článok z pravdy - Silný naftový motor nikdy nepodtáčajte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
mam taky pocit, ze to s tym podtacanim kusok prehanate... ked idem so studenym motorom , hlavne teraz v zime... tak kolko krat nevytocim ani 2000 a uz preradim... taka kludna jazda aby sa zohrial motor. na OCT 1 mam takto najazdenych uz skoro 240 000 a dvojhmota drzi... na podtacanie pod volnobezne otacky si davam pozor, ale tak od 1200 jazdim pravidelne..., ide hlavne o to, podla mna, aby si clovek dokazal dat pozor na take podtacanie, ked sa mu rozklepe cele auto.. lebo aj pri 1500 slapnut plny nerobi problem...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Ludia, s velkym silnym dieslovy motorom sa ma jazdit ako s velkym silnym dieslovym motorom.
Koli podobnym priblble konstruovanym clankov to majitelia nepochopia akosi spravne a vznikaju stoho problemi ako su vsetky dobre auta nahovno a nic nevydrzia.
Dajme tomu ze mate na novy Thoureg ale zgrlite na naftu a nahradne diely a podobne veci, ako to dopadne potom?
,,No, ja by som si ho uz nikdy nekupil, vsetko sa tam sere,,
Koli podobnym priblble konstruovanym clankov to majitelia nepochopia akosi spravne a vznikaju stoho problemi ako su vsetky dobre auta nahovno a nic nevydrzia.
Dajme tomu ze mate na novy Thoureg ale zgrlite na naftu a nahradne diely a podobne veci, ako to dopadne potom?
,,No, ja by som si ho uz nikdy nekupil, vsetko sa tam sere,,
Ale tady přeci jde o to, že lidé jsou různí a auto má být udělané tak, aby mu ani debil neublížil. Když nebudu chtít, aby dřel auto studené, dám tam omezení /třeba blokaci na plyn, aby i mohl dát plný plyn, ale musel překonat odpor..psychlogicky to pomůže/, dneska je tolik možností, jak to zařídit. A když nechtějí, aby jezdili na 6 rychlost 30 km/h, taky se to dá ošetřit-třeba ránou /jako u ohradníku / do sedačky-dráty vyhřívání tam jsou ...Nebo ať konstruktéři dají hlavy dohromady a místo píčovin vymyslí nezničitelný dvouhmoták... 
nepropadat panice...
Super idea a maximalne realizovatelna, ale ako by potom mohli okradat servisy?jericho-3 píše:Ale tady přeci jde o to, že lidé jsou různí a auto má být udělané tak, aby mu ani debil neublížil. Když nebudu chtít, aby dřel auto studené, dám tam omezení /třeba blokaci na plyn, aby i mohl dát plný plyn, ale musel překonat odpor..psychlogicky to pomůže/, dneska je tolik možností, jak to zařídit. A když nechtějí, aby jezdili na 6 rychlost 30 km/h, taky se to dá ošetřit-třeba ránou /jako u ohradníku / do sedačky-dráty vyhřívání tam jsou ...Nebo ať konstruktéři dají hlavy dohromady a místo píčovin vymyslí nezničitelný dvouhmoták...
Skor by som povedal ze roznorodost ludi je idealna na perfektny kseft. A bude to platiti asi stale a bude sa to len zhorsovat.
už je z auta nešťastný, a nedá si povedať...2x nepojazdné > motor KOnetopier píše:ze kamarata dal pozdravovat motork pozdravu sa pripaja cely zvysok auta
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz

