U Passata 74 kw r.v.2001 mi odešlo turbo. Nechal jsem to asi rok stát a teď když jsem ho vyměnil za repasovaný to začalo strašně kouřit pokud je to v tahu. Dokonce tam jde asi přes to turbo tolik oleje,že to přestává reagovat na plyn a furt to jde do otáček,prostě to chvílema jede na olej
Passat PD 74 po výměně turba kouří jako kráva.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat PD 74 po výměně turba kouří jako kráva.
Nazdar kluci
U Passata 74 kw r.v.2001 mi odešlo turbo. Nechal jsem to asi rok stát a teď když jsem ho vyměnil za repasovaný to začalo strašně kouřit pokud je to v tahu. Dokonce tam jde asi přes to turbo tolik oleje,že to přestává reagovat na plyn a furt to jde do otáček,prostě to chvílema jede na olej
spolu s turbem jsem měnil i tu přívodní trubku oleje,kterou jsem měl zrezlou a při demontáži jsem jí ukroutil. Napadá vás nějaká příčina? Nemůže to být tou trubkou? Nereguluje ona tlak oleje do turba? Děkuju za případný rady. Jarda.
U Passata 74 kw r.v.2001 mi odešlo turbo. Nechal jsem to asi rok stát a teď když jsem ho vyměnil za repasovaný to začalo strašně kouřit pokud je to v tahu. Dokonce tam jde asi přes to turbo tolik oleje,že to přestává reagovat na plyn a furt to jde do otáček,prostě to chvílema jede na olej
Takže kolego asi jsis nepřečetl manuál co udělat při výměně turba po poruše turbíny. Takže to trochu zkrátím máš v celém sání a výfuku olej (ve výfuku ho neřeš vypálí se) V sání je třeba komplet rozhodit a vyčistit pebývající olej vypustit a trubky propláchnout. Pokud jsi do ted neohnul ojnici a nezničil nové turbo tak už to nestartuj a vyčisti celý sání včetně intercooleru.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
...já vím co máš na mysli,ale já ho nenechal vytočit do mrtvice,přes kvalt jsem ho přibrzdil a pak to přešlo,takže ojnice a turbo jsou snad v pohodě. A je možný,že je to tím olejem v sání když to ze začátku nedělalo (15min) a pak to začalo? A je to hoší a horší? No a tu trubku jsem olejem nezalil...to je pravda. Je to špatně?
je špatně že jsi nevyčistil vedení je špatně že jsi nenamazal turbo obojí mohlo ublížit turbu a ten olej v sání i motoru. Není nutno aby jsi to vytočil do mrtvice na ohnutou ojnici . Ohnout ji zvladneš na volnoběh či při lehčím přidání kdy nasaje tolik oleje do jednoho válce že se to prostě nevejde do spalováku aje ohnuto a neudělá to při tom ani žádný zvuk prostě se ohne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
...tak jsem to rozebral,vyčistil a zdálo se to dobrý...ale jen na chvilku. Pak tam zase začal jít olej,začalo to kouřit a je to to samý... Zkusil jsem změřit množství oleje co jde do turba a zdá se mi to nějak moc. Dáva to asi půl litru za minutu. Údajně by to mělo být asi 0,3L za minutu. Máte ponětí kolik to má být? Mě prostě pořád přije,že to do turba dává moc oleje a ten nestačí odtíct... Je to blbost?
Kouřit to bude min prvních 15-20km máš plnej výfuk a vždy to bude kouřit až se výfuk ohřeje a olej se začne vypalovat. ale musíš mít jistotu že jsi turbo nepřidřel při špatné montáži a že máš vypláchlý sací vedení pak to jesd projet a výfuk se vypálí a přestane to kouřit. Pokud je ovšem znovu ubytek oleje z motoru tak turbo je opět KO tak si zase kup nový a celou proceduru opakuj avšak s dodržením správného postupu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jednou jsem dělal turbo na Passatu PD 85kw a auto hulilo snad 50km než se to řádně vypálilo a přestalo to
zkontroluj olej v motoru, počkat až se setmí
a vyrazit
předtím samozřejmě checkni to turbo na vůli, může to být i nepovedenej repas
samozřejmě sání, intercooler atd. je nutný vyčistit, já to vždycky proleju benzínem a necám trochu vyschnout, ty benzinový páry dělají divy
nejde jen o olej, někdy je tam plno špon ze staryho turba...
zkontroluj olej v motoru, počkat až se setmí
předtím samozřejmě checkni to turbo na vůli, může to být i nepovedenej repas
samozřejmě sání, intercooler atd. je nutný vyčistit, já to vždycky proleju benzínem a necám trochu vyschnout, ty benzinový páry dělají divy
nejde jen o olej, někdy je tam plno špon ze staryho turba...
z výroby zalitý olejem asi úplně nebylo..olej by vytekl.. správně když turbo namontuješ měl bys do něj před připojením přívodní trubky oleje nalít olej, třeba stříkačkou.. radši více než méně.. a pak je ještě dobré, až je vše složené, odpojit u PDčka třeba svorkovnici od vstřiků aby motor nenastartoval a pěkně ho protočit startérem tak aby se turbo namazalo i tlakovým olejem......... a pak svorkovnici připojit a pěkně nastartovat.. tak člověk aspoň trochu omezí že bude turbo KO hned po montáži...Daf píše:Kolego jak bych to turbo mohl přidřít,když bylo "od výroby" zalitý olejem a mě tam jde oleje z motoru ažaž? Nenapadá tě ještě nějaká příčina?
jinak se může klidně stát že je to prostě zmrvenej repas
tak to taky dělám, znemožnit motoru aby nastartoval a pořádně ho protočit starterem, to už se ten olej tam musi dostat
kámoš jednou dělal Mastera 2.8TD generálku motoru vč, repasu turba, takže všechno bylo suchý, motoru se nechtělo naskočit tak se mu pomohlo startspejem - no otáčky vyletěly a v turbu se asi něco událo, páč hvízdalo jak kurva....reklamace v Turbocaru odmítnuta
kámoš jednou dělal Mastera 2.8TD generálku motoru vč, repasu turba, takže všechno bylo suchý, motoru se nechtělo naskočit tak se mu pomohlo startspejem - no otáčky vyletěly a v turbu se asi něco událo, páč hvízdalo jak kurva....reklamace v Turbocaru odmítnuta