30 km/h, taky se to dá ošetřit-třeba ránou /jako u ohradníku / do sedačky-dráty vyhřívání tam jsou ...Nebo ať konstruktéři dají hlavy dohromady a místo píčovin vymyslí nezničitelný dvouhmoták... :)
Super idea a maximalne realizovatelna, ale ako by potom mohli okradat servisy?

Skor by som povedal ze roznorodost ludi je idealna na perfektny kseft. A bude to platiti asi stale a bude sa to len zhorsovat. :(
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Zlata VOLGA-21 mal si len 3 Q
pohol si sa na 2 a siel aj 90 (LOL)

Obrázek
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
Patricius
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 23 pro 2011, 17:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín, SK

Příspěvek od Patricius »

netopier píše:ze kamarata dal pozdravovat motor :) k pozdravu sa pripaja cely zvysok auta
už je z auta nešťastný, a nedá si povedať...2x nepojazdné > motor KO
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, urgi, to byl komfort, krouťák jako blázen, pohodlí , prostě amerika.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“