Proboha co je na tom nebezpečného? Zapojí si multimetr tak, aby když povolí a odpojí plusovou svorku to kontinuálně procházelo přes multimetr a měří. Jasně, že ten odpojený kabel musí zabezpečit proti kontaktu s kostrou, ale on v případě zkratu dřív odejde ten multimetr, respektive pojistka v něm, než nějaké tavení kovů.nebulus píše:Manipulovať s plusom pri zapojenom mínuse nie je práve moc bezpečné, iba v prípade ak chceš vidieť ako sa taví kov![]()
Raz som riešil odber 60-70mA ( auto s LPG ) a pri staršej baterke 44Ah už bol po týždni - dvoch problém nahodiť. Vyriešené kúpou silnejšej baterky.
Edit: 30 mA není nijak moc. Tedy pokud je to skutečně 30mA a ne 300 mA, jak tu již někdo naznačoval. A to že se to vybije cca za dva dny by tomu nasvědčovalo.