
Fotodokumentace vlastních přestaveb
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33505
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a co tím poznám? na to jsem se neptal, jestli to tím proteče, ale když jede motor v režimu na plný plyn, jestli i tam ten průtok je dostačující (bo ten ventil má celkem malou světlost )
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Zajímavé, ale co zpátečka?Petr.C píše:Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
No spíš mi to přijde jako třícestný ventil, ale to je jednocroz píše:chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
tři díry tedy jeden vstup a dva přepínací výstupy - dvě cesty = dvoucestný
jinak já je koupil v Agrozetu, jinak třeba zde http://eshop.svetluska.cz/ventil-ev-68a ... a/d-78554/ , http://www.gamakladno.cz/elektropneum-v ... 13807.html , akorát pozor na typ já mám EV-68A/12V, jsou i 24V , a pak se liší koncovkama, tenhle typ má tyhle viz obr, to co kouká stočím na soustruhu na průměr 6 a 8 mm podle hadice, přívod/vracečka


Koukal jsem na ty ventily a v tom 2 a 3 cestný mají prodejci dost guláš
Mně bylo kdysi řečeno, že dvoucestný má 2 díry a třícestný 3 a tak jsem to bral, ale o to tu nejde.
Nebude mít ten ventil malou světlost? A bude mít dost silnou cívku, aby dokázala přitáhnout jádro a otevřít i ve ztuhlém oleji? Z jakého materiálu je těsnění, snese to friťák? Vypadá, že tělo je z mosazi a to asi taky není nejlepší materiál pro friťák...ale snad nebude tak strašná.
Jako ventily se doporučují třeba Peveka, ale ty jsou dost drahý

Nebude mít ten ventil malou světlost? A bude mít dost silnou cívku, aby dokázala přitáhnout jádro a otevřít i ve ztuhlém oleji? Z jakého materiálu je těsnění, snese to friťák? Vypadá, že tělo je z mosazi a to asi taky není nejlepší materiál pro friťák...ale snad nebude tak strašná.
Jako ventily se doporučují třeba Peveka, ale ty jsou dost drahý

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000