neřešil někdo podobný problém : vibrace motoru na volnoběh ! (octavia 2,0TDi, 16v, 103kw, BKD, cca 240t km) , setrvák a spojka měněna cca 10tkm nazpátek - klepal setrvák). Všichni mechanici v okolí se shodli na tom že to dělají vstřiky nebo hlava válců (vymačkané sedla od vstřikovačů). Zkoušeli jsme vstřik vyndat a nějaké extra vymačkání sedla nebylo. Řešil prosím někdo toto a jak dopadl ??? Počítač zadnou zavadu nepíše , vše se zdá být v pořádku! Auto a spotřeba je bez problému.
volnoběžná davka paliva ? a ta se dá upravit VAGem ? motor škube jen na volnoběch (vibrace je cítit až v sedačce), při rozjezdu a jizdě je vše v pořádku !!! vypadá to jako by to pokuckavalo na 3valce (motor nevynechá - otačky jsou klidné cca 800-900ot , ale vybrujeje motor ! (někdy je to znatelnější když auto zustane nakloněné ( dokopce nebo zkopce)
Zdravím.Mám podobný problém s AZV 2.0 TDi.
Motor škube na volnoběh,otáčky drží a ta ludra pozná že stojí do kopce a nebo z kopce. Občas je to na vypadnutí z auta.
Nenašlo by se řešení ?
základ na BKD je správný nastavení volnoběžné dávky, aby se neškubal, ale už jsem řešil, že to dělaly načatý dráty od snímače teploty paliva, jak se skokově měnila teplota, tak to sebou házelo jak kdyby to mělo padoucnici, chybu to samozřejmě ještě nevyhazovalo