Tak potom asi pianko jízda znamená pro každého něco jiného... I na ledu se dá jet bez prokluzu kol.
Pokud pojedeš tak, aby ti prokluzovala kola, tak bude tancovat každý systém 4x4, možná něco s aktivními diferenciály ne, ale s tím nemám zkušenost.
Stejně tak ti bude tancovat i jen předokolka (a hned budeš litovat, že nemáš alespoň ten haldex)
Myslím, že diskuze o ničem. Mám s Haldexem už taky něco najeto a s čistým svědomím můžu říct, že jsem nikdy žádné nakopnutí v zatáčce a podobný nesmysly, které šíří především majitelé X-drive, Quattra a Subaru, nepozoroval.
Haldex----pernamentní 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Každý auto je na kluzkém povrchu zrádné, jen každé trochu jinak a při jiné trakci. Haldex není špatnej, jen je třeba s tím počítat, když hodláš jezdit trochu sportovně, ale to je u každý čtyřkolky. Ale buď jedu normálně, nebo jedu tak, že s tím počítám.
Pokud tomu naložíš a v zatáčce a né před, tak je logický, že to s autem něco udělá. Nejvíc záleží stejně na rozložení váhy auta, z toho vyplívá chování v zatáčce.
To Andre: mě to tenkrát na to Variantu spínalo 4x4 i dozadu, asi zachovalej kousek
Pokud tomu naložíš a v zatáčce a né před, tak je logický, že to s autem něco udělá. Nejvíc záleží stejně na rozložení váhy auta, z toho vyplívá chování v zatáčce.
To Andre: mě to tenkrát na to Variantu spínalo 4x4 i dozadu, asi zachovalej kousek

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
