problem s baterkou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

nebulus píše:Manipulovať s plusom pri zapojenom mínuse nie je práve moc bezpečné, iba v prípade ak chceš vidieť ako sa taví kov (LOL)
Raz som riešil odber 60-70mA ( auto s LPG ) a pri staršej baterke 44Ah už bol po týždni - dvoch problém nahodiť. Vyriešené kúpou silnejšej baterky.
Proboha co je na tom nebezpečného? Zapojí si multimetr tak, aby když povolí a odpojí plusovou svorku to kontinuálně procházelo přes multimetr a měří. Jasně, že ten odpojený kabel musí zabezpečit proti kontaktu s kostrou, ale on v případě zkratu dřív odejde ten multimetr, respektive pojistka v něm, než nějaké tavení kovů.
Edit: 30 mA není nijak moc. Tedy pokud je to skutečně 30mA a ne 300 mA, jak tu již někdo naznačoval. A to že se to vybije cca za dva dny by tomu nasvědčovalo.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jo kdyby to bylo opravdu 300mA, tak to by bylo fofr. Tam opravdu stačí dva až tři dny (polde velikosti a kondice akumulátoru).

Švagr na Galaxy měl vadnou řídící jednotku bufíku a ta mu v klidu odebírala 1 Ampér. Akumulátor s kapacitou 74Ah ve slušné kondici to vybilo "do sucha" za víkend.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

však já psal že bud měří blbě nebo má chybu jinde. Mě full naložená OI bere v klidu 50 a bezproblému týden stojí a pak nastartuje
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Nebezpečné je, keď bude tú plusovú svorku doťahovať kľúčom a dotkne sa ním kostry (noteeth) ... A pokiaľ má nastavený vyšší rozsah multimetra, tak spravidla tieto už nie sú istené poistkou vôbec...
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Já mám k tomu všemu ještě nastálo připojenej kunoplaš, ten si taky vezme svoje, ale problém nemám (Exide 75Ah).
Podle toho co píšeš mi to připadá, že ti nedobíjí altík. Napětí možná má, ale neláduje proud do baterky, nebo láduje málo. Nechal bych to proměřit pořádně, se žárovičkou nepochodíš. Chce to měřící techniku. Můžeš taky mít načatej jeden článek v baterce. To stačí na to aby to dělalo takovýhle hovadiny. Ale to nezjistíš žárovkou, ale opět někde, kde na to mají měřák s diagnostikou. Na rychlo se to dá zjistit tak, že odšroubuješ špunty a pustíš do ní nějakejch 13,5V ze zdroje, kterej zvládne třeba 10 až 15A. Jestli ti začne jeden nebo dva články během několika vteřin vařit, nebo plynovat o hodně víc než ostatní, je tam problém. Jo a bacha - vznikající plyn je silně výbušnej!
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

dekuji vsem opravdu to je 30mA, jeste se pokusim dat 50mA zarovku na 12v a necham to do rana pokud bude roznit tak je problem nekde jinde ,ale pokud bude v haji tak mi tam neco zere ,jak sem psal bylo to kolem 30min na meraku a nic to nedelalo ,je mozne ze mi tam treba jednotka konf habruje a obcas se zapne ,jinak uz nevim ,a baterka je nova ale i tak ji necham promerit .jinak vsem moc dekuji za rady
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

nebulus píše:Nebezpečné je, keď bude tú plusovú svorku doťahovať kľúčom a dotkne sa ním kostry (noteeth) ... A pokiaľ má nastavený vyšší rozsah multimetra, tak spravidla tieto už nie sú istené poistkou vôbec...
Jen taková malá poznámečka,on se proud nechá měřit i na minusové svorce (LOL) (LOL) (LOL)
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky jsem to jako Ty moc nepochopil, proč zrovna řeší plus.. :)
nepropadat panice...
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Možno má rád adrenalín :o
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

On sa aj ma merat na minusovej.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“