Spojka 6kvalt problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Já osobně tyhle hydroložiska u 6Q odvzdušňuju jen klasicky přes pedál a nikdy jsem neměl problém.
máš těžko někdy se ti stane přes pedál, tlakem přes víčko, tlakem zdola (wallbash) a si v prdeli s celou vědou nic neplatí

a necháš auto dva dny vydechnout a je to OK

jestli tomu dobře rozumím tak odvzdušnuje i čas ;)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Traker píše:
Fulltank píše:to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
To jsem dostal info právě. že tam je odvzdušnovák na pulí cestě a to,že netečou bublinky nezna,mená,že je odvzdušněná. Tím pádem jak ji vlastně odvzdušním?? Chci zatím něco zkusit než to zhodím dolů tu skřín :)
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fulltank píše:
Traker píše:
Fulltank píše:
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne ;)
ještě to zdokonal že další oko klidně web kamera čumí do nádobky, když neuvidíš a ani neuslyšíš bublinu tak je to k ničemu :(
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

slovacek.milos píše:
Fulltank píše:
Traker píše: ještě to zdokonal že další oko klidně web kamera čumí do nádobky, když neuvidíš a ani neuslyšíš bublinu tak je to k ničemu :(
na tomhle uz neni co zdokonalovat :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fulltank píše:
na tomhle uz neni co zdokonalovat :D
někdy to prostě nefachčí logiku to má ale uvidíš časem sám s dokonalostí se octneš v prdeli :(
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Fulltank píše:
Traker píše:
Fulltank píše:to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
To jsem dostal info právě. že tam je odvzdušnovák na pulí cestě a to,že netečou bublinky nezna,mená,že je odvzdušněná. Tím pádem jak ji vlastně odvzdušním?? Chci zatím něco zkusit než to zhodím dolů tu skřín :)
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne ;)
A tímhle způsobem se fakt vytlačí vzduch z ložiska?

Dyť odvzdušňovák máš na vedení nahoře a ložisko je o 15cm níž ( to taky vymyslel odborník ), ideálně když odvzdušňovák vede přímo z ložiska.

Ještě taky co dělám je to, že někdo stlačí pedál v kabině, já zaškrtím hadičku u převodovky, pomocník pedál pustí a pak odškrtím hadičku, je hezky slyšet jak zasyčí vzduch do banky a takhle párkrát dokola.

Tohle má Traker ve voze, hydraulické ložisko bez vyvedeného odvzdušňováku:

Obrázek

Takhle má řešené ložisko stejného principu T4 2.5TDi:
S tím rozdílem, že odvzdušňovák vede přímo z ložiska.

Obrázek
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Pro muj příspěvek co sem psal o odvzdušnění platí to 1. ložisko...a spojka funguje..Má někdo tu DP..jak by se mělo postupovat při výměně..ve výrobě to plní mašinou asi komplet systém do vákua..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ten muj zpusob staci i na ty proradny loziska ;), zrovna tento tyden jsme delali spojku na alhamre a stacolo parkrat slapnou, dve strikacky a spojkovalo se jedno vino 8)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Tak ted jsme bojovali,rozebral jsem celý ten váleček na rychlospojky,gu mičky OK,vyčistil jsem to. Vypadl stoho takoví čtyřhránek s malou dírkou,ale nevim kde byl tak jsem jej tam nedal :) aspon pětkrát jsme našlapali a odvzdušnovali. Spojka jde asi o centimetr líp než předtím,ale pořád zabírá hodně na podlaze a řadí se dost těžko,jdou v šajtře citět ty zuby :?
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

slovacek.milos píše:a taky ruku na srdce jestli jsi nedojebal montáž ;)
...Mam rad ludi ktori vedia ocom hovoria

Na vypodkladanie sa vyprdni pokial ti to nebezi jak ma, a pokial chces asi uz sam vies ze musis moc rozoberat.

Nechcem ani ja nic, ale co tak disk spojky? nepretocil sa naopak pri montazi? Spojka uplne na samom spodku znie celkom podozrivo...
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Sayllo píše:
slovacek.milos píše:a taky ruku na srdce jestli jsi nedojebal montáž ;)
...Mam rad ludi ktori vedia ocom hovoria

Na vypodkladanie sa vyprdni pokial ti to nebezi jak ma, a pokial chces asi uz sam vies ze musis moc rozoberat.

Nechcem ani ja nic, ale co tak disk spojky? nepretocil sa naopak pri montazi? Spojka uplne na samom spodku znie celkom podozrivo...
říkám vůbec nevim zda se něco pootočilo či ne,já to nejdřív budu muset rozhodit a uvidíme co tam bude :) ale chci nejdřív mít jistotu,že to není za vzdušněné. Je tu někdo s okolí brna kdo by to zkusil???
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
pepahrudka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 bře 2012, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepahrudka »

Ahoj, taky mám problém se spojkou. Mám to první ložisko na obrázku, spojka občas proklouzne na 5a6 převodový stupeň. Nevím jestli má bejt vůle mezi přítlačákem a ložiskem. Já mám ložisko opřené o přítlačák, spojka je strašne citlivá. Děkuji za rady
Naposledy upravil(a) pepahrudka dne 09 úno 2013, 13:28, celkem upraveno 1 x.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Mezi setrvákem a ložiskem je ještě lamela a přítlačák... :) Nějak Ti podle toho popisu nerozumím..Ložisko mačká přítlačák, kterej přitláčí lamelu na setvák..
Jestli klouže je asi lamela k.o. nebo přítlačák nemá sílu.Jaký auto, výkon, spojka najeto..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
pepahrudka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 bře 2012, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepahrudka »

Dal jsem novou sadu od Luku (dvouhmota) a asi po cca 1000km začla na 5a6 převodový stupeň občas prokluzovat. Stačí ubrat plyn a pak auto jede normálně. Teď jsem zjistil že je ložisko opřené o přítlačak. Tak se ptám jestli má bejt mezi přítlačákem a ložiskem vůle. Spojkový pedál zabírá hned nahoře. Auto je : Galaxy 1.9 tdi pd 85kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“