Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 07 úno 2013, 22:38
ahoj mám tu passata PD 96 kw jaka je ideal volnoběžna davka tohle smrdi jak avie a má trochu nestabilni volnoběh houpe to 810 až 840 ot. kde je broblem korekce vpoho a synchronizace taky nastavena davka je ted 5.8až 6.0
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161 Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza
Příspěvek
od LatschQ » 08 úno 2013, 13:06
Ahoj,od 3-9mg ....
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 08 úno 2013, 20:23
ak máš 5.8 za tepleho motora..min. 80°C tak to skús vagom skorigovať na 4,5 aspoň
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 08 úno 2013, 21:24
diky za odpoved korekce má stejny postup jako u rotačky
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 08 úno 2013, 21:25
na PD? necháme se poučit, 5,8mg na 96kW je ok, mělo by to odpovídat spotřebě na palubáku asi 0,7-0,8l/h
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161 Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza
Příspěvek
od LatschQ » 09 úno 2013, 10:33
uchoTD,na PD sa davka v mg vagom, neda skorigovať,možno len poklesom volnobežnych otačok!
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 09 úno 2013, 15:53
tak mam timto motorem ješte dalši problem stale to haže chyby vahy vzduchu 17552 a 16485 vymazat jdou ale stači nastartovata naskoči znovu auto jede tak na 50 procent zkoušel jsem už 2 jine vahy nove bosch a stale stejne ješte jsem menil egr ventil n75 a všechny podtlakove hadičky mam podezřeni na ř.j. motoru i podle visu by to mohla byt nebo poradite dalši varianty diky
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 09 úno 2013, 18:10
proměřil jsi pojistky?
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 09 úno 2013, 19:11
mysliš že by to mohla dělat praskla pojistka no mne nenapadlo na ty jsem nekoukal
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 11 úno 2013, 16:00
tak všechny pojistky zkouknute jsou v pořadku mam podezřeni na tu ř.j. nebo poradi někdo neco jineho
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 11 úno 2013, 17:14
proměřit kabely od váhy k jednotce
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475 Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava
Příspěvek
od golfgti16v » 11 úno 2013, 21:34
ok diky Huml už jsem na to taky myslel zkusim ješte to važim si tvych rad vim že jsi odbornik
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20119 Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 12 úno 2013, 12:47
nenateklo ti do pojistkovnice?
pod tou šochtlí pod čelním oknem je takový pěnový těsnění, to zteří a pak tam může zatéct
jednou takto dovezli auto, jelo jen na volnoběh, závad plno
jen se to nechalo vyschnout a vše O.K. , podlepil jsem ten fuse-box a od té doby pokoj