Turbo - neuznana reklamacia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

BOla to zanesena regulacia (po 2000km!)
1.9jtd 77kw
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

DutchDixon píše:BOla to zanesena regulacia (po 2000km!)
Co konkrétně? Přidíraly se lopatky na těch čepech?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

tie sipky sa vobec nehybali iba niektore
1.9jtd 77kw
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

kludne môžu byť vstrekovače KO ..... po vyčistení ich daj na skušku, ako rozprašuju. mal som desiatka auto čo aj po vypodloženi turba do 5000 tuhe.
po oprave vstrekovačov a čerpadiel už v poriadku ....
poprípade diera v IC alebo sacích hadiciach . osobne ani ja by som ti tuto vec neuznal .... zanesenie turba je vždy príčinou niečoho vadneho
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

měli jste někdy saze na rukou? jak to dokáže zastavit lopatky???
kdyby to někdo rozdělal, tak by vyděl vydřený kov a o tom to je, roztažnost materiálu a vibrace způsobuje dotek, zdrsnění a následné přidírání VNT.
takže výmluva že saze (a jsou mnohem čoudovější auta a nestane jim to) bych omlátil o hlavu.
vypodložení funguje u většiny ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

pozri sem, mal som autá podložene 0,1 mm a pridrelo... vyčistene, oprava vstrekovačov a klud...... je to tu ako keď sa tu vyťahuje, kto má väčšieho vtáka ... vždy je zadrete turb príčinou niečoho ineho
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

ked niekto jazdi malo a hlavne po meste asi je istejsie kupit nejake tdi s kodom motora AGR alebo AHU a ma pokoj
1.9jtd 77kw
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

Smoke píše:měli jste někdy saze na rukou? jak to dokáže zastavit lopatky???
kdyby to někdo rozdělal, tak by vyděl vydřený kov a o tom to je, roztažnost materiálu a vibrace způsobuje dotek, zdrsnění a následné přidírání VNT.
takže výmluva že saze (a jsou mnohem čoudovější auta a nestane jim to) bych omlátil o hlavu.
vypodložení funguje u většiny ;)
Presne tak nektery auta kouri tak ze si myslis ze z nej litaji brikety a zadny lopatky se nazadiraji,po vypodlozeni uz vubec ne,jsou to porad keci dokola,petkrat vratis repas turba a porad problem,bud je to regulace nebo piska nebo se vysere za nejaky cas uplne,reklamace nic jsou to keci taky dokola udelal jsi spatne to ci ono,po pate se naseres koupis starsi z vrakoviste ten frajer z vrakoviste ti ho ta zamrdany jak hovado od blata a pisku,pisu s nadsazkou trosku,to turbo tam das ujedes 100tis km a zadny problem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“